Маркетингові дослідження як основа успішної діяльності підприємства на ринку

Ескіз

Дата

2003

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Обґрунтовується, що професійні маркетингові дослідження є основою успішної діяльності підприємства на ринку. Аre substantiated that professional marketing research is the foundation of success on the market.

Опис

Ключові слова

ринок, маркетингові доcлідження, маркетингові стратегії, рекламна діяльність, market, market research, marketing strategies, advertising, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Заєць, О. В. Маркетингові дослідження як основа успішної діяльності підприємства на ринку / О. В. Заєць, О. О. Кутас // Програма і матеріали 69-ї наукової конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Розроблення, дослідження, створення продуктів функціонального харчування, обладнання і нових технологій для харчової та переробної промисловості», 22-24 квітня 2003 р. – К.: НУХТ, 2003. – Ч. 1. – С. 68.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced