Маркетинг вражень - технологія майбутнього
Файли
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг вражень, ієрархія потреб Маслоу, поведінка споживачів, емоції, marketing experience, Maslow's hierarchy of needs, consumer behavior, emotions, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Бєлова, Т. Г. Маркетинг вражень - технологія майбутнього / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // VІ Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах», 13-14 травня 2010 р. - Київ, 2010. - Частина І. - С. 37-38.