Перегляд за Ключові слова "competitiveness of enterprises"
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Development of agrarian sector of economy in the conditions of transformation of patterns of ownership(2019) Dankevych, AndriiGlobalization processes requires flexible reaction on challenges of external environment and adaptation of enterprises to new economic conditions. Globalization if characterized by intensification of interrelations and interdependence of national economies. Development of world markets for goods, services, labor, capital in the conditions of globalization requires raising the competitiveness of enterprises and augmenting their stability on market, introduction of new instruments of management. The research of problem of globalization allows concluding that this is a multifaceted, difficult phenomenon with a variety of its manifestations, which sometimes have contradictory influence over economic processes. Globalization influences formation of demand and supply not only at international markets, but on markets of specific countries. The inefficient adaptation to the requirements of external environment leads to the loss of market positions, while re-building of organization structures, review of assortment policy, flexibility of managerial decisions contributes to the effective strategic development and increasing effectiveness of enterprisesДокумент Вибір привабливих сегментів для забезпечення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств(2009) Суха, Ірина ВасилівнаРозглянуто переваги підприємств з диверсифікованою ринковою позицією та спеціалізованих підприємств, обґрунтовано доцільність вибору декількох ринкових сегментів для забезпечення ефективної роботи підприємства на ринку. Advantages of different types of enterprises are considered. Expedience of marketing segments choice for providing the effective activity of enterprises is grounded.Документ Вибір стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємств молочної промисловості(2008) Суха, Ірина ВасилівнаУ дисертаційній роботі досліджено теоретичні та прикладні аспекти забезпечення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств. На основі узагальнення теоретичного матеріалу визначено сутність понять конкуренція, конкурентоспроможність підприємства, організаційно-економічний механізм забезпечення конкуренто-спроможності молокопереробних підприємств, стратегія, маркетингова конкурентна стратегія. Систематизовано існуючі підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств. Розроблено методику вибору привабливих для розвитку певним підприємством сегментів. Визначено підходи до формування набору маркетингових конкурентних стратегій із врахуванням цілей підприємства, його потенційних можливостей, зміни зовнішнього середовища, прогнозу розвитку ринкових сегментів. Запропоновано використання комбінації методик оцінки конкурентоспроможності для переконання у правильності вибору сегментів. The dissertation researches the theoretical and applied aspects of providing the competitiveness of dairy processing enterprises. The essence of competition concepts: competitiveness of enterprises, organizationally and economic mechanism of providing the competitiveness of dairy processing enterprises, strategy, marketing competition strategy are determined on the basis of generalization of theoretical material. Existent approaches to the estimation of competitiveness of enterprises are systematized. The method of attractive choice for the development by the certain enterprise of segments is developed. Defined the approaches to forming the set of marketing competition strategies, taking into account the aims of enterprise, its potential possibilities, change of external environment prediction of the development of market segments. The use of combination of estimation methods of competitiveness is offered for persuasion in the rightness of choice of segments.Документ Вплив розміру підприємства кондитерської промисловості України на рівень його конкурентоспроможності(2007) Закревська, Людмила МиколаївнаЗа допомогою використання методу аналітичного групування з рівновеликими інтервалами в роботі було досліджено залежність розміру підприємства від даного коефіцієнта. Доведено, що найбільшу конкурентоспроможність мають великі підприємства. By using the analytical method of grouping with equal intervals in the work was to investigate the dependence on company size of the coefficient. Proved that the most competitive with larger firms.Документ До питання про сутність розвитку підприємства(2013) Швед, Тетяна ВолодимирівнаУ статті розглянуті основні теоретичні підходи до розуміння сутності поняття «розвиток підприємства». Виокремлено відмінності та взаємозв’язки таких понять, як «потенціал підприємства», «зростання підприємства», «конкурентоспроможність підприємства», «функціонування підприємства» з категорією «розвиток підприємства». Автором визначені основні ознаки «розвитку підприємства», а саме: спрямованість на кількісно-якісні зміни стану підприємства; альтернативність наслідків – зміна стану у вищому або нижчому рівнях, що підтверджує можливість прогресивного (від нижчого до вищого) та регресивного (від вищого до нижчого) розвитку; наявність впливів факторів як внутрішнього, так і зовнішнього середовища. Останнє дозволило запропонувати власне визначення поняття «розвиток підприємства». The article describes the main theoretical approaches to the understanding of "development of an enterprise" concept. The differences and correlation between such concepts as "potential of an enterprise", "growth of enterprises", "competitiveness", "operation of a business" and the category "development of an enterprise" are distinguished. The author identifies the key features of " development of an enterprise ", namely: focus on quantitative and qualitative changes of the enterprise’s position; alternative consequences - change of a state at the highest or lowest levels, confirming the possibility of progressive (from the lowest to highest) and regressive (from the highest to lowest) development, the presence of influencing factors of both internal and external environment. This allowed to suggest the own definition of "development of an enterprise ".Документ Доцільність застосування матричних методів оцінки конкурентоспроможності підприємствами харчової промисловості України(2019) Закревська, Людмила МиколаївнаВ роботі обґрунтовано, що матричні методи оцінки конкурентоспроможності є найбільш перспективними для підприємств харчової промисловості. Вони дадуть можливість суб’єктам бізнесу визначити існуючі внутрішні резерви, забезпечать стійкі конкурентні позиції та стратегічний розвиток. The paper substantiates that matrix methods for assessing competitiveness are most promising for food industry enterprises. They will enable business entities to identify existing internal reserves, provide sustainable competitive positions and strategic development.Документ Застосування Інтернет-технологій як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств(2019) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються можливості підвищення конкурентоспроможності підприємств за допомогою Інтернет-технологій.Документ Конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу(2019) Ющенко, Ольга Миколаївна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаДосліджено конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу. The competitiveness of hotel business enterprises is investigated.Документ Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації(2004) Кравчук, Галина ОлександрівнаДисертаційна робота присвячена розробці теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації із впровадженням інструментів маркетингу, концептуальних маркетингових підходів та заходів конкурентної боротьби. The dissertation is devoted to working out of the theoretical propositions and practical recommendations concerning the ensuring of competitive ability of cooked meats manufacturers with the introduction of marketing devices conceptual approaches and competitive struggle methods.Документ Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК(2022) Національний університет харчових технологійУ збірник увійшли тези доповідей учасників ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК», в яких розглянуто актуальні питання функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, висвітлено проблеми ресурсної, інноваційно-інвестиційної, фінансової, управлінської та зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Розраховано на науковців, викладачів, аспірантів і здобувачів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, яких цікавлять питання, пов’язані з функціонуванням підприємств харчової та переробної галузей АПК у сучасних умовах господарювання. The collection includes summaries of the reports of the participants of the 11th All-Ukrainian Scientific and Practical Conference "Increasing the Efficiency of the Activities of Enterprises in the Food and Processing Sectors of the Agricultural Industry", in which topical issues of the functioning and development of business entities were considered, and resource, innovation-investment, financial, managerial and foreign economic problems were highlighted activities of enterprises. It is intended for scientists, teachers, post-graduate students and students of economic specialties of higher educational institutions, who are interested in issues related to the functioning of enterprises in the food and processing sectors of the agro-industrial complex in modern economic conditions.Документ Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК(2023) Національний університет харчових технологійУ збірник увійшли тези доповідей учасників ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК», в яких розглянуто актуальні питання функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, висвітлено проблеми ресурсної, інноваційно-інвестиційної, фінансової, управлінської та зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Розраховано на науковців, викладачів, аспірантів і здобувачів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, яких цікавлять питання, пов’язані з функціонуванням підприємств харчової та переробної галузей АПК у сучасних умовах господарювання.Документ Системне забезпечення конкурентоспроможності підприємств м'ясної і молочної промисловості України(2010) Мостенська, Тетяна Леонідівна; Драган, Олена Іванівна; Суха, Ірина ВасилівнаУ монографії досліджені та узагальнені теоретико- методологічні підходи до забезпечення конкурентоспроможності підприємств, проаналізовані сучасний стан і проблеми розвитку підприємств м'ясної і молочної промисловості України та запропоновані напрямки щодо підвищення їх конкурентоспроможності на вітчизняному ринку м'ясо-молочної продукції. Монографія розрахована для фахівців харчової і переробної промисловості, студентів економічних спеціальностей, магістрів, аспірантів, науковців навчальних закладів та наукових установ відповідного профілю, хто цікавиться актуальними проблемами забезпечення конкурентоспроможності підприємства. The book explored and summarizes the theoretical-methodological approaches to ensuring the competitiveness of enterprises, analyzed a modern condition and problems of development of the enterprises of the meat and dairy industry of Ukraine and proposed the ways of improving their competitiveness on the domestic market of dairy and meat products. The monograph is intended for specialists of the food and processing industry, еconomics students, masters, post-graduate students, scientific workers of educational establishments and scientific institutions of a corresponding profile, who is interested in current problems of maintenance of competitiveness of the enterprise.Документ Споживчі переваги продукції як чинник конкурентоспроможності в кондитерській промисловості(2004) Закревська, Людмила МиколаївнаВ статті проведено оцінку споживчих переваг кондитерських виробів, досліджено структуру українського шоколадного ринку та виявлено причини її зміни в 2002-2003 рр. This paper evaluated consumer preferences of confectionery, the structure of Ukrainian chocolate market and identified the causes of change in 2002-2003.Документ Управління конкурентоспроможністю підприємств харчової промисловості шляхом розвитку конкурентних переваг(2019) Зєніна-Біліченко, Антоніна СергіївнаДосліджено питання щодо визначення конкурентоспроможності продукції підприємств, методів її діагностики, а також науково-практичних рекомендацій щодо організаційного забезпечення. Проаналізовано вплив підвищення рівня конкуренції на внутрішньому і зовнішніх ринках, зростання вимогливості споживачів на можливості розвитку та процвітання підприємства, що матиме конкурентні переваги в усіх сферах, зокрема у сфері зниження витрат, покращання якості, забезпечення гнучкості, упровадження інновацій, розвитку знань і у сфері економії часу. Також досліджено визначення джерел формування конкурентних переваг українських підприємств харчової промисловості. Визначено, що конкурентні переваги є концентрованим проявом переваги над конкурентами в економічній, технічній, організаційній сферах діяльності підприємства, які можна виміряти економічними показниками (додатковий прибуток, більш висока рентабельність, ринкова частка, обсяг продаж). Необхідно особливо підкреслити, що конкурентну перевагу не можна ототожнювати з потенційними можливостями компанії. Надано оцінку та систематизовано визначення конкурентних переваг, джерела їх формування завдяки розрахунку основних показників щодо оцінки на підприємстві, що було вибране для поглибленого вивчення. Визначено, що найбільш типовими причинами новацій, що дають конкурентну перевагу, виступають: нові технології; нові або такі, що змінюються, запити споживачів; зміна вартості або наявності компонентів виробництва; поява нового сегмента галузі; зміна урядового регулювання. Дослідження конкурентоспроможності є складовою частиною аналізу ринку конкурентів, визначення механізму його функціонування. Для ефективного здійснення такого аналізу необхідна детальна інформація про підприємство, конкурентну ситуацію, ринкові чинники та результати їхньої дії. Конкурентоспроможність підприємства становить самостійну системну категорію, яка відображає ступінь реалізації мети підприємства в його взаємодії з навколишнім середовищем. Актуальність такого дослідження й управління цією категорією зростає з формуванням ринкових відносин і реформуванням конкурентного середовища. Завдяки проведеному аналізу розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення формування конкурентних переваг. Визначено чинники, що забезпечують здатність конкурувати на ринку м’ясної галузі, що дозволяють знайти шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства. Обґрунтовано доцільність запропонованих заходів. The problems of determining the competitiveness of the products of enterprises, methods of its diagnostics, as well as scientific and practical recommendations on organizational support are investigated. The impact of increasing the level of competition in the domestic and foreign markets, increasing consumer demand on the opportunities for development and prosperity of the enterprise, which will have competitive advantages in all areas, including in the area of cost reduction, quality improvement, flexibility, innovation, knowledge development and in the field of economy time. Identification of sources of formation of competitive advantages of Ukrainian food industry enterprises is also investigated. It is determined that competitive advantage is a concentrated manifestation of superiority over competitors in the economic, technical and organizational spheres of the enterprise, which can be measured by economic indicators (additional profit, higher profitability, market share, sales volume). It should be emphasized that the competitive advantage cannot be equated with the potential of the company. Assessment and systematic determination of competitive advantages, sources of their formation due to the calculation of the main indicators for valuation in the enterprise, which was selected for in-depth study. It is determined that the most common causes of innovations that give a competitive advantage are: new technologies; new or changing consumer requests; change in the cost or availability of production components; the emergence of a new segment of the industry; change in government regulation. The study of competitiveness is a component of the analysis of the market of competitors, determination of the mechanism of its functioning. Effective implementation of such an analysis requires detailed information about the company, the competitive situation, market factors and the results of their action. The competitiveness of the enterprise is an independent system category, which reflects the degree of realization of the purpose of the enterprise in its interaction with the environment. The relevance of such research and management of this category increases with the formation of market relations and reform of the competitive environment. Due to the analysis, practical recommendations for improving the competitive advantage formation were developed. The factors that provide the ability to compete in the meat market that identify ways to increase the competitiveness of the enterprise are identified. The feasibility of the proposed measures is substantiated.Документ Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах кризи(2009) Тюха, Ірина ВолодимирівнаВизначено сутність та розроблено алгоритм побудови ефективної конкурентної стратегії підприємства, а також розглянуто вимоги до конкурентних стратегій в умовах кризової економіки. Certainly essence and the algorithm of construction of effective competition strategy of enterprise is developed, and also requirements are considered to competition strategies in the conditions of crisis economy.Документ Інноваційна стратегія в контексті інноваційної політики(2014) Лановська, Галина ІванівнаСтаття присвячена дослідженню економічної сутності «стратегії», «інноваційної стратегії» та її ролі у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Розглянуті теоретичні аспекти формування інноваційної стратегії. Досліджено формування типів інноваційної стратегії та їх різноманітність з погляду різних вчених. Визначено вплив інноваційної стратегії на формування інноваційної політики підприємства. The article investigates the economic substance "strategy", "innovation strategy" and its role in ensuring competitiveness. Theoretical aspects of innovative strategies. Formation of types of innovation strategies and their diversity in terms of different scientists. The influence innovation strategy for the formation of innovation policy of the company.