Перегляд за Автор "Матюшенко, Раїса Василівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 26
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Актуальність впроваджень креативних барів в Україні(2015) Шкабура, Софія Сергіївна; Матюшенко, Раїса ВасилівнаБули часи, коли бари не відрізнялися один від одного. Однотипні заклади з безликим дизайном пропонували майже однакові послуги та напої. У наші дні, споживачі хочуть відвідувати гарні заклади, які коштують їхніх грошей. І тому настав час креативних барів, які прагнуть відповідати потребам клієнтів. Хороший дизайн інтер'єру може зробити для бару чи ресторану навіть більше, аніж смачні страви та хороший персонал. There were times when bars are not different from each other. The same type of impersonal institutions offering almost identical design services and drinks. Today, consumers want to attend good schools that cost their money. So it is time to creative bars that seek to meet customer needs. Good interior design can do for a bar or restaurant and much more than delicious food and nice staff.Документ Аппетайзери(2015) Милокостенко,М. В.; Матюшенко, Раїса ВасилівнаАппетайзери - це легкі закуски, що можуть подаватися перед початком трапези або виступати в якості основних страв, якщо, наприклад, формат заходу - пивна вечірка. По суті, аппетайзер - це будь-яка страва, що збуджує апетит за аналогією з аперитивом - алкогольним напоєм, представляючи безпосередньо застілля. Найчастіше в ролі аппетайзерів виступають різні тарталетки, канапе, страви на шпажках, фаршировані овочі, різні «палички», «кульки» і «човники» з найрізноманітніших продуктів, з несподіваними начинками і цікавими смаковими поєднаннями. Аппетайзери - це легкі закуски, що можуть подаватися перед початком трапези або виступати в якості основних страв, якщо, наприклад, формат заходу - пивна вечірка. По суті, аппетайзер - це будь-яка страва, що збуджує апетит за аналогією з аперитивом - алкогольним напоєм, представляючи безпосередньо застілля. Найчастіше в ролі аппетайзерів виступають різні тарталетки, канапе, страви на шпажках, фаршировані овочі, різні «палички», «кульки» і «човники» з найрізноманітніших продуктів, з несподіваними начинками і цікавими смаковими поєднаннями. Appetayzeri - tse legkі snacks, scho mozhut podavatisya before cob meal abo vistupati of Quality in Basic Bleed, Yakscho, napriklad format sunset - beer vechіrka. By sutі, appetayzer - tse whether yak Strava scho zbudzhuє appetite for analogієyu s aperitif - alcoholic napoєm, predstavlyayuchi bezposeredno zastіllya. Naychastіshe in rolі appetayzerіv vistupayut rіznі tartlets, canapes, bleed on skewers, farshirovanі Vegetables, rіznі "palichki", "bags" i "chovniki 's nayrіznomanіtnіshih produktіv, s nespodіvanimi fillings i tsіkavimi Smakova poєdnannyami.Документ Визначення ступеня задоволеності споживачів(2015) Матюшенко, Раїса ВасилівнаЩо може допомогти туристичним компаніям визначити, якою мірою споживачі можуть бути задоволені їх турпродуктом? Дослідження показують, що споживачі не задоволені кожною четвертою своєю покупкою, але менше 5% з незадоволених, звертаються зі скаргою. Більшість віддає перевагу продукції іншої туристичної компанії. В результаті туркомпанії втрачають своїх клієнтів. What can help travel agencies to determine the extent to which consumers can be satisfied with their tourism products? Studies show that consumers are not satisfied with your purchase every four but less than 5% of dissatisfied, complainants. Most prefer the other tour company. As a result, the travel company lose its customers.Документ Виникнення буфетів та їх еволюція(2014) Скробова, І. В.; Матюшенко, Раїса ВасилівнаНа пострадянському просторі буфети, як правило, були не самостійними підприємствами, а філіями. Буфети торгували в основному закусками і готовими гарячими стравами, які поставлялися головною організацією. Буфети створювалися при заводах, навчальних закладах, вокзалах, кінотеатрах. The former Soviet Union buffets usually are not independent companies and affiliates. Refreshment traded mostly prepared snacks and hot meals that are delivered to the parent organization. Refreshment created in factories, schools, railway stations, movie theaters.Документ Гастрономія майбутнього(2014) Матюшенко, Раїса ВасилівнаУ житті ресторанів різних країн існують деякі зовсім протилежні традиції. Наприклад, у США більшість ресторанів задовольняються стандартним меню, до якого звикла більша частина їх постійних відвідувачів, де в якості гарніру - нарізані шматочки помідорів та цибулі, дрібно посічена петрушка та соус. Іноді шеф-кухар пропонує нову страву, але вона викликає незадоволення керівників ресторану, тому як виглядає екстравагантно або має незвичайний смак. Така тенденція існує не тільки у США, а й у більшості країн. In life there are restaurants around some completely opposite tradition. For example, most restaurants in the United States met the standard menu, which used most of their regulars, which as a side dish - sliced slices of tomatoes and onions, finely chopped parsley and sauce. Sometimes the chef offers a new dish, but it causes dissatisfaction restaurant managers, as looks like extravagant or has an unusual taste. This trend does not exist only in the US but in most countries.Документ Джерела збагачення пісочного печива діабетичного призначення(2015) Матюшенко, Раїса Василівна; Михайленко, Владлена МиколаївнаНинів умовах несприятливого екологічного середовища, що безумовно впливає на людський організм, а також спосіб життя та харчування виникає проблема дефіциту поживних речовин, які необхідні для нормального функціонування людського організму. Поживні речовини потрапляють до організму людини з їжею, але останнім часом в продуктах котрих ми споживаємо відсутні необхідні людському організму речовини. Now in terms of the adverse ecological environment definitely affects the human body, as well as lifestyle and food shortage problem nutrients that are essential for normal functioning of the human body. Nutrients enter the human body through food, but recently in the products which we consume no essential human body substances.Документ Логістична система управління підприємств індустрії гостинності(2018) Литвинець, Лариса Федорівна; Матюшенко, Раїса ВасилівнаРозкрито сутність логістичної системи управління підприємств індустрії гос-тинності, особливості формування логістики в сфері гостинності. Визначено структуру логістичної системи управління готелем та її вплив на управління підприємствами готельного бізнесу. Означено проблеми та перспективи впровадження логістичного управління у практику під-приємств готельно-ресто-ранного господарства. The essence of the logistic system of management of the enterprises of the industry of statehood, features of the formation of logistics in the field of hospitality is revealed. The structure of the hotel logistics management system and its influence on the management of hotel business enterprises are determined. The problems and perspectives of implementation of logistic management in the practice of hotel business facilities are noted.Документ Ми і фаст-фуди(2015) Матюшенко, Раїса Василівна; Тельна, А. В.Сучасний ритм життя впроваджує свої правила в харчування людини. За браком часу, ми намагаємось встигнути зробити все, навіть прийом їжі займає лише 10-15 хвилин нашого час. А все завдяки швидкому харчуванню, в народі звикли говорити « Фаст-Фуд». «Фаст-фуд» - це швидка їжа, яка знайшла своїх прихильників у всьому світі. Деякі люди не уявляють свого життя без швидкого харчування. Адже за браком часу, коштів, місцезнаходження - безліч людей не мають можливості харчуватись в інших закладах ресторанного господарства. The modern pace of life is implementing its rules on nutrition. For lack of time, we try to make it do everything, even eating takes only 10-15 minutes of our time. And all thanks to the fast food, the people used to say "fast food." "Fast Food" - a fast food that found its supporters worldwide. Some people can not imagine their life without fast food. After all, for lack of time, money, location - many people are not able to eat at other institutions restaurant industry.Документ Молекуляні коктейлі(2014) Ворков, Євген Романович; Матюшенко, Раїса ВасилівнаПрогрес і розвиток науки проникають в усі сфери нашого життя і вже увійшли в гастрономію. На сьогоднішній день вже досить широке поширення має так звана молекулярна кухня, якою вже мало кого можна здивувати. Кухарі так призвичаїлися до цього нововведення, що вже розробили спеціальні страви, які відповідають національному колориту - молекулярний борщ, молекулярні суші і багато інших. Progress and development of science penetrate into all areas of our lives and are included in gastronomy. To date, fairly widespread is the so-called molecular gastronomy, which are very few people can surprise you. Cooks so accustomed to this innovation that have developed specialties that meet national colors - molecular soup, molecular land and many others.Документ Молекулярні коктейлі чи гості з майбутнього(2015) Салинко, Роман; Матюшенко, Раїса ВасилівнаМолекулярна міксологія диктує моду на відомі коктейлі - це стало новим етапом розвитку барної справи, етапом еволюції, який здійснив переворот у свідомості коктейлеманів, перетворюючи відомі напої в сфери, піну, ікру і желе. Molecular mixology dictates fashion for cocktails - it was a new stage of the bar business, stage of evolution that made revolution in the minds kokteylemaniv, making famous drinks in scope, foam, eggs and jelly.Документ Основи професійного обслуговування(2012) Матюшенко, Раїса ВасилівнаСервіс - це проста концепція для впровадження якої не потрібно особливих затрат, повинна лише доброзичлива посмішка, знання своєї справи і бажання приділити увагу гостям, поки вони знаходяться в закладі. Service - is a simple concept for performance that does not require special expenses should only friendly smile, knowing his case and wish to pay attention to our guests while they are in the institution.Документ Особливості кави ліберіка(2015) Драненко, Оксана Володимирівна; Матюшенко, Раїса ВасилівнаКава відноситься до тих напоїв, які люблять і п’ють майже всі. Більшість людей починають свій день з чашечки кави, а деякі п’ють її впродовж всього дня. Сьогодні кава - це не лише популярний, а й дуже корисний та цікавий напій в світі барної індустрії. Широко використовуються два основні сорти кави: арабіка та робуста. Арабіка, як правило, має більш солодкий, м'який смак з відтінком цукру, фруктів і ягід. їх кислотність вище з цим винним присмаком, який характеризує каву з відмінною кислотністю. Робуста, має більш сильний, жорсткий смак, із зерновим обертоном або арахісовим післясмаком. Вона містить в два рази більше кофеїну ніж арабка. Coffee is one of those drinks that love and drink almost everything. Most people start their day with a cup of coffee and some drink it throughout the day. Today coffee - is not only popular but also very useful and interesting drink in the bar industry worldwide. Widely used in two main varieties of coffee: Arabica and Robusta. Arabica usually has a sweet, mild flavor with a touch of sugar, fruits and berries. their higher acidity of this wine flavor that characterizes coffee with excellent acidity. Robusta has a strong, hard palate, with grain overtone or peanut aftertaste. It contains twice as much caffeine than Arabka.Документ Ресторанний бізнес завтра(2015) Матюшенко, Раїса ВасилівнаВ повсякденному житті ресторанів, розробку нових страв вважають марною тратою часу. Більшість ресторанів задовольняються стандартним меню до якого звикла більша частина його постійних відвідувачів. Така тенденція існує в ресторанах більшості країн світу. In everyday life, the restaurants, the development of new dishes are considered a waste of time. Most restaurants met the standard menu which was used most of his patrons. This trend exists in most restaurants in the world.Документ Роль бенчмаркінгових досліджень в туристичній індустрії(2012) Матюшенко, Раїса ВасилівнаУ статті розглянуто роль бенчмаркінгових досліджень як перспективного напряму в туристичній індустрії. The paper considers the role of benchmarking studies as a promising trend in the tourism industry.Документ Роль бенчмаркінгових досліджень в туристичній індустрії(2022) Матюшенко, Раїса ВасилівнаВ статті розглянуті теоретичні та мето- дичні питання й принципи формуван- ня маркетингової діяльності в туризмі та готельній галузі на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарю вання. Розкрито теоретичне поняття технології бенчмар кінгових досліджень в туристичній індустрії, яка створює своєрідну аналогову базу, яка може бути еталонним об’єктом дослідження. The article deals with theoretical and methodological issues of marketing activity formation in tourism and the hotel industry on the basis of marketing theory and modern economic practice. The theoretical concept of the technology of benchmarking studies, is revealed.Документ Склад смузі "Авокадо" (Деклараційний патент на корисну модель № 105102)(2016) Матюшенко, Раїса Василівна; Польовик, Володимир ВікторовичСклад смузі містить яблуко. Додатково містить авокадо, огірок, імбир, ківі. The composition of the smoothie contains an apple. Additionally contains avocado, cucumber, ginger, kiwi.Документ Склад смузі "Авокадо" (Патент на винахід № 112260)(2016) Матюшенко, Раїса Василівна; Польовик, Володимир ВікторовичСклад смузі, що містить яблуко, який відрізняється тим, що додатково містить авокадо, огірок, імбир, ківі The composition of the apple smoothie differs in that it additionally contains avocado, cucumber, ginger, kiwiДокумент Склад смузі «Бадьорість» (Деклараційний патент на корисну модель № 104340)(2016) Матюшенко, Раїса Василівна; Польовик, Володимир ВікторовичСклад смузі, що містить аличу, який відрізняється тим, що додатково містить банан, ківі та шпинат. The composition of the cherry plum smoothie differs in that it additionally contains banana, kiwi and spinach.Документ Склад смузі "Бадьорість" (Патент на винахід № 111926)(2016) Матюшенко, Раїса Василівна; Польовик, Володимир ВікторовичСклад смузі, що містить аличу, який відрізняється тим, що додатково містить банан, ківі та шпинат The composition of the smoothie containing cherry plum differs in that it additionally contains banana, kiwi and spinachДокумент Суперфуди як основа смузі оздоровчого спрямування(2023) Матюшенко, Раїса ВасилівнаВ роботі обґрунтовано використання продуктів категорії superfood для приготування напоїв смузі оздоровчого направлення. Приводиться характеристика та харчова цінність ряду продуктів такої категорії. The work substantiates the use of superfood for the preparation of health-oriented smoothies. The characteristics and nutritional value of a number of products of this category are given. Examples of the use and preparation of smoothie drinks with superfood components for people with relevant health disorders are given.