Управління маркетинговою діяльністю підприємств хлібопекарної промисловості
Файли
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуті питання ролі та місця маркетингової діяльності на підприємствах хлібопекарної промисловості. Визначення основні завдання маркетингу в сучасних умовах господарювання.
The questions of the role and place of marketing activities in the baking industry. The main problems of marketing in the contemporary economy.
Опис
Ключові слова
маркетинг, основні завдання, хлібопекарна промисловість, marketing, main tasks, baking industry marketing, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Рибачук – Ярова, Т. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємств хлібопекарної промисловості / Т. В. Рибачук-Ярова, Т. В. Полінчик-Ярова // матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, 22-23 листопада 2012 р. – К. : НУХТ, 2013. – С. 65.