Обґрунтування маркетингових рішень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Проаналізовані основні інструменти маркетингових досліджень як бази для обґрунтування якісних маркетингових рішень, розглянута необхідність інформаційного забезпечення при прийнятті маркетингових рішень, досліджені можливі способи присутності на нових ринках. The basic instruments of marketing research as the basis for substantiation of high-quality marketing decisions are analyzed, the necessity of information provision during marketing decisions making is examined, the possible methods of presence on new markets are investigated.

Опис

Ключові слова

матриця БКГ, інформаційне забезпечення, первинна інформація, вторинна інформація, ринкові дослідження, BCG matrix, informational provision, primary information, repeated information, market investigations, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Стахурський, В. О. Обґрунтування маркетингових рішень / В. О. Стахурський // Управління сучасним підприємством : тези доповідей ІХ міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 квітня 2013 р. - Київ: НУХТ, 2013. - С. 207-208.