Брендинг як засіб забезпечення довгострокової виробничої стратегії підприємства

Ескіз

Дата

2003

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дається визначення поняття брендінг та розглядаються задачі, вирішення яких необхідне для ефективного брендінгу Determine the notion of branding and discusses problems whose solution is required for effective branding

Опис

Ключові слова

бренд, брендинг, виробнича стратегія підприємства, стратегія бренду, brand, branding, manufacturing enterprise strategy, brand strategy, кафедра маркетингу, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Стахурська, С. В. Брендинг як засіб забезпечення довгострокової виробничої стратегії підприємства / С. В. Стахурська, О. О. Кутас // Розроблення, дослідження, створення продуктів функціонального харчування, обладнання і нових технологій для харчової та переробної промисловості : програма і матеріали 69-ї наукової конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, 22-24 квітня 2003 р. – К.: НУХТ, 2003. – Ч. 1. – С. 68.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced