Achieving cultural acquiescence through foreign language e-learning

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Summary: Many individuals, businesses, educational institutions and governments have turned to informational communication technologies (ICTs) as a cost effective way to enhance cross-cultural communication and, in particular, foreign language learning. However, although these technologies are easily accessible, they do not adequately address the cultural aspects associated with second language development. The need to learn additional language is also increasing due to migration that accompanies globalization. As people migrate from one society to another, there is an increasing need to learn the language and the culture of the host societies.

Опис

Ключові слова

dynamic adaptation, e-learning, cultural dimension, indigenous language, social dynamics, динамічна адаптація, електронне вивчення, культурний аспект, мова корінного населення, соціальна динаміка, динамическая адаптация, электронное обучение, культурный аспект, язык коренного народа, социальная динамика, кафедра іноземних мов професійного спрямування

Бібліографічний опис

Mykhailova, N. Achieving cultural acquiescence through foreign language e-learning / Naykowa mysl informacyjnej powieki -2013 : Materialy IX Miedzynarodowej Naukowi-Praktycznej konferencji. - 2012. - Volume 11. Pedagogiczne nauki.: Przemysl. Nauka i studia. – P. 29.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced