Фундаменталізація інженерної освіти – необхідна умова приєднання України до Болонського процесу
Файли
Дата
2009
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В роботі порівнюється кількість студентів відведених на вивчення математики в українських і європейських ВНЗ. Показано, що кількість годин відведених на математику в наших ВНЗ на 40% менше, ніж в Європі.
This paper compares the number of students allocated to the study of mathematics in Ukrainian and European universities. It is shown that the number of hours allocated to mathematics in our universities is 40% less than in Europe.
Опис
Ключові слова
математика, кафедра фінансів, mathematics, порівняння кількості кредитів, comparing the number of credits, кафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.
Бібліографічний опис
Мартиненко М. А. Фундаменталізація інженерної освіти – необхідна умова приєднання України до Болонського процесу / М. А. Мартиненко, В. П. Мартиненко // Матеріали 7 Всеукраїнської науково-методичної конференції : тези доповідей. - Харків : УДУХТ, 2009. - С. 113-114.