Перегляд за Автор "Басюк, Дарія Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 63
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Hospitalitynetwork-інноваційна технологія туристичних подорожей(2013) Басюк, Дарія ІванівнаHospitality Network (Hospitalitynetwork) - an association of people offering to stay at home to other members of this community. The idea of hospitality exchange was implemented in 1949, the international non-profit service ServasOpenDoors, whose mission formulated as "world peace". The next year there was a service «Intervac», the priority of which were cheap trip. With the advent of the Internet number and variety of these specialized sites increased, the most popular are : CouchSurfing, HospitalityClub, Bewelcome, Placetostay, Flatjump. In addition to universal networking association are targeted to specific groups of people: bicyclists (WarmShowers), Esperanto (PasportaServo).Документ Актуальні проблеми розвитку туристичної сфери України(2015) Басюк, Дарія ІванівнаВажливим показником розвитку туризму є формування мережі суб’єктів туристичної діяльності України - юридичних осіб і фізичних осіб- підприємців. Мережа суб'єктів туристичної діяльності України - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у 2014 р. становила 3885 одиниць, що на 31,7 % менше, ніж у попередньому періоді. Важливим показником розвитку туризму є формування мережі суб'єктів туристичної діяльності України - юридичних осіб і фізичних осіб- підприємців. Мережа суб'єктів туристичної діяльності України - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у 2014 р. становила 3885 одиниць, що на 31,7% менше, ніж у попередньому періоді. An important indicator of tourism is creating a network of tourist activity Ukraine - legal entities and individual entrepreneurs. The network of tourist activity Ukraine - legal entities and individual entrepreneurs in 2014 was 3885 units, up 31.7% less than in the previous period.Документ Актуальні проблеми управління виноградно-виноробним комплексом(2014) Бабич, Ірина Михайлівна; Басюк, Дарія Іванівна; Білько, Марина Володимирівна; Осіпова, Лариса Анатоліївна; Піддубний, Володимир Антонович; Руднєва, Марина Григорівна; Смирнов, І. Г.; Сологуб, Юрій Іванович; Ткаченко, О. Б.; Шиян, Петро ЛеонідовичПроаналізовано сучасний стан та перспективи розвитку виноградно-виноробному комплексу світу та України, інноваційні технології у виробництві, управлінні та просуванні виноробної продукції в умовах глобалізаційних процесів. Викладені наукові підходи до формування дестинацій винного туризму. The present state and prospects of the grape-and-winemaking complex development of the world and Ukraine, innovative technologies in the production, management and promotion of winemaking products in the conditions of globalization processes are analyzed. The scientific approaches to the formation of wine tourism destinations are presented.Документ Вагон-туристична фірма, як інноваційна форма туристичного підприємництва(2014) Скорченко, Оксана Вікторівна; Басюк, Дарія ІванівнаСамодіяльний туризм набуває обертів. Майже в кожної людини є місце на Землі, куди вона любить їздити відпочивати. В сезон відпочинку люди просто купують білети і їдуть на залізничний вокзал міста-курорту, а звідти вже вирішують, як далі організувати свій відпочинок. Це категорія людей - дії, які не люблять витрачати час на розмови, навіть, якщо від обговорення їхньої майбутньої подорожі з туристичним агентом вона могла б стати цікавіше та комфортніше. Щоб зробити такий сегмент людей своїми клієнтами, потрібно створити зручні для них умови. Backpackers gets momentum. Almost every person has a place on Earth where she likes to go to rest. In the holiday season, people just buy tickets and go to the railway station resort town, and from there decide how to further organize your holidays. This category of people - actions that do not like to spend time talking, even if from discussing their future trip with a travel agent, it could be a fun and comfortable. To make this segment of people your customers, you need to create comfortable conditions for them.Документ Використання системи «розумний будинок» для автоматизації управління готельними комплексами(2015) Бортницька, Мирослава Юріївна; Басюк, Дарія ІванівнаГотельний бізнес розвивається шаленими темпами і є досить перспективним для інвестування. Але такі фактори як сезонність та нерівномірний потік туристів спричиняють простої номерів, витрати на утримання яких не завжди покриваються. До того ж, сучасні готелі являють собою комплекси з великою територією та інфраструктурою, для утримання якої необхідно сотні працівників. Це, в свою чергу, призводить до вагомого зменшення прибутку. Впоратись з такими негараздами допомагає встановлення автоматизованих системи управління «Розумний будинок», розроблених спеціально для готелів. Hotel business is developing a frantic pace and is very promising for investments. But factors such as seasonality and uneven flow of tourists cause simple rooms, maintenance costs are not always covered. In addition, modern hotel is a complex with a large territory and infrastructure, which is necessary for the maintenance of hundreds of employees. This, in turn, leads to considerable decrease in profits. To cope with the difficulties of helping installation of automated control systems "Smart House" designed specifically for hotels.Документ Використання цифрових вивісок в готельно-ресторанних комплексах(2015) Муха, Інна Юріївна; Басюк, Дарія ІванівнаЗалучити й утримати увагу гостя - завдання не з легких. Але воно під силу магічному блакитному екрану і цифровим технологіям мультимедіа. Attract and retain the attention of guests - no easy task. But it is the power of magic blue screen and digital multimedia technology.Документ Винний та гастрономічний туризм: глобальні тренди та локальні практики(2017) Антоненко, Ірина Ярославівна; Арпуль (Олексійчук), Оксана Володимирівна; Бабич, Ірина Михайлівна; Басюк, Дарія Іванівна; Безпала, Ольга Василівна; Божук, Тетяна; Бондар, Наталія Петрівна; Бугаєва, Олена; Вітряк, Оксана Павлівна; Гембець, Алла Вікторівна; Головко, Ольга Миколаївна; Гринюк, Олег Юрійович; Грянило, Анжеліка Василівна; Заварзіна, Валерія; Зваричук, Едуард Олександрович; Іванов, Андрій Миколайович; Казанцева, Катерина Анатоліївна; Калмикова, Ірина Семенівна; Ковешніков, Володимир Сергійович; Мазурець, Роман Русланович; Масляк, Петро Олексійович; Марцин, Тетяна Олександрівна; Меліх, Олена Олександрівна; Мельник, Ірина Леонідівна; Нездоймінов, Сергій Георгійович; Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна; Поколодна, Марія Миколаївна; Руднєва, Марина Григорівна; Саркісян, Ганна Овсепівна; Сологуб, Юрій Іванович; Стукальська (Іванова), Наталія Миколаївна; Ткаченко, Любов Володимирівна; Хорохоріна, ВалеріяВикладено сучасні підходи до сутності, соціально-економічних функцій та особливостей розвитку еногастрономічного туризму, оцінки туристичного потенціалу кулінарних традицій, типових продуктів, страв і напоїв, харчової поведінки населення різних регіонів України. Досліджено міжнародний досвід розвитку винного та гастрономічного туризму. Представлена проблематика інноваційних засад формування туристичних продуктів з урахуванням потенціалу еногастрономічного туризму в Україні та регіонах. Modern approaches to the essence, socio-economic functions and features of the enhastronomy tourism development , the tourist potential of culinary traditions estimation , typical products, dishes and beverages, and food behavior of the population of different regions of Ukraine are presented. The international experience of wine and gastronomic tourism development is explored. The problem of innovative principles of tourism products formation taking into account the potential of enogastronomic tourism in Ukraine and regions is presented.Документ Винний туризм(2012) Іванов, Сергій Віталійович; Домарецький, Віталій Афанасійович; Басюк, Дарія Іванівна; Білько, Марина Володимирівна; Бабич, Ірина Михайлівна; Сологуб, Юрій ІвановичОдним з перспективних напрямків розвитку ринку туристичних послуг є винний туризм - спеціалізований вид туризму, пов'язаний з ознайомленням з історією, технологією та культурою споживання алкогольних напоїв у певному регіоні та дегустацією алкогольних напоїв безпосередньо у виробника, а також відвідування спеціальних закладів та заходів, як дегустаційні зали, вині підвали, винні виставки, конкурси, фестивалі, тощо. One of the promising directions of tourism market is wine tourism - a specialized type of tourism associated with exploring the history, culture, technology and consumption of alcoholic beverages in a particular region and tasting alcoholic drinks directly from the manufacturer, as well as visiting schools and special events as tasting rooms, wine cellars, wine exhibitions, competitions, festivals, and more.Документ Винний туризм Молдови(2015) Руднєва, Марина Григорівна; Ємцев, Віктор Іванович; Басюк, Дарія ІванівнаЗдійснено аналіз сучасного стану винного туризму Молдови, розкрито його основні принципи та види, виявлено низку закономірностей та взаємозалежностей, між власне виноробством та туризмом. Розглянуто територіальну структуру галузі, зокрема, визначено провідні центри та туристичні дестинації у чотирьох виноробних регіонах – Бельц, Кодру, Штефан Воде і Троянів Вал. Наведено приклади типових винних турів, а також тих, що спеціалізуються лише на конкретному виді напоїв або лікувальних властивостях вина. Проаналізовано проблеми галузі, включаючи недостатнє просування туристичного продукту, як на рівні окремих фірм, так і на загальнонаціональному. Виявлено перспективи розвитку та можливості їх реалізації, шляхом участі в різноманітних міжнародних програмах, в тому числі і з залучення інвестицій. The current state of the wine tourism in Republic of Moldova was analyzed. Its basic principles, types and spatial structure were described. Potential of wine travel and ways of its development were reviewed.Документ Винний туризм як інноваційний напрямок туристичного ринку(2012) Басюк, Дарія ІванівнаОдним з перспективних напрямків розвитку ринку туристичних послуг є винний туризм - спеціалізований вид туризму, пов'язаний з ознайомленням з історією, технологією та культурою споживання алкогольних напоїв у певному регіоні. One of the promising directions of tourism market is wine tourism - a specialized type of tourism associated with exploring the history, culture, technology and consumption of alcoholic beverages in a particular region.Документ Впровадження інноваційного веб-моніторингу на ринок готельно-ресторанного бізнесу(2015) Виноградова, Діана Сергіївна; Басюк, Дарія ІванівнаДана технологічна розробка дозволила контролювати співробітників та самостійно реєструвати моменти порушення, «побачивши», коли персонал працюватиме без рукавичок або головних уборів при обробці їжі, що в свою чергу дозволило адміністративному складу ресторанів мати правильне уявлення про рівень підготовки свого персоналу та визначити чи потребують вони в додатковому навчанні. This technological development has allowed staff to monitor and record the moments of self-abuse, "seeing" where staff work without gloves or hats in the processing of food, which in turn allowed the administrative staff of the restaurants have a correct idea of the level of training of its staff and determine whether they need to additional training.Документ Гастронаціоналізм як сучасний тренд сфери гостинності(2016) Басюк, Дарія Іванівна; Примак, Тетяна ЮхимівнаУ сьогоднішній Європі споживання їжі стало важливим елементом культури,a дегустація типових продуктів та напоїв у місцях їх виробництва є популярним хобі. Гастрономічний туризм став одним з трендів сучасного туристичного попиту. Розвиток цього виду туризму дозволяє збільшити тривалість туристичного сезону у певному регіоні, покращити туристичний імідж місцевості, збільшити кількість туристичних прибуттів, збагатити та диференціювати місцевий туристичний продукт за рахунок впровадження винних турів, тематичних фестивалів, екскурсій, дегустацій та презентацій. In today's Europe, food consumption has become an important element of culture, and tasting of typical products and beverages in their production areas is a popular hobby. Gastronomic tourism has become one of the trends of modern tourist demand. The development of this type of tourism can increase the duration of the tourist season in a certain region, improve the tourist image of the area, increase the number of tourist arrivals, enrich and differentiate the local tourist product through the introduction of wine tours, thematic festivals, excursions, tastings and presentations.Документ Дослідження чинників привабливості дестинації винного туризму(2014) Басюк, Дарія Іванівна; Примак, Тетяна ЮхимівнаУ статті розглянуто критерії та показники привабливості дестинації винного туризму за базовими структурними компонентами, такими як туристично-рекреаційні ресурси, туристична інфраструктура, супраструктура винного туризму, соціальне середовище. На матеріалах регіонів України проведено кореляційно-регресійний аналіз цих показників, встановлено найбільш значущі фактори, які впливають на розвиток центрів винного туризму. The article considers the criteria and attractiveness indicators of the wine tourism destination in terms of basic structural components, namely: tourism - recreational resources, tourism Infrastructure, wine tourism superstructure, social environment. On the materials of the Ukrainian regions, the correlation-regression analysis of these indicators is performed, the most significant factors are identified that affect the development of wine tourism centers.Документ Еко-готелі як спосіб вигідного бізнесу(2014) Кравченко, Антоніна Іванівна; Басюк, Дарія ІванівнаВпровадження в готелях інноваційних технології має на меті декілька цілей -збереження часу, грошей, енергії. Недивно, що шлях до них лежить через використання природної енергії.Документ Екологічний туризм як інновацій вид туристичної діяльності(2014) Басюк, Дарія ІванівнаУ прогнозі розвитку туристських напрямків, зробленому Всесвітньою туристичною організацією (ЮНВТО) і представленому в дослідженні «Tourism: 2020 Vision», визначено найбільш перспективні напрями й види туризму початку XXI століття, серед яких чільне місце займає екологічний туризм.Документ Етапи та принципи впровадження інноваційних технологій в готелі(2013) Терещук, Іванна; Басюк, Дарія ІванівнаОднією із найбільш динамічних сфер обслуговування є індустрія гостинності. Готельний бізнес багатоплановий, а управління ним – складне трудомістке завдання, що вимагає нових технологій управління. Управління будь-яким бізнесом сьогодні неможливе без активного використання інновацій в сфері інформаційних технологій та стрімким проникненням в усі сфери життя суспільства, персональних комп’ютерів і Інтернету.Документ Засоби комунікації готелю(2014) Лакиза, Вікторія Ярославівна; Басюк, Дарія ІванівнаСучасний ринок вимагає набагато більшого, ніж просто створення хорошою товару, призначення на нього привабливої ціни і забезпечення його доступності для цільових споживачів. Підприємство повинно здійснювати комунікацію зі своїми замовниками, яка включає рекламу, засоби стимулювання збуу, сервісну політику, особисті продажі, участь в ярмарках і виставках, роботу із засобами масової інформації і таке інше.Документ Зелений туризм в Україні(2014) Гірак, Руслан Васильович; Басюк, Дарія ІванівнаСільський (зелений) туризм, або агротуризм, є одним з видів екологічного туризму, який останнім часом набуває поширення і продовжує активно розвиватися в багатьох європейських країнах. Не є винятком і Україна. Характерно, що в розвинених країнах світу такий вид відпочинку користується попитом не лише у людей середнього достатку, а й у заможної частини населення.Документ Значення туристичного іміджу для розвитку Закарпатської області(2013) Уліганець, Сергій Іванович; Басюк, Дарія Іванівна; Мельник, Людмила ВікторівнаВ статті сформульовано і обґрунтовано сутність поняття туристський імідж регіону, його важливість у сучасному житті. Проаналізовані методи та механізми формування іміджу та їх можливість застосування в процесі корекції туристського іміджу регіону.Документ Комплексний підхід до оцінки якості послуг готельних підприємств(2019) Басюк, Дарія Іванівна; Мельник, Д. О.; Маршаленко, Маріанна ПетрівнаУ статті досліджено комплесні підходи до оцінки якості обслуговування готельних підприємств на сучасному українському ринку, виявлено неузгодженість стандартів оцінювання якості послуг гостинності та рівня сервісу, описано зовнішні та внутрішні підходи, що використовуються для оцінки якості. На основі проведених досліджень шляхом анкетування виявлено основні проблеми якості обслуговування окремих готельних підприємств Києва, невідповідність якості готелів згідно з їхньою зазначеною зірковістю, а також запропоновано комплексний підхід до оцінювання якості готелів.