Формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств молокопереробної промисловості

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2006

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

конкурентні переваги, конкурентна стратегія, стратегічний розвиток підприємства, стратегія підприємства, конкуренти, competitive advantage, competitive strategy, strategic development of the enterprise, business strategy, competitors

Бібліографічний опис

Суха, І. В. Формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств молокопереробної промисловості / І. В. Суха // Управління організаційно-технічними та фінансово-економічними змінами на промислових підприємствах : видано в збірнику всеукраїнської науково-практичної конференції. - НУХТ, 2006. - С. 63-64.