Маніпуляція як маркетинговий засіб впливу на споживчу поведінку
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто економічну та моральну складову процесу маніпуляційного впливу на споживача за допомогою різноманітних методів.
The economic and moral constituent of process of manipulation influence is considered on an user by various methods.
Опис
Ключові слова
реклама, маніпуляція, поведінка споживачів, методи маніпулювання, advertising, manipulation, conduct of users, methods of manipulation, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Соломоненко, В. А. Маніпуляція як маркетинговий засіб впливу на споживчу поведінку / В. А. Соломоненко, О. Ф. Крайнюченко // Materiály IX mezinárodní vědecko - praktická konference «Vědecký pokrok na přelomu tysyachalety – 2013». Ekonomické vědy. – Praha. Publishing House «Education and Science», 2013. - Díl 5. - С. 10-12.