Проектний підхід до забезпечення виходу на нові ринки

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглядається обґрунтування проектів виходу на нові ринки із застосуванням дисконтних методів та віднесенням витрат, пов’язаних із дослідженням, відбором ринків та розробкою комплексу маркетингу на інвестиційні витрати, а прибутків та інших надходжень, в тому числі таких, що матимуть місце за рахунок зростання іміджу підприємства, на чисті грошові потоки. The substantiation of projects of new markets entry with usage of discount methods and attribution of costs, connected with markets research and selection and working out of marketing complexes to the investment outlay, and the profits and other earnings, including those, which will take place because of enterprise's image rising, to net cash flows is examined.

Опис

Ключові слова

обґрунтування проекту, цільові ринки, маркетингові дослідження, ранжування, мікросегментація, диференціація, project substantiation, target markets, marketing researches, ranking, microsegmetation, differentiation, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Проектний підхід до забезпечення виходу на нові ринки / С. В. Ткачук // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, Київ, 14-15 березня 2013 р.: тези доповідей. – 2013. – С. 135-136.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced