Фактори впливу на формування статей бюджету маркетингу
Файли
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дослідження структури бюджету маркетингу дає можливість розподілити всі витрати між складовими «4Р» і визначити їх структуру, частка витрат на кожну складову обумовлена численними факторами.
Investigation of the structure of the budget makes it possible to allocate marketing costs between all components of the "4Р" and determine their structure, the share of the cost of each component due to numerous factors.
Опис
Ключові слова
маркетинговий комплекс, бюджет маркетинга, marketing budget, marketing mix, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Стеценко, В. А. Фактори впливу на формування статей бюджету маркетингу / В. А. Стеценко // Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15–16 квітня 2013 р. — К.: НУХТ, 2013. — Ч. 3. — C. 715–716.