Цілі реклами в туризмі
Вантажиться...
Файли
Дата
2019
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
туристичний продукт, просування продуктів, маркетингова політика, кафедра готельно-ресторанної справи
Бібліографічний опис
Осітнянко, Д. О. Цілі реклами в туризмі / Д. О. Осітнянко, М. П. Маршаленко // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 85 Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, присвяченої 135-річчю Національного університету харчових технологій, 11–12 квітня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – С. 395.