Взаємозв’язок внутрішніх чинників особистості та споживчої поведінки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглядається вплив внутрішніх чинників особистості на поведінку споживача щодо прийняття рішень про купівлю. The influence of internal factors of personality on the customer's behavior with the regard to the taking decisions about purchasing is considered.

Опис

Ключові слова

споживач, споживча поведінка, внутрішні чинники особистості, consumer, consumer's behaviour, internal factors of personality, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Взаємозв’язок внутрішніх чинників особистості та споживчої поведінки / С. В. Ткачук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 85-річчю кафедри економіки і права та її першому завідувачу професору Птусі М. В., 18–19 листопада 2015 р. - К. : НУХТ, 2015. - С. 122–124.