Перегляд за Автор "Левицька, Надія Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 102
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Академічна доброчесність як критерій якості вищої освіти(2021) Левицька, Надія МиколаївнаУкраїнська вища освіта стрімко змінюється і важливою умовою успішного її розвитку є запровадження принципів академічної доброчесності в навчальний процес та наукову діяльність. Нині саме академічна доброчесність є основою якості вищої освіти.Документ Аналіз змісту вищої гуманітарної освіти Наддніпрянської України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)(2013) Левицька, Надія МиколаївнаУ статті аналізується зміст гуманітарної освіти у вищих навчальних закладах Наддніпрянської України. Подається його порівняльна характеристика в різних вищих навчальних закладах у періоди дії різних університетських статутів This article analyzes the meaning of humanitarian education in universities of Naddnipryanska Ukraine. Presented its comparative characteristics in different universities in different periods of the university statutes actionДокумент Битва за Київ(2014) Громчак, Богдан Олегович; Левицька, Надія МиколаївнаФорсування Дніпра і взяття Києва зірвало плани Гітлера стабілізувати лінію фронту, створити неприступний «Східний вал» і перейти до затяжної позиційної війни з метою вимотування сил Червоної армії. Crossing of the Dnieper and taking Kyiv foiled Hitler stabilize the front line, to create an impregnable "Eastern Wave" and go to a protracted trench warfare for the purpose of wearing down the forces of the Red Army.Документ Визволення Черкас від німецько-фашистських загарбників(2014) Коваль, Олександр; Левицька, Надія МиколаївнаЗагалом німецько-фашистська окупація міста тривала 833 дні. Гітлерівці завдали Черкасам величезних руйнувань. Багато будинків було зруйновано, цілі квартали спалено. Від заводів залишились тільки руїни, санаторії перетворені в купи каміння. The Germans inflicted enormous damage Cherkasy. Many buildings were destroyed, entire neighborhoods burned. From the plant, leaving only ruins, motels converted into heaps.Документ Викладачі Національного університету харчових технологій – жертви репресій 30-х років ХХ століття(2018) Левицька, Надія Миколаївна; Береговий, Сергій ІгоровичНа основі державних та університетського архівів, спогадів ветеранів НУХТ систематизовано матеріал про викладачів та керівників університету, що стояли біля його витоків (1920-1930 рр.) та зазнали репресій в роки сталінського терору. Біографії та трагічні долі професорсько-викладацького складу університету подані в контексті епохи масових репресій проти української освіти та науки з боку радянської шовіністично-імперської системи. On the basis of state and university archives, memoirs of veterans NUFT systematized the material about teachers and leaders of the University, which stood at its origins (1920-1930 years) and were subjected to repression during the Stalinist terror. The biographies and tragic fate of the teaching staff of the University are presented in the context of the era of mass repressions against Ukrainian education and science from the side of the Soviet chauvinistic imperial system.Документ Вища гуманітарна освіта Наддніпрянської України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)(2012) Левицька, Надія МиколаївнаУ монографії подається системний аналіз витоків, генези, джерельної бази, етапів розвитку і специфіки вищої гуманітарної освіти Наддніпрянської України у другій половині ХІХ – початку ХХ століть. Висвітлено історичний процес складання вищої гуманітарної освіти як окремої царини освітнього простору, головні тенденції її розвитку в плині історичних подій, особливості їх вияву у вишах України та роль гуманітарної освіти як окремого чинника впливу на суспільно-політичне, культурно-освітнє та національно-духовне життя українського суспільства.Документ Вищі жіночі курси – складова системи вищої гуманітарної освіти України ( іі пол. ХІХ – поч. ХХ ст.)(2011) Левицька, Надія МиколаївнаУ статті розглядається історія створення та діяльності Вищих жіночих курсів як складова системи вищої гуманітарної освіти. Охарактеризовано організацію їх роботи, діяльність викладацького складу, становлення навчального процессу, склад слухачок, висвітлено процес еволюції прав Вищих жіночих курсів, досліджено викладання українознавчих дисциплін. The article discusses the history of formation and activities of the Higher women’s courses as part of system of higher humanitarian education. Characterized the organization of their work, activities of teaching staff, the development of the educational process, structure of listeners, lighted up the evolution of rights of Higher women’s courses, investigated teaching Ukrainian science disciplines.Документ Вплив Богдана Хмельницького на історичні події в Україні(2014) Духновський, Іван Михайлович; Левицька, Надія МиколаївнаДоба гетьмана Б.Хмельницького була яскравим проявом філігранної української дипломатії з її надзусиллями утвердити Україну у балто-чорноморському геополітичному просторі як супердержаву. Day Hetman B.Khmelnitsky was striking manifestation filigree Ukrainian diplomacy with its super-efforts to establish in Ukraine Baltic and Black Sea geopolitical space as superpower.Документ Вплив української преси на свідомість людей у роки Великої Вітчизняної війни(2014) Тацієнко, Наталія Вадимівна; Левицька, Надія МиколаївнаУкраїнська преса відіграла важливу роль у роки Другої світової війни. Вона сприяла та прискорила перемогу радянських військ у війні. Її основними тематичними напрямками були повідомлення з фронтів, пропаганда справедливого характеру війни, розгортання мобілізаційних ресурсів, переведення промисловості на виробництво військової продукції, евакуаційні проблеми. Ukrainian press has played an important role during the Second World War. It has contributed to and accelerated the victory of Soviet troops in the war. Its main topics were the subject from the front, just the nature of war propaganda, mobilization deployment of resources, transfer of industry to the production of military products, evacuation problems.Документ Вплив історико-культурної спадщини на розвиток регіонів України(2015) Левицька, Надія МиколаївнаНині, коли Україна інтегрується до світового історико-культурного простору, важливим завданням держави є вивчення, збереження та мудре використання національно-культурної спадщини її регіонів. Актуальним є науковий підхід до забезпечення діяльності усіх сфер національно-культурної спадщини в контексті реформування та розвитку українського суспільства. Дослідження нинішнього стану й основних проблем збереження і використання історико-культурної спадщини України та її регіонів дасть можливість обґрунтовано й ефективно використовувати культурну спадщину у майбутньому. Now, when Ukraine integrates into the global historical and cultural area, an important task of the state is the study, conservation and wise use of national cultural heritage of its regions. Topical scientific approach to the support of all sectors of the national cultural heritage in the context of the reform and development of Ukrainian society. Research current condition and main problems of preservation and use of historical and cultural heritage of Ukraine and its regions will enable reasonable and efficient use of cultural heritage in the future.Документ Відомі і маловідомі імена професорів університетів Наддніпрянської України ( ІІ половина ХІХ –поч. ХХ ст.)(2007) Левицька, Надія МиколаївнаНа основі першоджерел розглянуто місце і роль відомих та маловідомих університетських професорів в духовному і культурному житті Наддніпрянської України ІІ половини ХІХ – початку ХХ століть.Документ Голод 1932-1933 років на Чернігівщині(2017) Руденко, Артем Миколайович; Левицька, Надія МиколаївнаУ роботі досліджується голодомор 1932-1933 років. Представлені деякі архівні матеріали, які свідчать про те, що смертність на селі значно перевищувала смертність в містах. In the paper the famine of 1932-1933. Some archival materials presented, which show that the mortality rate in rural areas is much higher than the mortality rate in urban areas.Документ Голодомор 1932-1933 рр. на Черкащині: словами очевидців, мовою документів(2018) Левицька, Надія МиколаївнаУ роботі досліджено 1932-1933 рр. на Черкащині за свідченнями очевидців. Без належної оцінки Голодомору 1932-1933 рр. в Україні неможливо сьогодні уявити власну та історію Європи ХХ ст. Доречно нині говорити про глобальну соціогуманітарну катастрофу в історії людства, а не лише українства. The work was investigated in 1932-1933 in Cherkasy region, according to eyewitness accounts. Without proper evaluation of the Holodomor of 1932-1933, it is impossible today to imagine Ukraine and Europe's history of the twentieth century. It is now appropriate to talk about a global socio-humanitarian catastrophe in the history of mankind, and not just Ukrainians.Документ Гуманітаристика у національно-патріотичному вихованні студентської молоді(2018) Левицька, Надія МиколаївнаУ роботі досліджено проблеми гуманітаристики у національно-патріотичному вихованні студентської молоді. Аналізуючи сучасний підхід до формування справжнього фахівця, професіонала своєї справи, інтелігента, патріота своєї держави доцільно удосконалювати українознавчі методи та методики, активно впливати на формування особистості майбутнього інженера-харчовика у світлі нових державотворчих, національно-культурних та морально-виховних перетворень. In this work the problems of humanitarian studies in the national-patriotic education of student youth are researched. Analyzing the modern approach to the formation of a true specialist, a professional of his business, an intellectual, a patriot of his state, it is expedient to improve the Ukrainian-speaking methods and techniques, to actively influence the formation of the personality of the future engineer-food in the light of new state-building, national-cultural and moral and educational transformations.Документ Гуманітарні дисципліни в технічних вищих навчальних заклах у контексті глобалізації(2013) Левицька, Надія МиколаївнаУ роботі досліджено проблеми вивчення гуманітарних дисциплін у технічних вузах у контексті глобалізації. Here we study the problem of studying the humanities in technical universities in the context of globalization.Документ Д. І. Баглій – видатний український вчений-історик, педагог, просвітник, громадський діяч(2012) Левицька, Надія Миколаївна; Оксьон, О.У роботі досліджується постать українського вченого, історика, педагога, просвітника, громадського діяча Д. Баглія In the paper the figure of Ukrainian scientist, historian, teacher, educator, social activist D. BahliyaДокумент Джерельна база дослідження діяльності вищих гуманітарних навчальних закладів Наддніпрянської України (друга половина ХІХ-початок ХХ ст.)(2013) Левицька, Надія МиколаївнаПроведено аналіз джерельної бази з питань вищої гуманітарної освіти України другої половини ХІХ – початку ХХ ст. в розрізі архівних та опублікованих документів і матеріалів. Здійснено класифікацію джерельної бази, визначено її насиченість та інформаційну повноту. Аналізуються найважливіші для дослідження архівні матеріали та опубліковані документи. An analysis of the source base on Higher Education of Ukraine humanitarian second half of XIX - early HHvv . in the context of archival and published documents and materials. Categorization of the source base , defined its richness and completeness of the information . Analyzed the most important for the study of archival materials and published documents.Документ Дистанційна освіта – закономірний процес розвитку та адаптації вищої освіти до сучасних умов(2021) Левицька, Надія МиколаївнаРозглянуто актуальні питання викладання та вивчення гуманітарних дисциплін у технічних і технологічних ЗВО, роль цих дисциплін у формуванні світогляду сучасного майбутнього фахівця, а також гуманітарні виховні аспекти у викладанні загальнонаукових, технічних та технологічних дисциплін в умовах дистанційного навчання.Документ До питання підготовки науковців та кваліфікованих кадрів для харчової промисловості у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст.(2014) Левицька, Надія МиколаївнаДруга половина ХІХ ст. є часом зародження харчової промисловості як галузі промислового виробництва. Із розвитком харчової промисловості у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. почала зростати кількість кваліфікованих кадрів із українських та російських робітників. Кількість іноземних спеціалістів поступово почала зменшуватися. Інтереси підприємців в українських губерніях Російської імперії у галузі освіти зосереджувалися на підготовці кваліфікованих робітників, спеціалістів середньої ланки та управлінців промислових об'єктів. Тому найбільш вагомою формою її активності у сфері освіти була підтримка передусім професійних навчальних закладів різних освітніх рівнів. Обмежена кількість закладів професійно-технічної підготовки кваліфікованих спеціалістів середньої ланки перешкоджала розвитку харчової промисловості. У зв'язку з цим передові представники вітчизняної науково-технічної інтелігенції почали вживати заходів щодо створення професійно-технічних навчальних закладів. The second half of the nineteenth century. is the time of origin of the food industry as an industry industrial production. With the development of the food industry in the second half Nineteenth - early twentieth century. began to increase the number of qualified personnel to Ukrainian and Russian workers. The number of foreign specialists gradually began to decrease. Interests entrepreneurs in Ukrainian provinces of Empire in education focused on training skilled workers, mid-level specialists and managers of industrial facilities. Therefore, the most significant form of activity in support of education was primarily professional schools of different educational levels. A limited number of vocational training qualified specialists secondary link to preventing the development of food industry. In this regard, advanced representatives of national scientific and technical intelligentsia began to take action for the establishment of vocational schools.Документ Дозвілля студентів-гуманітаріїв Наддніпрянської України у другій половині ХІХ- на початку ХХ ст.(2013) Левицька, Надія МиколаївнаНа основі архівних і наукових джерел визначено зміст дозвілля студентів-гуманітаріїві, проведено аналіз і встановлено, яким його видам молодь надавала перевагу та досліджено місце вишів в організації дозвілля Based on archival research and scientific sources was identified the content of humanitarian students leisure, analyzed and found which types of leisure preferred of youth, investigates the place of higher education institutions in the organization of leisure. Defined the following forms of youth leisure of the late nineteenth - early twentieth century.: organization of literary and artistic, scientific and sports clubs, musical and other evenings, reading of favorite literature that was often forbidden and discussions about what has been read, attending theater and cinema, various celebrations with friends, outdoor activities, participation in sporting circles. The scientific and literary work, were integral components of students recreation, regardless of social background, political views and well-being. It is concluded that leisure is a social phenomenon that is presented comprehensively as time that young people use for their interests, abilities and needs; sphere of life with its rules, regulations, terms and conditions; activity, the content of which is the difference between academic and social activities, and is the result, but not the activity itself