Мережевий маркетинг у сучасному бізнес-середовищі
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто сутність, ознаки та переваги використання мережевого маркетингу, складено передбачення щодо можливих сценаріїв подальшого розвитку мережевого маркетингу як різновиду системи розподілу товарів.
Essence, signs and advantages of the use of the network marketing, is considered, a prediction in relation to the possible scenarios of subsequent development of the network marketing is made as to the variety of the system of distributing of commodities.
Опис
Ключові слова
мережевий маркетинг, бізнес-середовище, розподіл товарів, network marketing, business environment, distributing of commodities, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Соломоненко, В. А. Мережевий маркетинг у сучасному бізнес-середовищі / В. А. Соломоненко, О. Ф. Крайнюченко // MateriałyVIII Międzynarodowej naukowi - praktycznej konferencji «Perspektywiczne opracowania są nauką i technikami – 2012». – Volume 2. Ekonomiczne nauki. – Przemyśl. «Nauka i studia» – 112 str. – С. 36-38