Маніпуляція як маркетинговий засіб впливу на споживчу поведінку

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто економічну та моральну складову процесу маніпуляційного впливу на споживача за допомогою різноманітних методів. The economic and moral constituent of process of manipulation influence is considered on an user by various methods.

Опис

Ключові слова

реклама, маніпуляція, поведінка споживачів, методи маніпулювання, advertising, manipulation, conduct of users, methods of manipulation, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Соломоненко, В. А. Маніпуляція як маркетинговий засіб впливу на споживчу поведінку / В. А. Соломоненко, О. Ф. Крайнюченко // Materiály IX mezinárodní vědecko - praktická konference «Vědecký pokrok na přelomu tysyachalety – 2013». Ekonomické vědy. – Praha. Publishing House «Education and Science», 2013. - Díl 5. - С. 10-12.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced