Перспективи використання ароматехнологій в українському готельному бізнесі
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У тезах аргументовано доцільність використання аромамаркетингу українськими готельними підприємствами для їх успішного розвитку. In the abstract arguments usefulness of scent marketing Ukrainian hotel companies for their successful development.
Опис
Ключові слова
аромамаркетинг, аромадизайн, готельне господарство, комфорт, scent marketing, aromadesign, hospitality, comfort, кафедра готельно-ресторанної справи
Бібліографічний опис
Іщенко, Т. І. Перспективи використання ароматехнологій в українському готельному бізнесі / Т. І. Іщенко, А. М. Церетелі // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Новітні технології, обладнання, безпека та якість харчових продуктів : сьогодення та перспективи". – К.: НУХТ, 2010. – Ч. 1. – С. 31-32.