Інноваційні стратегії торговельних підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Інноваційні стратегії є ключовим фактором конкурентоспроможності торговельних підприємств. Вони спрямовані на вдосконалення існуючих процесів, створення нових продуктів, послуг та технологій, підвищення ефективності управління і задоволення потреб клієнтів. Стратегії можуть включати продуктово-товарні, технологічні, сервісні, організаційно-управлінські, маркетингові та екологічні інновації, а також цифрову трансформацію бізнесу. Ефективне впровадження інноваційних стратегій дозволяє підприємствам адаптуватися до змін ринку, зміцнювати позиції, стимулювати зростання та створювати додаткову цінність для споживачів.

Опис

Бібліографічний опис

Бергер, А. Д. Інноваційні стратегії торговельних підприємств / А. Бергер // International Scientific Conference Economic Transformation in the Context of Global Challenges: Current Issues : proceedings of scientific and pedagogical internship, February 7-8, 2025, Riga, Latvia. – Riga, Latvia : Baltia Publishing, 2025. – Pp. 198-201.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в