Перегляд за Автор "Тюха, Ірина Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 85
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вибір оптимальної форми розрахунків в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємств харчової промисловості(2013) Рудніцька, Рита Володимирівна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаУ статті розглянуто основні документарні форми міжнародних розрахунків, їх переваги та недоліки. Проаналізовано фактори, що впливають на вибір форми міжнародних розрахунків. За проведеними дослідженнями встановлено, що оптимальною формою розрахунків для підприємств харчової промисловості є документарне інкасо. This article considered the main documentary forms of international payments, their advantages and disadvantages. Analyzes the factors influencing the choice of form of international payments. According to studies found that the optimal form of payments for the food industry enterprises is a documentary collection.Документ Вплив трудового законодавства на кадрове адміністрування та діловодство в організації(2022) Тур, Олеся Василівна; Тур, Олександр Васильович; Тюха, Ірина ВолодимирівнаСтаття присвячена актуальним питанням правового регулювання трудових відносин між роботодавцем та найманими працівниками в площині кадрового адміністрування та діловодства. Проаналізовано та систематизовано організаційно-правову документальну базу, необхідну для забезпечення організації трудового процесу відповідно до норм чинного законодавства. Встановлено, що важливою частиною системи кадрового адміністрування суб’єктів господарювання є діловодство, що виконує роль посередника між законодавством про працю і системою управління персоналом. Розглянуто нормативні особливості ведення документації з особового складу, що фіксує етапи трудової діяльності найманих працівників. Надано правову характеристику трудовому договору, трудовому контракту, трудовій книжці; наказам по особовому складу, особовим карткам та особовим справам. Окреслено повноваження кадрової служби щодо обліку особового складу підприємства. Відзначено особливості кадрового діловодства в умовах військового стану, які свідчать про те, що у період дії воєнного стану не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану». The article is devoted to topical issues of legal regulation of labor relations between the employer and employees in the field of personnel administration and record keeping. The organizational and legal documentary base necessary to ensure the organization of the labor process in accordance with the norms of current legislation has been analyzed and systematized. It has been established that an important part of the personnel administration system of business entities is the office administration, which acts as an intermediary between the labor legislation and the personnel management system. The regulatory features of personnel documentation recording the stages of employment of employees are considered. A legal description of the employment contract, employment contract, employment book is given; orders on personnel, personal cards and personal affairs. The authority of the personnel service regarding the accounting of the personnel of the enterprise is outlined. It is emphasized that the observance of key procedures guarantees the implementation of the labor resources management policy in accordance with the requirements of legislation and ethical norms, provides a civilized solution to problems and contradictions that arise between subjects of labor relations. Peculiarities of personnel administration under martial law are noted, which indicate that during the period of martial law, the norms of labor legislation are not applied in the part of relations regulated by the Law of Ukraine "On the Organization of Labor Relations under Martial Law".Документ Географічна структура експортно-імпортних операцій України(2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Шереметинська (Горобець), Оксана ВалеріївнаДосліджено географічну структуру експортно-імпортних операцій України. Встановлено, що у 2017 р. вітчизняна зовнішня торгівля розвивалася одночасно під впливом минулого багажу міжнародних економічних відносин України й новітніх геоекономічних і геополітичних тенденцій. Зовнішньоторговельні операції з товарами у 2018 р. Україна здійснювала з партнерами з 223 країн світу. Експортували товари до 201 країни світу, імпор тували – із 206 країн. Кількість підприємств, що здійснювали зовнішню торгів лю товарами становили в експорті 16,5 тис. одиниць, в імпорті – 27,1тис. одиниць. The geographical structure of Ukraine's export-import operations was studied. It was established that in 2017 domestic foreign trade developed simultaneously under the influence of the past baggage of Ukraine's international economic relations and the latest geoeconomic and geopolitical trends. In 2018, Ukraine carried out foreign trade operations with goods with partners from 223 countries. Goods were exported to 201 countries of the world, imported from 206 countries. The number of enterprises engaged in foreign trade in goods amounted to 16,500 units in export and 27,100 in import. unitsДокумент Географічна структура експортно-імпортних операцій України(2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Шереметинська (Горобець), Оксана ВалеріївнаРозглянуто основні проблеми при формуванні експортного потенціалу підприємств агропромислового сектора, та труднощі з якими вони при цьому стикаються, а також вирішення цих проблем. The main problems in the formation of the export potential of enterprises of the agro-industrial sector, and the difficulties they face at the same time, as well as the solution of these problems, are considered.Документ Географія українського експорту після підписання угоди про Асоціацію з ЄС(2015) Тюха, Ірина Володимирівна; Павлюченко, ОленаУ статті досліджено географію українського експорту після підписання економічної частини Угоди про Асоціацію з ЄС. Проаналізовано наслідки відкриття європейських ринків для українських виробників, причини падіння експорту та запропоновані шляхи подолання кризового стану. In the article the geography of Ukrainian exports after the signing of the economic part of the Association Agreement with the EU. We analyzed the effects of the opening of European markets for Ukrainian producers, causes fall in exports and the ways to overcome the crisis.Документ Етимологія розвитку(2011) Тюха, Ірина ВолодимирівнаРозглянуто необхідність розв'язання проблеми розвитку організації в умовах невизначеності та динамічності оточуючого середовища.Документ Ефективна операційна діяльність – іманентна характеристика конкурентоспроможності та стратегічного розвитку суб’єктів ЗЕД(2021) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна; Дунда, Світлана ПетрівнаУ статті розкрито сутність конкурентоспроможності підприємств суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності через призму ефективності операційної діяльності. Доведено, що конкурентоспроможність виробників, які мають намір освоєння зовнішнього ринку чи розширення своєї присутності на ньому характеризується прибутковістю, рентабельністю продукції, ефективністю зовнішньоекономічних операцій у довгостроковому періоді. Відзначено, що більшість дослідників вважають базовим елементом конкурентоспроможності та стратегічного розвитку суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності ефективність управління операційною діяльністю підприємства, яка виражається у здатності компетентно розпоряджатися власними й позиковими ресурсами, наявністю передових технологій у виробництві продукції, спроможністю випускати та реалізовувати конкурентоспроможну продукцію. У науковому дослідженні акцентовано увагу на динамічності конкурентоспроможності підприємства. Її зміна в часі викликана впливом зовнішніх і внутрішніх факторів, більшість з яких можливо віднести до керованих параметрів. Приведена класифікація внутрішніх і зовнішніх факторів конкурентоспроможності суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності. Запропоновано для підвищення конкурентоспроможності господарюючого суб’єкта на зовнішньому ринку розробку стратегії зовнішньоекономічної діяльності єдиного напрямку, яка буде враховувати можливості операційної системи підприємства та ринкові умови функціонування. Стратегія має містити чіткі цілі виходу на зовнішній ринок, враховувати розмір і потенціал зовнішнього ринку, його кон’юнктуру. Визначено етапи прийняття управлінських рішень щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку.Документ Ефективність комерційної діяльності підприємств харчової промисловості – субєктів ЗЕД(2012) Тюха, Ірина ВолодимирівнаСтаттю присвячено вивченню теоретичних основ комерційної діяльності та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності комерційної діяльності підприємств харчової промисловості – суб’єктів ЗЕДДокумент Кластеризація як основний напрямок соціально-економічного розвитку(НУХТ, 2012) Тюха, Ірина ВолодимирівнаРозглянуто сутність економічного кластеру, його ознаки та передумови розвиткуДокумент Конкурентоспроможність продукції підприємств молокопереробної промисловості(2015) Тюха, Ірина Володимирівна; Музичук, Дмитро ВолодимировичСтаття присвячена теоретико-прикладним аспектам конкурентоспроможності продукції. Виявлено проблеми конкурентоспроможності продукції підприємств вітчизняної молокопереробної промисловості. Запропоновано шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності української молочної продукції в контексті нових можливостей освоєння закордонних ринків із імплементацією угоди між Україною та ЄС про зону вільної торгівлі. The article is devoted the theoretical and applied aspects of competitiveness of products. The problems of competitiveness of products of enterprises of domestic milk industry are exposed. The ways of increase of level of competitiveness of the Ukrainian milk products are offered in the context of new possibilities of mastering of oversea markets with realization of agreement between Ukraine and ES about a free trade zone.Документ Маркетингові комунікації та просування продукції вітчизняних хлібопекарських підприємств на зовнішні ринки(2012) Тюха, Ірина ВолодимирівнаСтаттю присвячено вивченню теоретичних основ просування продукції та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності просування продукції підприємств хлібопекарської галузі на зовнішні ринки.Документ Методичні підходи щодо дослідження міжнародних фінансових інструментів та фондових деривативів(2012) Тюха, Ірина ВолодимирівнаРозглянуто класифікацію міжнародних фінансових інструментів і фондових деривативів та особливості їх міжнародної торгівліДокумент Модель управління розвитком підприємств хлібопекарської галузі(2023) Дунда, Світлана Петрівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаСтаття присвячена визначенню теоретичних основ формування моделі управління розвитком підприємств хлібопекарської галузі та обґрунтуванню її складових. Найбільш значимими елементами запропонованої моделі є визначення цілі та стратегії розвитку. Визначено напрями розвитку хлібопекарських підприємств через стратегії концентрованого, інтегрованого або диверсифікованого зростання. Обґрунтовано необхідність реалізації інтенсивного шляху розвитку хлібопекарських підприємств на інноваційній основі. Доведено, що досягнення хлібопекарськими підприємствами економічного та соціального ефекту можливе за умови використання різного роду інновацій, вдосконалення управління розвитком через управлінські функції, формування та реалізацію стратегії розвитку підприємства.Документ Моделі створення бренду у сучасному маркетингу(2015) Сіробаба, Сергій; Тюха, Ірина ВолодимирівнаДокумент Місце міжнародного фондового ринку в стратегічному управлінні розвитком підприємства(2015) Тюха, Ірина ВолодимирівнаДокумент Обґрунтування вибору умов платежу при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності(2013) Тюха, Ірина Володимирівна; Рудніцька, Рита ВолодимирівнаВ статті охарактеризовано умови платежу при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності. Визначено основні фактори, що впливають на їх вибір. Надано рекомендації щодо раціонального вибору умов платежу. The article describes the payment terms in foreign trade activity. Defined the main factors influencing their choice. Provided the recommendations on the rational choice of payment terms.Документ Організація експортної діяльності підприємств-виробників сої(2014) Тюха, Ірина ВолодимирівнаВажливим етапом інтеграції України у світову економічну співпрацю є вихід на зовнішні ринку збуту, зокрема, ведення експортної діяльності. Правильно та продуктивно організована експортна діяльність підприємства відкриває перед ним нові можливості та горизонти розвитку, а також дозволяє зменшити ступінь ризику на зовнішніх ринках збуту. An important step in the integration of Ukraine into the international economic cooperation is access to foreign markets, including conducting export activities. Properly organized and productive export activities of the company before it opens new horizons of opportunities and development, and can reduce the risk in foreign markets.Документ Організація зовнішньоекономічної служби, як елемента системи управління експортно-імпортними операціями на рівні підприємства(2014) Поперечний, Богдан Михайлович; Тюха, Ірина Володимирівна; Tykha, IrinaЗовнішньоекономічна діяльність підприємств - це сфера господарської діяльності, що зв'язана з міжнародною виробничою і науково-технічною кооперацією, експортом і імпортом продукції, виходом підприємства на зовнішній ринок. Вихід на зовнішній ринок самостійних суб'єктів господарської діяльності повинен сприяти пристосуванню економіки до системи світогосподарських відносин, формуванню економіки відкритого типу. Foreign economic activity of enterprises - is the sphere of economic activity that is associated with international production and scientific-technical cooperation, export and import products output on the external market. Exit to the external market independent economic entities should facilitate adjustment of the economy to the system of world economic relations, formation of economy open.Документ Основні напрями підвищення товарної політики підприємства при виході на зовнішні ринки(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Ковальська, Вікторія ВікторівнаУ статті було здійснено оцінку товарної політики підприємств при виході на зовнішній ринок, визначено чинники впливу та запропоновано напрямки її підвищення. The article evaluated the product policy of enterprises when entering the foreign market, determined the factors of influence and proposed directions for its improvement.Документ Особливості ринку побутової техніки в Україні та світі(2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Бачинська, Анна ОлександрівнаУ статті досліджено особливості ринку побутової техніки в Україні та світі. Визначено основні тенденції його розвитку. Встановлено, що світовий ринок побутової техніки характеризується великомасштабним виробництвом, високими темпами розвитку технічного прогресу, зростанням продуктивності праці, значними витратами на наукові та дослідні роботи. Розглянуто український ринок побутової техніки, встановлено, що він повністю залежить від імпортованих товарів та наведена його характеристика. Проаналізовано зміну попиту на кухонні витяжки в Україні протягом 2017-2018 р та наведено його динаміку. Встановлено найбільші канали збуту побутової техніки в Україні. Серед них великі мережні оператори «Фокстрот. Техніка для дому», «Comfy» та «Технополіс», інтернет гіганти Rozetka.ua, Comfy, Eldorado та інтернет магазини з відвідуваністю від 100 тисяч до 2 мільйонів – elmir.ua, brain.com, aks.ua, telemart.ua itbox.ua. The article examines the peculiarities of the home appliances market in Ukraine and the world. The main trends of its development are defined. It has been established that the world market of household appliances is characterized by large-scale production, high rates of development of technical progress, growth of labor productivity, significant expenses for scientific and research work. The Ukrainian market of household appliances is considered, it is established that it is completely dependent on imported goods, and its characteristics are given. The change in demand for kitchen hoods in Ukraine during 2017-2018 is analyzed and its dynamics are given. The largest sales channels for household appliances in Ukraine have been established. Among them are the large network operators Foxtrot. Home appliances", "Comfy" and "Technopolis", Internet giants Rozetka.ua, Comfy, Eldorado and online stores with visits from 100 thousand to 2 million - elmir.ua, brain.com, aks.ua, telemart.ua itbox .ua.