Перспективи використання ароматехнологій в українському готельному бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У тезах аргументовано доцільність використання аромамаркетингу українськими готельними підприємствами для їх успішного розвитку. In the abstract arguments usefulness of scent marketing Ukrainian hotel companies for their successful development.

Опис

Ключові слова

аромамаркетинг, аромадизайн, готельне господарство, комфорт, scent marketing, aromadesign, hospitality, comfort, кафедра готельно-ресторанної справи

Бібліографічний опис

Іщенко, Т. І. Перспективи використання ароматехнологій в українському готельному бізнесі / Т. І. Іщенко, А. М. Церетелі // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Новітні технології, обладнання, безпека та якість харчових продуктів : сьогодення та перспективи". – К.: НУХТ, 2010. – Ч. 1. – С. 31-32.