Перегляд за Автор "Гаврилова, Тетяна Василівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Event-маркетинг в системі маркетингової діяльності підприємств(2014) Поверіна, Юлія Олександрівна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаДокумент Активність підприємств харчової промисловості в економічній системі України(2007) Гаврилова, Тетяна ВасилівнаПредставлена стаття являє собою стислий опис проблем активності діяльності підприємств загалом та підприємств харчової промисловості зокрема. В статті наведені основні теоретичні позиції щодо активності діяльності підприємства та здійснений аналіз сучасного стану активності діяльності підприємств харчової промисловості. Presented clause represents the brief description of problems of activity of activity of the enterprises in general and the enterprises of the food-processing industry in particular. In clause the resulted basic theoretical positions concerning activity of activity of the enterprise and the carried out analysis of a modern condition of activity of activity of the enterprises of the food-processing industry.Документ Активізації діяльності підприємства в умовах ринкових перетворень(2007) Гаврилова, Тетяна ВасилівнаДисертацію присвячено розробці теоретичних, методичних, організаційних і практичних засад активізації діяльності підприємства в умовах ринкових перетворень. Представлена робота дозволяє дослідити сутність активності підприємства, активізації діяльності підприємства, резервів реалізації активності та розробити заходи щодо активізації діяльності підприємства в ринкових умовах. The dissertation deals with the development of theoretical, methodical, managerial and practical principles of enterprise activity activation under market reformations circumstances. This creative work allows investigating the enterprise activity essence, enterprise activity activation, activity realization reserves and developing the ways of enterprise activity activation under market reformations circumstances. The classification of activity realization reserves is improved.Документ Використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Кабак, Марина Андріївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаРозглянуто сутність поняття «емоційний маркетинг». Подано теоретичні підходи до використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств. Essence of concept "emotional marketing" is considered. The theoretical going is given near the use of principles of the emotional marketing in activity of vine making enterprises.Документ Досвід вітчизняних підприємств у створенні корпоративного бренда(2011) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Максименко, Ю. І.Розглянуто різні підходи до визначення сутності поняття бренда та його основні складові. Проаналізовано процес формування корпоративного бренда, використовуючи при цьому досвід вітчизняних підприємств, таких як ЗАТ «Оболонь» та Кондитерська корпорація «Roshen». Визначено основні проблеми українських виробників, з якими вони стикаються при створенні та просуванні власного корпоративного бренда. Обґрунтовано важливість та основні переваги, які приносить корпоративний брендинг підприємству.Документ Застосування методів стратегічного аналізу в діяльності підприємства(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаСтратегічний аналіз слугує інструментом вибору стратегії розвитку і широко застосовується у практичній діяльності підприємства. Для прийняття зважених стратегічних рішень, в залежності від поставлених задач, використовуються такі види аналізу, як SWOT- aнaліз, SРАСЕ - аналіз, PIMS - аналіз, аналіз життєвого циклу підприємства, аналіз уразливості підприємства, PEST- аналіз тощо.Документ Категорія “активність” як методологічна основа для вивчення проблем активізації діяльності(2007) Гаврилова, Тетяна ВасилівнаУ статті з’ясовано значення поняття “активність”, яке є методологічною основою для вивчення проблем активізації діяльності. The article is set to the concept of "activity", which is a methodological basis for the study of problems revitalization.Документ Комерційна діяльність(2009) Сінгаєвський, Ігор Олегович; Розумей, Світлана Борисівна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВ конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Комерційна діяльність». Завданням курсу є надання теоретичних знань та практичних навичок щодо організації комерційної діяльності на підприємстві; оформлення комерційних договірних відносин; здійснення комерційної діяльності на промисловому ринку, ринках товарів та послуг, нерухомості, цінних паперів, інтелектуальних продуктів та інформаційних технологій. In Lecture notes presented course material subject "Commercial Activity". The aim of the course is to provide theoretical knowledge and practical skills in business organizations in the enterprise, design of commercial contractual relationships; commercial activity in the industrial market, markets for goods and services, real estate, securities, intellectual products and information technology.Документ Комерційна діяльність посередницьких підприємств(2012) Сінгаєвський, Ігор Олегович; Розумей, Світлана Борисівна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаВ конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Комерційна діяльність посередницьких підприємств». Метою дисципліни є вивчення механізму та сучасної практики комерційної діяльності підприємств, законодавчі процеси в комерційній діяльності, а також комерційні процеси, що здійснюються посередницькими організаціями в сфері товарного обігу. In Lecture notes presented course material subject "Commercial activity of intermediary companies." The purpose of discipline is to study the mechanisms and practices of modern business enterprises, the legislative process in commercial activities and commercial processes undertaken intermediary organizations in the sphere of commodity circulation.Документ Маркетинг. Робочий зошит(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Капінус, Лариса Василівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна; Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія ПетрівнаПодано основні теми з дисципліни «Маркетинг», поставлено основні питання, на які студентам запропоновано дати письмові відповіді, що дозволить їм доповнити отримані в процесі навчання теоретичні знання, а також набути практичних навичок вирішення завдань з маркетингу. Basic themes are given on discipline " Marketing", basic questions on that the students it is offered to give writing answers are put, that will allow to complement in the process of studies theoretical gain knowledge them, and also to purchase practical skills of decision of tasks on marketing.Документ Методичні підходи до визначення маркетингової активності підприємства(2017) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаРозглянуто маркетингова активність підприємства як складова ділової активності. Охарактеризовано сутність поняття «ділова активність» та «маркетингова активність». Наведено класифікаційні ознаки маркетингової активності та її види. Запропоновано система показників, за якими може визначатися маркетингова активність. Описано способи оцінювання та аналізу маркетингової активності підприємства. It consider the marketing activity of the enterprise as part of business activity. Is characterized the essence of the notion of "business activity" and "marketing activity". Classification signs of marketing activity and its types are given. A system of indicators on which marketing activity can be determined is proposed. The methods of evaluation and analysis of the marketing activity of the enterprise are described.Документ Основні напрями формування мотиваційного забезпечення активізації діяльності підприємства(2009) Гаврилова, Тетяна ВасилівнаДокумент Основні напрямки активізації резервів функціонуючого підприємства(2004) Гаврилова, Тетяна ВасилівнаСтаття присвячена питанням розробки організаційно-економічних механізмів, які б були у змозі забезпечити підвищення конкурентноздатності функціонуючих підприємств та конкурентоспроможності їх продукції, тобто обгрунтуванню концепції управління резервами функціонуючого підприємства. Article is devoted to questions of development of organizational - economic mechanisms which might provide increase of competitiveness of the functioning enterprises and competitiveness of their production, that is a substantiation of the concept of management by reserves of the functioning enterprise.Документ Оцінка результатів діяльності підприємства та реалізації активності(2007) Гаврилова, Тетяна ВасилівнаДана стаття присвячена питанням оцінки результатів діяльності підприємства та реалізації активності. Запропоновано модель оцінки результатів діяльності підприємства. This article is devoted to the issues of enterprise's activities results and of activity realization. The model of enterprise's activities results estimation is proposed.Документ Оцінювання зовнішньоекономічного потенціалу підприємства за його ключовими елементами(2013) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаДосліджено концептуальні засади щодо оцінювання економічного потенціалу, формування організаційної структури механізму підвищення економічного потенціалу, використання інформаційних та соціальних ресурсів при розробці стратегії ефективного управління економічним потенціалом на рівні підприємств, регіонів, країн. Запропоновано новітні підходи щодо визначення шляхів підвищення використання економічного потенціалу на макро-, мезо- та мікрорівнях, регулювання сталого розвитку на основі активізації механізмів формування та використання економічного потенціалу, формування шляхів подолання кризового стану. The conceptual foundations for evaluating the economic potential, the formation mechanism of the organizational structure enhance the economic potential of information and social resources in the effective management strategies development and economic potential at the level of the enterprises, regions, countries. A new approach to identify ways of improving the use of the economic potential of the macro, meso and micro levels, regulation of sustainable development through the activation mechanisms of formation and use of the economic potential, the formation of the ways to overcome the crisis.Документ Оцінювання можливостей підприємства щодо утримання споживачів(2016) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаУ статті обґрунтовано етапи, за якими досліджуються можливості підприємства щодо утримання клієнтів. Доведено необхідність визначення характеристик цільових споживачів продукції підприємства. Наведено формули, за якими здійснюється розрахунок та аналіз рівня пізнаваності, придбання продукції та довіри до окремих марок. Розглянуто визначення задоволеності/незадоволеності споживачів торговою маркою. Розкрито методи розрахунку рівня утримання споживачів. Запропоновано способи утримання клієнтів підприємства. In the article the stages that examine the possibility of the company on customer retention. The necessity of determining the characteristics of the target consumer products company. Contains formulas on which the calculation and analysis of reconcilability, acquisition of products and trust some brands. Definition of satisfaction / dissatisfaction with consumer brand. Reveals the methods of calculating the retention of customers. Ways retention enterprises.Документ Податкове регулювання, як механізм зовнішньої активізації діяльності підприємства та податкове планування як механізм внутрішньої активізації діяльності підприємства(2007) Гаврилова, Тетяна ВасилівнаДана стаття присвячена питанням розробки податкових механізмів, які б були у змозі забезпечити активізацію діяльності підприємства. This article is dedicated to the development of tax incentives that have been able to revitalize the enterprise.Документ Порівняльний аналіз цінових моделей розміщення інтернет-реклами(2011) Капінус, Лариса Василівна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Сінгаєвський, Ігор ОлеговичУ статті на основі теоретичних досліджень визначено сутність цінових методів розміщення інтернет-реклами та проведено їх порівняльний аналіз.Документ Практичні аспекти застосування матриці бостонської консультативної групи(2012) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаРозглянуто особливості практичного застосування матриці Бостон консалтинг груп, її переваги та недоліки; проведено аналіз обґрунтованості результатів отриманих за адаптованою матрицею БКГ та, як наслідок, розроблено та запроваджено до застосування модифіковану матрицю БКГ як різновид класичного її варіанту; удосконалено методику оцінювання ступеню збалансованості товарного портфеля підприємства. Researches of the article is conducted relatively of practical questions of application of classic matrix of the Boston Consulting Group and validity of the use of its variety – the adapted matrix. These researches are reflected, that efficiency of application of this matrix in the situation of irrationality of structure of commodity assortment goes down considerably. As a result has been offered to using the modified matrix BCG for the scientific researches and practical activity of enterprises. Basis of construction of matrix are indexes of «rates of growth of volumes of sales of strategic production units » and «profitability of strategic production units». In the article were considered the questions of interpretation of results of researches on the basis of varieties of matrix BCG. . As a result has been offered improved method of estimation ofДокумент Підвищення ефективності фінансового впливу на розвиток промисловості України (на прикладі харчової промисловості)(2003) Федоренко, Валентин Григорович; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаДана стаття присвячена підвищенню ефективності фінансового впливу на розвиток промисловості України (на прикладі харчової промисловості).