Перегляд за Автор "Чорноус, Людмила Василівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 22
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Асоціації бренда та їхня роль в посиленні його диференціації(2017) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Авраменко, Інна МиколаївнаУ статті розглянуто теоретичні основи асоціацій бренда. Визначено їх роль в диференціюванні брендів задля забезпечення ефективності бренда шляхом як залучення нових споживачів, так і підвищення лояльності існуючих. Узагальнено підходи щодо класифікації асоціацій бренда задля підвищення результативності управління ними. Визначено фактори, від яких залежить цінність бренда. З метою формування успішного асоціативного простору бренда за рівнями розглянуто типи асоціацій бренда та методи їх створення на основі виокремлених основних критеріїв. The article deals with the theoretical foundations of brand associations. Their role in the differentiation of brands is determined for the purpose of ensuring the brand's efficiency by attracting new consumers as well as increasing the loyalty of existing ones. The approaches to classifying brand associations are summarized in order to increase the effectiveness of management of them. The factors on which the value of a brand depends on are determined. In order to form a successful associative space of the brand, the types of brand associations and methods of their creation based on the selected basic criteria are considered at the levels.Документ Вплив кольору на сприйняття та розвиток бренду(2016) Білодідова, Наталія Миколаївна; Чорноус, Людмила ВасилівнаДокумент Дослідження поведінки покупців в системі маркетингу(2010) Чорноус, Людмила ВасилівнаДокумент Економетрія(2010) Коннова, Любов Олександрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Скопенко, Наталія СтепанівнаКонспект лекцій для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладівДокумент Економетрія: Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання лабораторних і контрольних робіт для студентів спеціальності 6.050100 та 6.050200(2006) Коннова, Любов Олександрівна; Шаповал, Олена Федорівна; Чорноус, Людмила Василівна; Скопенко, Наталія СтепанівнаВ методичних вказівках представлений навчальний матеріал дисципліни «Економетрія», а саме: зміст лекційних та лабораторних занять, а також порядок їх виконання. Крім того, в методичних вказівках є рекомендації щодо виконання контрольної роботи студентами заочної форми навчання.Документ Економіко-математичне моделювання(2013) Мазник, Ліана Валеріївна; Коннова, Любов Олександрівна; Чорноус, Людмила ВасилівнаНавчально-методичний посібник до вивчення дисципліни, виконання лабораторних та контрольних робіт для студентів за напрямом підготовки 6.030509 «Облік і аудит» та 6.030508 «Фінанси і кредит».Документ Економіко-математичне моделювання(2011) Мазник, Ліана Валеріївна; Скопенко, Наталія Степанівна; Коннова, Любов Олександрівна; Чорноус, Людмила ВасилівнаНавчально-методичний посібник до вивчення дисципліни, виконання лабораторних та контрольних робіт для студентів за напрямом підготовки 6.030504 «Економіка підприємства».Документ Класифікація витрат та її практичне значення в системі управління витратами(2008) Скригун, Наталія Петрівна; Цимбалюк, Людмила Георгіївна; Чорноус, Людмила ВасилівнаОбґрунтовано необхідність класифікації витрат виробництва з метою ефективного управління витратами. На основі аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду запропоновано напрями класифікації витрат виробництва через виокремлення класифікаційних ознак із врахуванням функцій управління витратами.Документ Латеральний маркетинг як інструмент креативної стратегії(2011) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила ВасилівнаДокумент Маркетинг вражень та його місце в системі маркетингових комінікацій(2009) Чорноус, Людмила Василівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Методичні аспекти планування чисельності персоналу(2013) Безпалько, Олена Вікторівна; Чорноус, Людмила ВасилівнаДокумент Методичні основи формування рекламних витрат підприємства(2006) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила ВасилівнаРозглянуто чинники, які впливають на особливості формування рекламних витрат, здійснено оцінку та аналіз методів визначення рекламного бюджету, наведено їх переваги та недоліки. The paper considers the factors influencing the characteristics of the advertising costs, assessment and analysis of methods for determination of the advertising budget, are their advantages and disadvantagesДокумент Мотивація споживача як психологічний метод впливу на його підсвідомість(2018) Бакуліна, Світлана Андріївна; Чорноус, Людмила ВасилівнаДокумент Особливості реклами в роздрібній торгівлі(2006) Чорноус, Людмила Василівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Особливості реклами в різних країнах світу(2017) Єфісько, Ю.Ю.; Чорноус, Людмила ВасилівнаВ роботі розглянута специфіка рекламування товару в різних країнах світу зважаючи на менталітет споживачів, національність, традиції, соціальний рівень, особливості сприйняття та мислення. Через таку різноманітність було виявлено, що необхідно детально досліджувати кожен фактор при впровадженні реклами для різних країн світу для того, щоб забезпечити ефективну роботу рекламної кампанії на конкурентному ринку. The article considers the specifics of advertising the goods in different countries of the world, taking into account consumer mentality, nationality, traditions, social level, peculiarities of perception and thinking. Due to this diversity, it has been found that it is necessary to study in detail each factor when implementing advertising for different countries of the world in order to ensure the effective operation of an advertising campaign in a competitive market.Документ Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємства(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Коннова, Любов ОлександрівнаУточнено сутність економічних категорій «персональний (особистий, прямий) продаж», показана його роль та значення в системі маркетингових комунікацій, наведено переваги прямого продажу. Виокремлено та деталізовано етапи процесу планування персонального продажу товарів підприємства задля підвищення ефективності його діяльності. The essence of economic categories is specified “personal (direct) sale”, its role and value in the system of marketing communication, the advantages of the direct sales are also given. Personal sale promotes creating and keeping long-term relationship with clients is proved because of increasing competition with the help of direct communication with a customer during products sale (work, services) is formed the group of loyal customers who are the most suitable and promising persons for future cooperation. The stages of planning process of the personal enterprise’s product sales for increasing its effectiveness are allocated and detailed.Документ Сайт-візитівка : простий і ефективний спосіб залучення клієнтів(2017) Авраменко, Інна Миколаївна; Чорноус, Людмила ВасилівнаДокумент Сутність ціни як економічної категорії та підходи до її формування(2011) Безпалько, Олена Вікторівна; Чорноус, Людмила Василівна; Скригун, Наталія ПетрівнаРозглянуто та уточнено сутність ціни як економічної категорії та ключового елемента ринкової економіки. Висвітлено визначальні чинники виробничого та ринкового підходів до формування ціни.Документ Сучасні канали маркетингових комунікацій вітчизняних виробників майонезі та кетчупів(2018) Войтович, Наталія Юріївна; Чорноус, Людмила ВасилівнаДокумент Ціноутворення та управління попитом(2011) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила ВасилівнаКонспект лекцій для студентів напряму підготовки 6.140101 «Готельно-ресторання справа» всіх форм навчання. Lecture for students in preparation 6.140101 "hotel and restaurant business" all forms of education.