Інформаційне забезпечення як необхідна складова якісних рішень щодо виходу на нові ринки
Вантажиться...
Файли
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядаються методи збору та аналізу інформації, аналізується необхідність збору конкретної інформації в залежності від етапу маркетингового дослідження: починаючи з етапу прийняття підприємством рішення щодо виходу на новий ринок, закінчуючи етапом реалізації та моніторингу прийнятих рішень.
The methods of information gathering and analysis are examined, the necessity of
concrete information gathering, depending on the phase of marketing investigation, is
analyzed: from the phase of enterprise's decision making about the new market entry
to the phase of realization and monitoring of the accepted decision.
Опис
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Інформаційне забезпечення як необхідна складова якісних рішень щодо виходу на нові ринки / С. В. Ткачук // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : Програма і матеріали 79 м/н наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15 – 16 квітня 2013 р. – К.: НУХТ, 2013. – С. 628–630.