Перспективи використання ароматехнологій в українському готельному бізнесі

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У тезах аргументовано доцільність використання аромамаркетингу українськими готельними підприємствами для їх успішного розвитку. In the abstract arguments usefulness of scent marketing Ukrainian hotel companies for their successful development.

Опис

Ключові слова

аромамаркетинг, аромадизайн, готельне господарство, комфорт, scent marketing, aromadesign, hospitality, comfort, кафедра готельно-ресторанної справи

Бібліографічний опис

Іщенко, Т. І. Перспективи використання ароматехнологій в українському готельному бізнесі / Т. І. Іщенко, А. М. Церетелі // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Новітні технології, обладнання, безпека та якість харчових продуктів : сьогодення та перспективи". – К.: НУХТ, 2010. – Ч. 1. – С. 31-32.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced