Обґрунтування маркетингових рішень

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Проаналізовані основні інструменти маркетингових досліджень як бази для обґрунтування якісних маркетингових рішень, розглянута необхідність інформаційного забезпечення при прийнятті маркетингових рішень, досліджені можливі способи присутності на нових ринках. The basic instruments of marketing research as the basis for substantiation of high-quality marketing decisions are analyzed, the necessity of information provision during marketing decisions making is examined, the possible methods of presence on new markets are investigated.

Опис

Ключові слова

матриця БКГ, інформаційне забезпечення, первинна інформація, вторинна інформація, ринкові дослідження, BCG matrix, informational provision, primary information, repeated information, market investigations, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Стахурський, В. О. Обґрунтування маркетингових рішень / В. О. Стахурський // Управління сучасним підприємством : тези доповідей ІХ міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 квітня 2013 р. - Київ: НУХТ, 2013. - С. 207-208.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced