Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Ключові суперечності процесу ціноутворення на вітчизняному ринку цукру
    (2015) Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна
    Виявлено основні суперечності процесу ціноутворення в існуючих в умовах функціонування національного ринку цукру й конкурентоформуючого середовища. Визначено, що головними факторами, які впливають на формування цін на ринку цукру, є самоусунення держави від регулювання, встановлення й підтримки цін, цінових пропорцій на продукцію різних сфер АПК, посилення тенденцій до зміни структури виробництва в сільському господарстві, дисбаланс попиту та пропозиції цукрового буряку й цукру, відсутність дієвої системи контролю якості й безпеки цукру, організованих каналів збуту вітчизняного цукру, валютні ризики тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження комплексних систем управління якістю продукції як об’єктивна необхідність розвитку конкурентоспроможності підприємств
    (2015) Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна
    Виявлено проблеми низької конкурентоспроможності вітчизняних молокопереробних підприємств та їх продукції: скорочення обсягів виробництва молока та його низька якість, невідповідність вітчизняної молочної продукції вимогам і стандартам ЄС щодо її якості й безпеки, невідповідність організації контролю якості продукції на підприємствах стандартам ШО та НACCP, низька продуктивність худоби, недостатня підтримка державою селекційно-племінної й генетичної роботи, потреба у значних обсягах капіталовкладень у розвиток молочного скотарства тощо. Обґрунтовано пріоритетні напрями вирішення даної проблеми на рівні підприємств молочного підкомплексу АПК України.
  • Ескіз
    Документ
    Напрями реформування молочного підкомплексу АПК України в умовах його адаптації до вимог конкурентоформуючого середовища ринку ЄС
    (2015) Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна
    У статті виявлено основні проблеми виходу підприємств вітчизняної молочної промисловості на ринок ЄС: скорочення обсягів виробництва молока, його низька якість, невідповідність вітчизняної молочної продукції вимогам і стан дартам ЄС щодо її якості й безпеки, низька продуктивність худоби, потреба у значних обсягах капіталовкладень у розвиток молочного скотарства тощо. Обґрунтовано пріоритетні напрями вирішення даної проблеми на рівні під приємств молочного підкомплексу АПК України.
  • Ескіз
    Документ
    Соціально-економічні аспекти виробництва органічної продукції в Україні
    (2019) Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна
    Метою статті є дослідження соціально-економічних аспектів виробництва органічної продукції у світі та в Україні, визначення основних проблем, що стримують розвиток виробництва органічних продуктів, тенденцій і перспектив становлення вітчизняного ринку органічної продукції. Методологічна основа дослідження — система зaгaльнонaуковиx і спеціальних методів, а саме: аналізу і синтезу, індукції та дедукції (при структуруванні предметної площини дослідження на підґрунті ідентифікації та формалізації проблем розвитку органічного виробництва); економіко-статистичного, порівняльного й економічного аналізу (при аналізі стану, тенденцій, a також проблем розвитку виробництва органічної продукції); aнaлітичниx і логічних узагальнень (при визначенні та дослідженні факторів впливу на розвиток і формування ринку органічної продукції) тощо. Застосування цих методів дало змогу дослідити сучасний стан і тенденції розвитку органічного сільського господарства та виробництва органічних продуктів у світі та в Україні. Аналіз статистичних даних підтвердив загальну зацікавленість виробників органічним виробництвом і зростаючий попит населення в органічній продукції. Визначені основні проблеми розвитку виробництва органічної продукції в Україні (низький рівень доходів населення, відсутність достатньої підтримки та стимулювання органічного виробництва з боку держави, нерозвиненість внутрішнього ринку, недостатня розвиненість інфраструктури ринку органічної продукції, наявність недобросовісних операторів на ринку, слабкий розвиток внутрішньої і міжнародної інтеграції та обмежений доступ на зовнішні ринки органічної продукції, недостатня просвітницька робота серед населення щодо здорового способу життя, значний дефіцит висококваліфікованих агрономічних кадрів, що спеціалізуються на виробництві органічної продукції, відносно складна та тривала за часом процедура отримання відповідного сертифіката тощо) та запропоновані шляхи їх подолання.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив цінової політики на стан та розвиток конкурентоспроможності аграрних підприємств
    (2013) Ємцева, Галина Федорівна; Ємцев, Віктор Іванович
    В умовах ринкової економіки успіх будьякого підприємства, незалежно від форм його власності, розміру та підпорядкованості, багато в чому залежить від того, наскільки правильно і обґрунтовано будуть встановлені ціни на продукцію чи послуги. Ціноутворення в умовах ринку являє собою досить складний процес, на який має вплив багато факторів, які необхідно враховувати, щоб мати конкурентні переваги та утримати ринкові позиції. Так як ціна відображає досить складний комплекс економічних відносин та залежить від ефективності цих відносин, процес ціноутворення вимагає ретельного аналізу та практичних рекомендацій по його удосконаленню. In a market economy, the success of any enterprise, regardless of its ownership, size and subordination, largely depends on how the prices for products or services will be set. The pricing in the market is quite a complex process influenced by many factors that should be considered to have a competitive advantage and maintain market position. Since the price reflects a complex set of economic relations and depends on the effectiveness of these relations, pricing requires careful analysis and practical recommendations for its improvement.
  • Ескіз
    Документ
    Політика регулювання ціни на продукти харчування
    (2004) Ємцева, Галина Федорівна
    В статті розглянуті питання регулювання політики ціноутворення, питання державного регулювання цін. Розглянуто вплив ціни на формування попиту и пропозиції на ринку продуктів харчування. In clause the questions of regulation of price policy , questions of state price control are considered. The influence of the price on formation of a supply and demand in the market of products of a feed is considered
  • Ескіз
    Документ
    Цінова політика як інструмент реалізації цінової стратегії підприємства
    (2004) Ємцева, Галина Федорівна
    В умовах ринкової економіки питання встановлення ціни, вибір політики ціноутворення має важливе значення. Ціна виступає головним джерелом інформації, необхідним для прийняття обґрунтованих економічних рішень, фактором результативності фінансової та виробничої діяльності будь-якого господарюючого суб’єкта . В статті визначені основні цілі цінової політики та викладені види цінових стратегій, які можуть бути використані при встановленні ринкових цін на товари. In a market economy, the issue of price, choice of pricing policy is essential. Price is the main source of information necessary to make informed economic decisions, the impact factor of financial and industrial activity of any entity. The paper identifies the key objectives of pricing policies as stated types of pricing strategies that can be used in determining market prices for goods.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні засади ефективного ціноутворення
    (2004) Ємцева, Галина Федорівна
    Перед всіма господарюючими суб’єктами однією з основних задач виступає проблема визначення ціни на свої товари та послуги. В умовах ринку ціноутворення являє собою досить складний процес, на який має вплив багато факторів, які необхідно враховувати, щоб утримати ринкові позиції. Ціни і цінова політика, методи ціноутворення виступають однією із складових маркетингової діяльності господарюючого суб’єкта, є об’єктом управління. Before all business entities major problems is the problem of determining the prices of their goods and services. In a market pricing is a very complex process, which influences many factors that must be considered in order to retain market position. Prices and pricing policies, pricing methods are the one of the components of the marketing activities of the entity, is subject to control.
  • Ескіз
    Документ
    Ціноутворення: чинники впливу на вибір стратегії
    (2007) Ємцева, Галина Федорівна
    Досягнення стратегічних цілей підприємств харчової промисловості не можливе без формування ефективної політики ціноутворення. Вибір правильного методу ціноутворення є одним із ключових питань, за допомогою якого можна досягти збільшення прибутковості . Achievement of strategic aims of enterprises of food retail industry not is possible without forming of effective pricing policy. The choice of correct method of pricing is one of key questions, by which it is possible to attain the increase of profitability .
  • Ескіз
    Документ
    Вплив диспаритету цін на формування сировинної бази підприємств харчової промисловості
    (2006) Ємцева, Галина Федорівна
    Посилення диспаритету цін між продукцією агропромислового комплексу і продукцією переробних галузей впливає на забезпечення продовольчої безпеки України. Диспаритет цін виникає внаслідок випереджаючого зростання цін на продукцію, яка використовується в аграрному секторі, та на продукцію, вироблену з сільськогосподарської сировини. Disparity amplification of prices of agricultural production and alterations branch’s production influences on food security of Ukraine. The disparity appears as a consequence of price raise on production used in agriculture and on production produced of raw materials.