Перегляд за Автор "Михайлова, Неля Олексіївна"
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання комп’ютерних технологій для формування комунікативної компетенції студентів(2016) Михайлова, Неля Олексіївна; Кохан, Олена МиколаївнаУ статті проаналізовано досвід використання мультимедійних засобів як основи для створення мовного середовища в процесі навчання іноземним мовам і визначено основні методологічні та дидактичні вимоги щодо використання мультимедійних технологій у процесі викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах. The article analyses the experience of multimedia usage as a basis for creating language environment in teaching foreign languages. It also defines basic methodological and didactic requirements for using multimedia technology in teaching foreign languages at higher education establishments.Документ Головні принципи комунікативного підходу у формуванні іншомовної компетентності студентів ВНЗ(2012) Михайлова, Неля ОлексіївнаЕкономічні реформи, що проводяться державою сьогодні, активна співпраця нашої країни з іншими країнами світу, процеси глобалізації та інтеграції України у світовий простір - все це актуалізує необхідність підготовки спеціалістів, професіоналізм яких залежить від рівня та якості іншомовної комунікативної компетенції. Це зумовлює увагу до проблеми викладання іноземних мов з урахуванням потреб майбутніх фахівців у сучасних умовах. Метою цього дослідження науково обґрунтувати ефективність застосування комунікативно-когнітивного підходу при викладанні іноземної мови професійного спрямування у вищому навчальному закладі. The economic reforms undertaken by the state today, active cooperation of our country with other countries, the processes of globalization and integration of Ukraine into space - all these things actualize the need of specialists’ training which depends on the level and quality of foreign language communicative competence. This brings attention to the problem of teaching foreign languages to meet the needs of future professionals in the modern world. This study scientifically proves the effectiveness of communicative and cognitive approach in teaching of the foreign language in the high school of vocational orientation.Документ Методичні вказівки до проведення практичних занять для студентів 1-2 курсів спеціальності 6.051701 «Технологія харчових продуктів оздоровчого та профілактичного призначення»(2010) Кохан, Олена Миколаївна; Михайлова, Неля Олексіївна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаМетодичні вказівки спрямовані на ознайомлення з лексикою, пов’язаною з технологіями виробництва харчових продуктів оздоровчого та профілактичного призначення.Документ Навчання презентації на заняттях з ділової іноземної мови у ВНЗ(2013) Власенко, Людмила Василівна; Михайлова, Неля ОлексіївнаВизначена презентація як жанр ділового дискурсу, уточнено поняття «ділова презентація», сформульована мета та виділені засоби її навчання, проаналізовані комунікативні та лінгвістичні особливості. Визначено два основних види ділової презентації для навчання: презентація-інформування та презентація-переконання. Теоретично обґрунтовано і практично розроблено комплекс вправ для навчання ділової презентації на основі процесуально-жанрового підходу. Сформульовані методичні рекомендації щодо навчання ділової презентації англійською мовою студентів економічних спеціальностей. The teaching objectives and teaching aids were defined. Business presentation has been analyzed within communication theory and linguistics. Business presentation teaching content and teaching principles were defined. The principles and the model of teaching presentation skills to students of Business English developed on the basis of the genre and process approaches were the foundation for developing the complex of exercises. The goal pursued is not only to teach students how to make concise, logical and coherent business presentations in English but also to teach them how to make those presentations culturally and socially acceptable to their listeners. The effectiveness and validity of the suggested exercise complex were verified and confirmed during experimental teaching.Документ Оптимізація взаємин викладачів і студентів як чинник становлення особистості майбутнього фахівця(2013) Михайлова, Неля ОлексіївнаХарактер взаємин викладача зі студентами визначається основними цілями педагогічної діяльності викладача та мірою їх узгодженості з цілями навчально-професійної діяльності студентів. Тому завданням нинішнього дня для педагога є допомога студентові в організації навчальної і інших видів діяльності. The relationship nature of the teacher with the students is determined by the main objectives of the teacher educational activities and their degree of consistency with the objectives of students educational and professional activities. Therefore, the goal of this day is teacher’s help to the student in the educational and other activities.Документ Організація самостійної роботи студентів під час навчання іноземної мови(2013) Кохан, Олена Миколаївна; Михайлова, Неля ОлексіївнаУ статті розглянуті методи самостійної роботи студентів при вивченні іноземної мови, її види та форми. Самостійна робота сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів, індивідуалізації та інтенсифікації навчального процесу. Вона забезпечує зростання знань, умінь та навичок студентів. The article describes the methods of independent work of students in the study of a foreign language, its types and forms. Independent study contributes to the cognitive activity of students, individualization and intensification of the educational process. It provides an increase in knowledge and skills of students.Документ Особливості використання мультимедійних технологій при вивченні іноземних мов(2015) Михайлова, Неля Олексіївна; Кохан, Олена МиколаївнаПитання використання мультимедійних технологій посідає одне із визначних місць у сучасному навчанні. Тому, застосування мультимедійних технологій для навчання мови вже розглядалося різними вченими. The use of multimedia technology is one of the points of interest in the present study. Therefore, the use of multimedia technologies for language learning are considered by various scholars.Документ Особливості навчання читання професійно-орієнтованих текстів на заняттях з англійської мови в вузі(2014) Михайлова, Неля ОлексіївнаДокумент Переваги використання інформаційних технологій навчання при вивченні іноземних мов(2015) Кохан, Олена Миколаївна; Михайлова, Неля ОлексіївнаВ сучасному освітньому просторі інформатизація навчального процесу є обов’язковим та невід’ємним явищем. Саме успішне та якісне використання інформаційних технологій може бути запорукою ефективного втілення всіх новітніх методик та підходів до організації навчання. In today's educational environment of informatization of educational process is mandatory and integral phenomenon. It was successful and good use of information technology may be the key to effective implementation of the latest techniques and approaches to learning.Документ Презентація як активний метод навчання на заняттях з ділової іноземної мови у ВНЗ(2016) Михайлова, Неля ОлексіївнаДокумент Принцип автентичності як один із принципів формування іншомовної комунікативної компетенції під час навчання професійно –орієнтованого читання(2012) Михайлова, Неля ОлексіївнаУ статті йдеться про принцип автентичності, який є одним із важливих принципів формування іншомовної компетенції студентів під час вивчення іноземної мови. Основна увага приділяється особливості застосування принципу автентичності під час навчання професійно - орієнтованого читання. The article refers to the authenticity principle which is one of the important principles of the foreign language competence of the students in the study of foreign languages. The focus is on the features of the authenticity principle while studying professionally-based reading.Документ Принципи формування іншомовної комунікативної компетенції під час навчання професійно-орієнтованого читання(2013) Михайлова, Неля ОлексіївнаУ немовних ВНЗ дуже важливу роль відіграє формування та контроль мовленнєвої компетенції студентів у читанні іншомовних професійно орієнтованих текстів. В даній статті ми спробували розкрити особливості принципу автентичності та інтерактивності, що є основними принципами формування іншомовної комунікативної компетенції під час навчання професійно - орієнтованого читання в немовному вузі. In the non-language schools formation and control of students’ speech competence plays a very important role in reading foreign language professionally-oriented texts. In this article we have tried to reveal the peculiarities of authenticity principle and interactivity one, which are the basic principles for the formation of foreign language communicative competence in vocational training - focused reading in language high school.Документ Професійно - орієнтоване навчання іноземній мові засобами інтернет- ресурсів(2017) Кохан, Олена Миколаївна; Михайлова, Неля ОлексіївнаУ статті розглянуті інтернет- ресурси як засоби професійно- орієнтованого навчання іноземній мові студентів немовних навчальних закладів. Сучасні інтернет- ресурси сприяють формуванню таких комунікативних навичок як читання, письмо, говоріння, сприйняття іноземної мови на слух. Вони також слугують потужним мотиватором для вивчення іноземної мови студентами нефілологами. The article describes means for foreign language professionally oriented teaching of students nonlinguistic educational establishments through the use of Internet resources. Modern Internet technologies contribute to the formation of such communicative skills as reading, writing, speaking, and the perception of a foreign language by ear. They also serve as a powerful motivator for non-philology students to study foreign languages.Документ Розвиток іншомовної комунікативної компетенції студентів немовних спеціальностей у професійній сфері спілкування(2014) Михайлова, Неля Олексіївна; Кохан, Олена МиколаївнаУ статті розглядаються особливості розвитку іншомовної комунікативної компетенції студентів-філологів у професійній сфері спілкування на практичних заняттях з англійської мови при вивченні теми «Педагогічна практика в школі». Описаним основним об'єктом дослідження в галузі викладання іноземних мов у вищому технічному навчальному закладі є іншомовна комунікативна компетентність, яка розглядається як структурний елемент професійної компетентності майбутнього фахівця. The article deals with the development of university students" foreign language communicative competence at language departments in the sphere of professional communication at the lessons of German Practice while studying the subject "School Practice". It is described the main matters of research during the foreign language studying in Technical Higher Educational establishments and they are foreign language competence that is overviewed as structural element of professional competence of future specialist.Документ Формування рецептивних граматичних навичок читання на заняттях з іноземної мови(2014) Кохан, Олена Миколаївна; Михайлова, Неля ОлексіївнаУ статті аналізуються головні аспекти у формуванні рецептивних граматичних навичок читання на уроках іноземної мови. Визначено основні проблеми в оволодінні граматичним матеріалом та шляхи їх подолання. Виокремлено етапи та методи формування рецептивної граматичної навички, яка є передумовою розуміння мови інших людей в усній та письмовій формі. In the article It has been analyzed the main aspects of the formation of receptive grammar skills at the lessons of foreign languages. It has been determined the problems in mastering grammar material and the ways of their solving. It has been identified the stages and methods of the formation of receptive grammar skill which is the precondition of understanding the language of other people in the oral and written forms.Документ Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів шляхом використання комунікативної методики(2011) Кохан, Олена Миколаївна; Михайлова, Неля ОлексіївнаУ статті розглядається сутність комунікативної методики: мета, історія появи, принципи, закономірності, прийоми. Основна увага приділяється особливості застосування комунікативного підходу при навчанні студентів через створення комунікативних ситуацій, наближених до реальних.Документ Іноземна мова (Англійська мова)(2014) Смірнова, Єлизавета Сергіївна; Михайлова, Неля Олексіївна; Кохан, Олена Миколаївна; Юрчук, Людмила Володимирівна; Власенко, Людмила ВасилівнаThis manual contains two parts aiming at the formation of students’ foreign language professional communicative competence as well as their operating by a terminological vocabulary and reading comprehension skills on the basis of professional texts. There are also exercises that accompany each unit. Recommended for I-V-year students of a full-time education form of training directions 0.140101 “Hotel and Restaurant Business”, 6.140103 “Tourism”. Навчально-методичний посібник складається з двох частин, спрямованих на формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності. Матеріали посібника сприяють збагаченню лексики за фахом та відпрацюванню професійної термінології. Приділяється значна увага розвитку навичок читання та розуміння оригінальних текстів професійної спрямованості. До кожного розділу розроблені вправи , які сприятимуть ефективному оволодінню професійно зорієнтованою англійською мовою і формування навичок самостійної роботи студентів. Для студентів I- V курсів денної форми навчання напрямів підготовки 0.140101 "Готельний та ресторанний бізнес", 6.140103 "Туризм".