Перегляд за Автор "Sobin, Oleksii"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Development of restaurant and hotel business in the condition of the COVID-19 pandemic(2021) Shydlovska, Olena; Ishchenko, Tatiana; Medvid, Irina; Sobin, OleksiiІндустрія гостинності зараз стикнулася з найбільшим випробуванням за останній час. Зміни, які відбуваються в сучасному світі внаслідок пандемії коронавірусу обумовлюють трансформацію поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг, які стають більш обережними та вибагливими. Питання пошуку оптимізації функціонування закладів готельного та ресторанного господарства під час карантинних обмежень стоїть досить гостро. Узагальнення результатів проведеного дослідження дає змогу стверджувати, що в умовах пандемії COVID-19 найбільш дієвими інструментами антикризового розвитку підприємств індустрії гостинності є розроблення і впровадження планів інноваційної стратегічної діяльності, а саме диференціація та диверсифікація готельних та ресторанних послуг, співпраця між закладами, моделювання нових способів сервісу, організація безпечного обслуговування споживачів, надання якісної доставки, активне застосування інтернет-маркетингу та дистанційних технологій.Індустрія гостинності зараз стикнулася з найбільшим випробуванням за останній час. Зміни, які відбуваються в сучасному світі внаслідок пандемії коронавірусу обумовлюють трансформацію поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг, які стають більш обережними та вибагливими. Питання пошуку оптимізації функціонування закладів готельного та ресторанного господарства під час карантинних обмежень стоїть досить гостро. Узагальнення результатів проведеного дослідження дає змогу стверджувати, що в умовах пандемії COVID-19 найбільш дієвими інструментами антикризового розвитку підприємств індустрії гостинності є розроблення і впровадження планів інноваційної стратегічної діяльності, а саме диференціація та диверсифікація готельних та ресторанних послуг, співпраця між закладами, моделювання нових способів сервісу, організація безпечного обслуговування споживачів, надання якісної доставки, активне застосування інтернет-маркетингу та дистанційних технологій. The hospitality industry is now facing the biggest test in recent times. The changes taking place in the modern world as a result of the coronavirus pandemic are causing a transformation in the behavior of consumers of hotel and restaurant services, which are becoming more cautious and demanding. The issue of finding optimization of the functioning of hotel and restaurant facilities during quarantine restrictions is quite acute. Summarizing the results of the study suggests that in a pandemic COVID-19 the most effective tools for crisis development of the hospitality industry is the development and implementation of plans for innovative strategic activities, namely the differentiation and diversification of hotel and restaurant services, cooperation between institutions, modeling new ways, organization of safe customer service, providing quality delivery, active use of Internet marketing and remote technologies.Документ Implementation of modern acoustical insulation materials in hotel(2019) Matviiyk, Anton; Sobin, OleksiiIn this work the tendencies and prospects of introduction of innovative technologies in hotel industry are investigated. The necessity of development and introduction of innovative acoustic technologies in hotels is confirmed.Документ Innovative cleaninmg tehnologies in the hotel industre(2019) Rohovets, Polina; Sobin, OleksiiInnovations in the hotel business are economically feasible and effective if they bring the hotel additional revenues, provide competitive advantages on the market, increase market share, reduce costs, improve the service process, increase the efficiency of work of separate units and the hotel as a whole. Modern hotels - a complex of various rooms with different hygienic and regime requirements. In order to cope with the appropriate volume of work, several cleaning services of different specialization are required. Інновації в готельному бізнесі економічно доцільні та ефективні, якщо вони приносять готелі додаткові доходи, забезпечують конкурентні переваги на ринку, збільшують частку ринку, знижують витрати, покращують процес обслуговування, підвищують ефективність роботи окремих підрозділів, а готель - як в цілому. Сучасні готелі - це комплекс різних залів з різними гігієнічними і режимовими вимогами. Для того, щоб впоратися з відповідним обсягом робіт, потрібні кілька послуг з очищення різної спеціалізації.Документ Investigation of modern ingredients for the white sauce(2017) Sobin, Oleksii; Koretska, Iryna; Bahmach, Volodimir; Smirnova, Elizabeth