Брендинг як засіб забезпечення довгострокової виробничої стратегії підприємства
Файли
Дата
2003
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дається визначення поняття брендінг та розглядаються задачі, вирішення яких необхідне для ефективного брендінгу
Determine the notion of branding and discusses problems whose solution is required for effective branding
Опис
Ключові слова
бренд, брендинг, виробнича стратегія підприємства, стратегія бренду, brand, branding, manufacturing enterprise strategy, brand strategy, кафедра маркетингу, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Стахурська, С. В. Брендинг як засіб забезпечення довгострокової виробничої стратегії підприємства / С. В. Стахурська, О. О. Кутас // Розроблення, дослідження, створення продуктів функціонального харчування, обладнання і нових технологій для харчової та переробної промисловості : програма і матеріали 69-ї наукової конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, 22-24 квітня 2003 р. – К.: НУХТ, 2003. – Ч. 1. – С. 68.