Обґрунтування маркетингових рішень
Файли
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проаналізовані основні інструменти маркетингових досліджень як бази для обґрунтування якісних маркетингових рішень, розглянута необхідність інформаційного забезпечення при прийнятті маркетингових рішень, досліджені можливі способи присутності на нових ринках.
The basic instruments of marketing research as the basis for substantiation of high-quality marketing decisions are analyzed, the necessity of information provision
during marketing decisions making is examined, the possible methods of presence on new markets are investigated.
Опис
Ключові слова
матриця БКГ, інформаційне забезпечення, первинна інформація, вторинна інформація, ринкові дослідження, BCG matrix, informational provision, primary information, repeated information, market investigations, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Стахурський, В. О. Обґрунтування маркетингових рішень / В. О. Стахурський // Управління сучасним підприємством : тези доповідей ІХ міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 квітня 2013 р. - Київ: НУХТ, 2013. - С. 207-208.