Маркетингові дослідження як основа успішної діяльності підприємства на ринку
Файли
Дата
2003
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Обґрунтовується, що професійні маркетингові дослідження є основою успішної діяльності підприємства на ринку.
Аre substantiated that professional marketing research is the foundation of success on the market.
Опис
Ключові слова
ринок, маркетингові доcлідження, маркетингові стратегії, рекламна діяльність, market, market research, marketing strategies, advertising, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Заєць, О. В. Маркетингові дослідження як основа успішної діяльності підприємства на ринку / О. В. Заєць, О. О. Кутас // Програма і матеріали 69-ї наукової конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Розроблення, дослідження, створення продуктів функціонального харчування, обладнання і нових технологій для харчової та переробної промисловості», 22-24 квітня 2003 р. – К.: НУХТ, 2003. – Ч. 1. – С. 68.