Перегляд за Автор "Юрчук, Людмила Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Англійська мова для технологічних спеціальностей та сфери обслуговування харчової промисловості(2013) Смірнова, Єлизавета Сергіївна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаНавчальний посібник спрямований на оволодіння англійською мовою професійного спрямування студентами технологічних спеціальностей та сфер обслуговування харчової промисловості. Посібник складається з трьох частин, які зорієнтовані на формування у студентів-майбутніх фахівців іншомовної комунікативної компетенції за професійним спрямуванням, а також на розвиток навичок перекладу та розуміння оригінальних науково-популярних текстів з професійної тематики. Додатковий текстовий матеріал містить окрім традиційних тем тексти, що відображають новітні тенденції у розвитку харчової промисловості. З метою більш ефективного систематичного засвоєння фахової англомовної лексики в посібнику подано короткий термінологічний словник. Комунікативно спрямовані вправи розділів посібника побудовані на автентичних матеріалах, що в цілому сприятиме ефективному оволодінню професійно зорієнтованою англійською мовою і формуванню навичок самостійної роботи студентів.Документ Багатовекторність виховання вимагає високої компетентності студентів(2015) Яненко, Лариса Петрівна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаГ оловною метою виховання наших студентів, на досягнення якої мають бути спрямовані зусилля професорсько-викладацького колективу та громадських організацій, є формування цілісної і гармонійно розвиненої особистості з високою національною самосвідомістю. The main goal of educating our students, the achievement of which should be directed efforts of the teaching staff and public organizations is to develop an integrated and harmoniously developed personality with a high national consciousness.Документ Дискурсивна компетенція в системі навчання міжкультурної комунікації(2012) Юрчук, Людмила ВолодимирівнаУ статті розглядаються деякі питання, що стосуються дискурсу в системі на¬вчання міжкультурній комунікації. Тhe article deals with some linguistic issues relayed to discourse competence in system of intercultural communication teaching.Документ Дискурсивна компетенція, її роль та формування в системі навчання міжкультурної комунікації у студентів немовного вузу(2012) Юрчук, Людмила ВолодимирівнаДокумент Когнітивна лінгвістика має посилити прагматику кожної мови(2024) Яненко, Лариса Петрівна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаСучасна когнітивна лінгвістика має забезпечити оптимальну прагматику мовного середовища для спільного будівництва принципово нової Ноосферної цивілізації колективного розуму та креативної праці, бо поки що людство продовжує будувати вавилонську башту на шляху до самознищення. Пропонується терміново розпочати глобальний проєкт, бажано від ООН, щодо розробки спільної для всіх людей та штучного інтелекту (АІ) оптимальної мови порозуміння (ОМП). Результати наших досліджень доводять потребу значно більш ретельного використання багаторічних пошуків розробників різноманітних експертних систем та баз даних і особливо баз знань. Досвід розробників лінгвістичних моделей з використанням сучасних можливостей комп’ютерних алгоритмів нейромереж довів потужні можливості такого типу АІ, але й свідчить про їх значні проблеми через неоднозначність, точніше просто когнітивну забрудненість, сучасних людських мов, перенесену у комп’ютерні інформаційні системи. У статті наведено ряд вимог до когнітивної якості баз знань і технологічних елементів їх створення, без чого масове застосування таких текстових АІ призведе до швидкої появи в Інтернеті величезних хмар сміття і неможливості подальшого використання навіть такої корисної пошукової системи, як Google. Також підкреслюється важливість використання у застосуваннях когнітивної лінгвістики для покращення прагматики нашого спільного із АІ середовища простої і розумної моделі Природи без релігійного та/або філософського туману. Саме це складає фундамент та ідеологію майбутньої Ноосферної цивілізаціїДокумент Лише інтегральна наука врятує світ(2022) Яненко, Лариса Петрівна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаДане повідомлення є обгрунтованим зверненням до провідних вчених світу щодо спільного створення інтегральної науки, здатної терміново відпрацювати проекти рішень для владних еліт планети в умовах глобальної агонії капіталізму. Наведені переліки об’єктивних та суб’єктивних труднощів на шляху розбудови інтегральної науки та потреби подолання старих міфів, що заважають створювати точні кількісні моделі в такій науці. This message is a reasonable appeal to the world's leading scientists regarding the joint creation of an integral science capable of urgently working out draft solutions for the power elites of the planet in the face of the global agony of capitalism. Lists of objective and subjective difficulties in the development of integral science and the need to overcome old myths that prevent the creation of accurate quantitative models in such science are given.Документ Мережева підтримка професійного орієнтованого навчання німецької мови як другої іноземної після англійської майбутніх працівників туристичної сфери(2015) Окопна, Яна Володимирівна; Смірнова, Єлизавета Сергіївна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаВ статті охарактеризовано з теоретико-методичної точки зору технічно-опційні переваги мережної підтримки навчально-виховного процесу з формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності в продуктивних видах мовленнєвої діяльності та зазначено передумови реалізації такого навчання; представлено результати дослідження особливостей процесу залучення системи Moodle до комбінованого дистанційного професійно орієнтованого навчання другої іноземної мови майбутніх працівників туристичної сфери. The characteristic of theoretical and methodological point of view technically optional network support benefits the educational process of formation of professional competence in German-oriented productive activities and types of speech set preconditions for the realization of such training have been noticed. The features results of the study process in attracting the Moodle system to combined distance professionally oriented second language teaching of future tourism managers have been presented in the article.Документ Методичні вказівки до проведення практичних занять для студентів 1-2 курсів спеціальності 6.051701 «Технологія харчових продуктів оздоровчого та профілактичного призначення»(2010) Кохан, Олена Миколаївна; Михайлова, Неля Олексіївна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаМетодичні вказівки спрямовані на ознайомлення з лексикою, пов’язаною з технологіями виробництва харчових продуктів оздоровчого та профілактичного призначення.Документ Предметний аспект змісту формування компетентності у професійно орієнтованому читанні майбутніх інженерів-технологів(2019) Бойко, Ганна Анатоліївна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаСтаття грунтується на результатах аналізу науково-методичної літератури, присвяченої предметному аспекту змісту формування компетентності у професійно орієнтованому читанні майбутніх інженерів-технологів. Проаналізовано існуючі наукові підходи даного аспекту. Відповідно до цілей навчання конкретизовано принципи організації формування компетентності у професійно орієнтованому читанні майбутніх інженерів-технологів.The article deals with the analysis of scientific and methodological literature devoted to competence formation contents in professionally oriented reading with the future engineers-technologists. Recent scientific approaches of this aspect have been analyzed. Principles of organization of competence formation contents in professionally oriented reading with the future engineers-technologists were specificated.Документ Проблеми використання нових комп’ютерних технологій для дистанційної освіти(2024) Яненко, Лариса Петрівна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаУ зв’язку з ковідною пандемією та війною дистанційна освіта стала необхідністю. Хоча вона відкриває широкі можливості для поліпшення якості навчання за допомогою сучасних комп’ютерних технологій, але при цьому значно послабилася виховна складова освіти. Це поставило перед сучасною освітою такі виклики, як технічні телекомунікаційні обмеження та значне посилення соціальної ізоляції. Проте, за допомогою віртуальної та доповненої реальності можна покращити інтерактивність навчання. Також потрібні нові освітні стратегії для забезпечення чесності та ефективності віддаленого оцінювання за допомогою того ж штучного інтелекту (АІ)Документ Проблеми когнітивного дисонансу у міжкультурному спілкуванні сучасних цивілізацій(2020) Яненко, Лариса Петрівна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаСтаття присвячена проблемам когнітивного дисонансу у пошуку міжнародного порозуміння, можливим шляхам подолання цього психологічного гальма міжкультурного обміну та швидкого відпрацювання спільних дій. Наведені визначення та відповідні приклади когнітивного дисонансу. The article focuses on the problems of cognitive dissonance when seeking an international understanding of the possible ways to overcome this psychological brakes of intercultural exchange and the rapid development of joint action. The definitions and relevant examples of cognitive dissonance are given.Документ Програмно-технічне забезпечення інноваційних технологій викладання іноземних мов у немовному ВНЗ(2016) Яненко, Лариса Петрівна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаСтаття присвячена освітнім вимогам до впровадження комп’ютерних технологій для викладання іноземних мов у ВНЗ. Підкреслюються переваги змішаних технологій "blendedlearning" та їх інноваційні особливості. The article is devoted to the educational requirements for the implementation of computer technology to teach foreign languages in the Universities. The benefits of hybrid technologies "blended learning" and their innovative features arehighlighted.Документ Формування іншомовної компетенції в аспекті розвиваючого навчання(2015) Юрчук, Людмила Володимирівна; Яненко, Лариса ПетрівнаЗа останні роки маємо певні зміни у технологіях навчання іноземним мовам як відповідь на значне посилення вимог до мовної компетенції. Досконале знання мови є важливим інструментом як для успішного міжнародного спілкування, так і для швидкого трансферу новітніх технологій. In recent years, we have some changes in technology teaching foreign languages in response to the significant strengthening of the requirements for language competence. Perfect knowledge of the language is an essential tool for successful international communication, and for rapid transfer of new technologies.Документ Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної компетенції(2018) Яненко, Лариса Петрівна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаУ статті досліджується найефективніші технології у мовленнєвій підготовці студентів вищих немовних закладів освіти, аналізується досвід їх використання для формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців. The article deals with the most effective technologies in students speech training of higher non-language educational institutions, analyzes the experience of their use for the formation of future specialists foreign-language communicative competence.Документ Інновації у викладанні іноземних мов у немовних ВНЗ(2016) Яненко, Лариса Петрівна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаВпроваджуючи інноваційні методи і технології у навчання іноземним мовам, треба мати на увазі ефективність нововведень у навчальний процес, тому що інновації вимагають критичного підходу та всебічного аналізу. By introducing innovative methods and technologies in teaching foreign languages, we must bear in mind the effectiveness of innovations in the learning process because innovation requires critical approach and comprehensive analysis.Документ Іноземна мова (Англійська мова)(2014) Смірнова, Єлизавета Сергіївна; Михайлова, Неля Олексіївна; Кохан, Олена Миколаївна; Юрчук, Людмила Володимирівна; Власенко, Людмила ВасилівнаThis manual contains two parts aiming at the formation of students’ foreign language professional communicative competence as well as their operating by a terminological vocabulary and reading comprehension skills on the basis of professional texts. There are also exercises that accompany each unit. Recommended for I-V-year students of a full-time education form of training directions 0.140101 “Hotel and Restaurant Business”, 6.140103 “Tourism”. Навчально-методичний посібник складається з двох частин, спрямованих на формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності. Матеріали посібника сприяють збагаченню лексики за фахом та відпрацюванню професійної термінології. Приділяється значна увага розвитку навичок читання та розуміння оригінальних текстів професійної спрямованості. До кожного розділу розроблені вправи , які сприятимуть ефективному оволодінню професійно зорієнтованою англійською мовою і формування навичок самостійної роботи студентів. Для студентів I- V курсів денної форми навчання напрямів підготовки 0.140101 "Готельний та ресторанний бізнес", 6.140103 "Туризм".