Перегляд за Автор "Сологуб, Олена Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ SWOT-аналіз як основа формування маркетингової політики підприємства(2006) Капінус, Лариса Василівна; Сологуб, Олена ПетрівнаДокумент Вигідно підприємству і людям(2004) Сологуб, Олена Петрівна; Репіч, Тетяна АнатоліївнаУ статті розглянуто базові методи упорядкування асортименту хлібопекарських підприємств, запропоновано математичну модель, що дозволяє вибрати оптимальну глибину асортиментного ряду, спираючись на показники рентабельності та маржі прибутку. In the article the basic techniques range ordering bakeries proposed mathematical model to choose the optimum depth of product range, based on indicators of profitability and margins.Документ Організація та планування діяльності підприємств(2005) Цимбалюк, Людмила Георгіївна; Воїнова, Нонна Володимирівна; Костюк, Володимир Купріянович; Цишевский, Володимир Григорович; Кошелюк, Петро Олександрович; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Волохова, Нінель Антонівна; Сологуб, Олена Петрівна; Вовченко, Олександр Степанович; Ухналевський, Юрій Михайлович; Стахурський, Валерій Олександрович; Стахурська, Світлана Антонівна; Урукаєв, С. Є.; Страшинська, Лариса Володимирівна; Антошкіна, Лідія Іванівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Фадєєва, Олена Георгіївна; Костюк, Владимир Куприянович; Скригун, Наталія ПетрівнаНауково-методичний посібник «Організація та планування діяльності підприємств» є практичною розробкою нагальних питань управління діяльністю підприємств в умовах ринкової економіки.Структурно даний методичний посібник охоплює основні організаційні складові діяльності підприємства. З 22 розділів — 7 висвітлюють питання організації виробничого процесу і, зокрема, основного виробництва, виробничих потужностей та резервів їх використання, організації оплати праці, управління якістю продукції. Значна частка в підручнику відведена плануванню діяльності підприємства в ринкових умовах. Зокрема, це висвітлення ролі планування у соціально - орієнтованій ринковій економіці, бізнес планування, планування технічного і організаційного розвитку підприємства, його матеріально-технічного забезпечення, планування праці та заробітної плати, собівартості, фінансових показників, соціального розвитку та раціонального використання природних ресурсів і охорони природи. Scientific Manual "Organization and planning of enterprises' development is a practical pressing issues management of enterprises in the market ekonomiky.Strukturno this handbook covers the major organizational components of the enterprise. With 22 chapters - 7 cover the organization of the production process and in particular the primary production capacity and reserves their use of remuneration, quality management. Much of the textbook assigned the planning of enterprises in market conditions. In particular, it highlighted the role of planning in socially - oriented market economy, business planning, technical planning and organizational development of enterprise, its logistics, planning and wages, costs, financial performance, social development and sustainable use of natural resources and conservation .Документ Оцінка ефективності інтернет-реклами(2010) Сологуб, Олена Петрівна; Капінус, Лариса ВасилівнаВ статті розглянуто рівні та критерії оцінки ефективності інтернет-реклами, а також описано структуру показників, які дають змогу оцінити ефективність реклами в Інтернет-мережі. In article levels and criteria of an estimation of Internet advertising efficiency are considered, also it is described structure of indicators which estimate an advertising efficiency in the Internet.Документ Проблеми і перспективи промислового сегменту ринку праці України(2008) Сологуб, Олена Петрівна; Никоненко, Андрій ВолодимировичРозглянуто особливості промислового сегменту ринку праці на етапі економічного зростання. Визначено причини відставання зростання зайнятості від росту ВВП. Розглянуто особливості незареєстрованого ринку праці. Визначено причини невідповідності пропозиції робочої сили попиту на неї. The features of the industrial segment of the labor market at the stage of growth are considered. Reasons of the lag in employment growth of GDP increase are identified. The features of the unregistered labor market are explored. The reasons of non-compliance of labor supply to its demand are defined.Документ Промисловий сегмент ринку праці України на етапі економічного зростання: проблеми і перспективи(2007) Сологуб, Олена Петрівна; Никоненко, Андрій ВолодимировичСтаття присвячена аналізу ринку праці України та його промислового сегменту на етапі економічного зростання. Висвітлено основні проблеми, характерні для промислового сектора ринку праці на сьогоднішній день, визначено причини їх появи. Приділено увагу розробці основних заходів по подоланню цих проблем на макро- і мікрорівні. The article analyzes the labor market of Ukraine and its industrial segment at the stage of economic growth. The typical problems of the today’s industrial segment of the labor market are considered and their causes are defined. Special attention is paid to the development of key measures to overcome these problems at the macro and micro level.Документ Реклама як чинник управління поведінкою споживачів(2010) Сологуб, Олена Петрівна; Капінус, Лариса ВасилівнаВ статті розглянуто значення поняття «управління поведінкою споживачів». Запропоновано процес управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. При формуванні соціально-психологічної установки споживача рекомендовано створювати рекламне звернення за трьома напрямками впливу: когнітивним, афективним та сугестивним. In the article considered value of concept «management behavior of consumers». The process of management of consumers’ behavior is offered through an advertising appeal. In the formation of social-psychological, the customer is recommended to create an advertising appeal in three areas of influence: cognitive, affective and suggestive.Документ Соціальний аспект економічної безпеки підприємства(2012) Венглюк, Інна Володимирівна; Сологуб, Олена ПетрівнаНа сучасному етапі розвитку людства, коли воно знаходиться на зламі епох, все більшого значення набуває необхідність згуртованої, цілеспрямованої діяльності працівників. Людські взаємодії стають все складнішими і, водночас, все більш важливими, починають відігравати головну роль в економічній еволюції суспільства, суттєво впливати на економічні процеси підприємства. At the present stage of human development when it is the turn of ages, becoming increasingly important need for a cohesive, purposeful activity of workers. Human interactions are more complex and yet more important, are beginning to play a major role in the economic evolution of society significantly influence the economic processes.Документ Споживча цінність як складова процесу ціноутворення(2012) Сологуб, Олена Петрівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаМетою статті є дослідження споживчої цінності як складової процесу ціноутворення, аналіз елементів ланцюга споживчої цінності та можливих механізмів, що їх формують.Документ Сучасні проблеми активізації інноваційного портфелю підприємства(2014) Сологуб, Олена Петрівна; Степанчук, Світлана ОлександрівнаПід впливом системи зовнішніх і внутрішніх факторів, які обумовлюють поведінку підприємств на ринку, формування та активізацію їх інноваційних портфелів набуває все більшого розвитку. Це зумовлює спрямованість діяльності підприємств на постійне і послідовне вивезення на ринок новітніх товарів та послуг, які максимально задовольняють потреби споживачів різних рівнів доходів, віку тощо. Under the influence of the system of internal and external factors that determine the behavior of firms in the market, the formation and activation of their innovation portfolio is increasingly developing. This causes the focus of companies on a permanent and consistent export to the market of new products and services that best meet the needs of consumers of different income levels, age and so on.Документ Товарна інноваційна політика(Антошкіна, Л. І. Товарна інноваційна політика : навчально-методичний посібник / Л. І. Антошкіна, О. П. Сологуб, І. О. Тарлопов. - Донецьк: ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2007. – 213 с., 2007) Антошкіна, Лідія Іванівна; Сологуб, Олена Петрівна; Тарлопов, І. О.Запропонований навчально-методичний посібник має на меті якнайскоріше адаптувати процес вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика» до вимог Болонської декларації. Наводяться плани семінарських занять, завдання до самостійної та індивідуальної роботи, положення про оцінювання знань студентів, список рекомендованої літератури та ін. Завдання до самостійної роботи включають методичні рекомендації до вивчення кожної теми, рекомендовану літературу та контрольні питання. Індивідуальні завдання відзначають прикладною спрямованістю. Навчально-методичний посібник стане в нагоді не тільки майбутнім магістрам з маркетингу, а й іншим фахівцям, які досліджують проблеми інноваційного розвитку. Proposed Textbook aims to adapt the learning process as soon as possible subject "Product innovation policy" to the requirements of the Bologna Declaration. We give plans of seminars, tasks for independent and individual work, provision of assessment of student reading list, and others. Tasks for independent work include guidelines to study each topic, recommended literature and control issues. Individual tasks vidhznachayut applied focus. Manual is useful not only to the future masters of marketing, and other professionals, researching innovative development.Документ Удосконалення методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності персоналу промислового підприємства(2016) Сологуб, Олена Петрівна; Никоненко, Андрій ВолодимировичНа сьогоднішній день в Україні спостерігається суттєве посилення конкуренції між підприємствами. Фундаментальну роль у відповідній конкурентній боротьбі відіграє персонал. Це актуалізує удосконалення методик оцінки його конкурентоспроможності. Наявні методики дають можливість провести глибокий аналіз конкурентоспроможності персоналу. Проте їх точність не є достатньо високою через проблемність доступу до інформації про персонал конкурентів, застосування експертного підходу, недостатньо чітких критеріїв відбору вихідних показників для аналізу. В статті запропоновано методику оцінки конкурентоспроможності персоналу, яка проводиться на основі даних звітності підприємств, наявних в загальному доступі в мережі Інтернет. Відповідні вихідні показники аналізу можуть бути чітко виміряні без залучення експертів. В основу відбору вихідних показників для аналізу покладено системний підхід, а саме матрицю відносин. Запропонована в статі методика оцінки конкурентоспроможності персоналу призначена для використання в сфері матеріального виробництва.There is a significant increase in competition between enterprises in Ukraine today. The staff is playing a fundamental role in this competition. Therefore the improvement of estimation methods of the personnel competitiveness is actual. Existing methods give the opportunity of the qualitative analysis of the personnel competitiveness. But their accuracy is not high enough because of difficulties of access to information about competitors’ staff, the use of the expert approach; criteria for the selection of a baseline for the analysis is not enough clear. In the article the proposed technique of an estimation of personnel competitiveness is based on the reports of the companies, available in the Internet. Appropriate initial analysis indicators can be accurately measured without the involvement of experts. The selection of the initial indices is based on the systematic approach, namely the relationship matrix. The proposed in the article method of estimating the competitiveness of personnel is intended for use in material production.