Цілі реклами в туризмі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

туристичний продукт, просування продуктів, маркетингова політика, кафедра готельно-ресторанної справи

Бібліографічний опис

Осітнянко, Д. О. Цілі реклами в туризмі / Д. О. Осітнянко, М. П. Маршаленко // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 85 Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, присвяченої 135-річчю Національного університету харчових технологій, 11–12 квітня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – С. 395.