Перегляд за Автор "Молін, Наталія Олегівна"
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ CRM системи як засіб автоматизації взаємодії зі споживачами в маркетингових комунікаціях(2021) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Вплив нейротехнологій та цінових прийомів мерчандайзингу на поведінку споживачів(2022) Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія Петрівна; Молін, Наталія ОлегівнаСтаттю присвячено розгляду існуючих психологічних методів та цінових прийомів нейромаркетингу та їхнього впливу на поведінку споживачів. Розглянуто необхідність вивчення такого критерію, як вплив кольору на покупців з точки зору збільшення обсягів продажу товарів. Наведено визначення нейромаркетингу відповідно до різних сфер науки, та, зокрема, стосовно маркетингової діяльності. Описано історію розвитку нейромаркетингових досліджень: які теорії панували до моменту формування цього напрямку та які вчені сприяли його розвитку. Визначено цілі та завдання нейромаркетингу, а також описано тригери, які впливають на підсвідомість споживачів. Розглянуто методи впливу на поведінку споживачів. Також висвітлено різні точки зору щодо використання результатів нейромаркетингових досліджень у діяльності підприємств. Визначено мерчандайзингові нейропсихологічні цінові прийомі, які стимулюють мозок споживачів та підштовхують до прийняття рішення про купівлю товарів. Marketers at all times have sought to look into the heads of consumers to find out the answers to their questions – what and how people choose in a particular category of products. But it was possible to do this only with the emergence of a separate direction, which was called neuromarketing. Thanks to neuromarketing research, it is possible to constantly develop and increase the effectiveness of marketing. This direction allows you to develop the most effective advertising model for a particular company. The history of the development of neuromarketing research is described, which theories prevailed until the formation of this direction and which scientists contributed to its development. The differences between neuromarketing research and those used in classical marketing are described. It is concluded that the most optimal option is the integrated use of research data. It has been determined that only large companies can afford to create their own divisions to conduct the relevant research. Since the maintenance of suchstructureit requires quite a lot of finance. The goals and objectives of neuromarketing, as well as triggers, which are the main ones for influencing the subconscious of consumers, have been determined. The ways of influencing on consumer behavior are described. It also reflects different points of view on the use of the results of neuromarketing research in the companies’activities. It was determined that neuromarketing is a fairly promising method for determining the effectiveness of advertising messages, which is already used by leading companies.Документ Комунікаційна діяльність вітчизняних підприємств у кризових умовах(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Маркетингова діяльність в онлайн-середовищі як важлива складова конкурентоспроможності підприємства(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Маркетингова політика комунікацій підприємства(2021) Молін, Наталія ОлегівнаДокумент Маркетингові комунікації підприємств в умовах воєнного стану(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Маркетингові комунікації підприємства в реальному та віртуальному середовищі(2023) Молін, Наталія ОлегівнаДокумент Онлайн та офлайн інструменти в системі інтегрованих маркетингових комунікацій(2022) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Молін, Наталія ОлегівнаУ статті досліджено сучасні ринкові тенденції форм комунікації із цільовими групами споживачів, а також тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) у розрізі нової комерційної реальності. З’ясовано, що пропорції використання засобів комунікації змінюються на користь digital-технологій. Встановлено, що для досягнення найбільшого комунікаційного ефекту необхідною є синергія онлайн та офлайн інструментів ІМК. Наведено розподіл інструментів ІМК для реального та віртуального економічного середовища та каналів комунікації для кожного з них. Проаналізовано існуючі методи формування системи ІМК, виявлено причини, з яких вони не здатні у повній мірі задовольнити потреби підприємства щодо використання найбільш ефективних комунікаційних інструментів. Запропоновано етапи процесу побудови комплексу ІМК, який відповідає сучасному етапу розвитку бізнес-процесів. The share of marketing communication tools aimed at capturing the consumers’ attention in the online space has grown and is constantly accelerating its pace. Therefore, enterprises prefer promotion on the Internet, because it guarantees greater effectiveness from their activities. But at the same time, the maximum communication effect can be achieved in synergy with offline tools, which, although they have faded into the background, still perform their communication function well. At this stage in the development of society, communication with consumers continues to be important, but is being transformed into more modern and interactive ways of interconnection. The level of confidence of our country’s population in online shopping has also grown, but this issue is still relevant for enterprises. Increasing the level of security of purchases on the Internet, increasing brand loyalty and the formation of a stable positive image among different segments of the population are relevant vectors for companies that among other things, through the IMC complex can be achieved. There is also a need to study the methods of forming IMC for different types of market and the possibilities of domestic enterprises for the economic adaptation of communication tools to foreign markets.Документ Особливості розвитку маркетингової комунікаційної політики підприємств в умовах глобалізації бізнес-процесів(2021) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаУ статті досліджуються особливості розвитку маркетингової комунікаційної політики підприємств в умовах глобалізації ринку, що вбачається актуальним з огляду на втрату вітчизняними компаніями конкурентних позицій на ринку. Однією з вагомих причин такої ситуації є інтегрування економіки у світовий економічний простір при низькій ефективності ведення конкурентної боротьби за лояльність споживачів порівняно із закордонними підприємствами. The features of marketing communication policy development of enterprises in the context of market globalization, which is considered relevant because domestic companies are losing competitive position in the market are examined in the article. One of the main reasons for this situation is the integration of the economy into the world in economic space, and the inability to maintain competition for customer loyalty with foreign companies.Документ Побудова воронки продажів та її важливість для бізнесу(2020) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Сучасні тенденції розвитку маркетингових інструментів комунікації зі споживачами(2021) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Тенденції в управлінні маркетинговими комунікаціями в реальному та віртуальному економічному середовищі в кризових умовах(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Тенденції розвитку зовнішніх маркетингових комунікацій підприємств(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія Петрівна