Використання маркетингового потенціалу підприємства при розробці стратегічних планів (на прикладі ТОВ «Комплекс Агромарс»)

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Формування в Україні ринкових відносин, що супроводжуються постійними змінами у маркетинговому середовищі підприємства, обумовлює важливість використання потенціалу підприємства. Forming in Ukraine of market relations that is accompanied by permanent changes in the marketing environment for enterprise stipulates importance use the potential of enterprise.

Опис

Ключові слова

маркетинговий потенціал, стратегічний план, marketing potentiallan, strategic plan, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Соломянюк, Н. М. Використання маркетингового потенціалу підприємства при розробці стратегічних планів (на прикладі ТОВ «Комплекс Агромарс») / Н. М. Соломянюк // Зб. тез всеукраїнської науково-практичної заочної конференції «Перспективи економічного розвитку держави, регіону, суб’єктів господарської діяльності». - Черкаси : 2011. - С. 138-140.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced