Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Методичний підхід до формування корпоративної соціальної відповідальності підприємств м’ясопереробної галузі(2019) Бергер, Аліна ДмитрівнаУ роботі проаналізовано сутність дефініції «корпоративна соціальна відповідальність» та узагальнено існуючі теоретичні підходи до розкриття цього поняття. Досліджено досвід впровадження корпоративної соціальної відповідальності на ПАТ «Миронівський хлібопродукт», якій у складі має два м’ясопереробні підприємства. Компанія спрямована відповідно до місії на виконання основних пріоритетів корпоративної соціальної відповідальності: «Наші люди», «Турбота про тварин», «Сталий розвиток», «Охорона довкілля». Узагальнюючі наукові здобутки запропоновано основні цілі корпоративної соціальної відповідальності за напрямками (економічна, соціальна, екологічна) для підприємств м’ясопереробної галузі. Визначені основні чинники, що формують корпоративну соціальну відповідальність м’ясопереробного підприємства. Обґрунтовані 15 показників, що характеризують складові корпоративної соціальної відповідальності підприємств м’ясопереробної галузі: економічну, соціальну й екологічну. Запропоновано алгоритм розрахунку складової корпоративної соціальної відповідальності підприємства. Розроблено методичний підхід до оцінки корпоративної соціальної відповідальності, що базується на розрахунку інтегрального показника КСВ на підставі його складових за допомогою, якого можна простежити за позитивними або негативними тенденціями у стратегічному розвитку підприємства. Запропоновано матрицю вибору стратегічних варіантів формування корпоративної соціальної відповідальності підприємства стосовно рівнів: нульовий, початковий, вищий та рівень підтримки, удосконалення і захисту. Для кожного рівня розробленні заходи для подальшого розвитку етапів формування корпоративної соціальної відповідальності підприємства м’ясопереробної галузі. Недослідженим залишається питання апробації методичного підходу на матеріалах підприємств м’ясопереробної галузі. The essence of definition “corporate social responsibility” analysed and generalized existent of theoretical approaches to the opening of this concept is analysed in the article. The experience of corporate social responsibility (CSR) introduction on private joint-stock enterprise “Myronivcky hliboprodukt” that has two meat processing enterprises is researched. The company is directed in accordance with the mission on implementation of basic priorities of CSR: "Our people", "Anxiety about animals", "Steady development", "Guard of environment". Summarizing scientific achievements primary purposes of CSR after directions (economic, social, and ecological) for the enterprises of meat processing industry are offered. Certain basic factors that form CSR of meat processing enterprise are defined. Scientific achievements in relation to determination of enterprise’s CSR structure are generalized. 15 indexes that characterize the constituents of CSR of the enterprises of meat processing industry are described: economic, social and ecological. The algorithm of calculation of CSR constituent of the enterprise is offered. The methodical approach to the estimation of CSR, that is based on the calculation of CSR integral index on the basis of its constituents with the help of which it can be seen the positive or negative tendencies in strategic development of the enterprise is worked out. The matrix of strategic variants choice of CSR forming of the enterprise in relation to levels: zero, initial, higher and support level, improvement and defence is offered. For every level the events for further development of the stages of CSR forming of the enterprise of meat processing industry are developed. The question of methodical approach approbation on the materials of the enterprises of meat processing industry is unexplored.Документ Інформаційне забезпечення стратегічного управління підприємством в умовах глобалізації(2019) Драган, Олена Іванівна; Бергер, Аліна ДмитрівнаУ статті досліджується вплив інформаційного забезпечення на стратегію розвитку та управління розвитком підприємства. Розкриті сучасні завдання інформаційного забезпечення стратегічного управління підприємств м’ясопереробної галузі в умовах обмеження фінансово-інвестиційних ресурсів та глобалізації. Для розроблення стратегічного плану за всіма напрямками потрібно зібрати різносторонню інформацію для кожного рівня управління: стратегічного, тактичного, оперативного та запланувати виконання заходів на кожний рік відповідно до інформаційної піраміди. Запропоновано алгоритм пошуку інформації для підприємства м’ясопереробної галузі. The communication of strategic management of the enterprise of meat processing industry is investigated in the article. Influence of communication on development strategy and management of the enterprise is presented. Modern tasks of communication of strategic management of the enterprises of meat processing industry in the conditions of financially-investment resources limitation and globalization are exposed. For development of strategic plan after all directions, it is needed to collect different information for every level of management: strategic, tactical and operative and to plan implementation of events on every year in accordance with the informative pyramid. It is proved, that information about the environment of the enterprises of meat processing industry has non-system character. There is not enough clear information about the state and development of stock-raising, that testifies that enterprises work in the conditions of confinement conditions of raw materials resources. There is not enough information about scientific and technical achievements, branch innovations, consumers’ favour, import of meat products, raw material, spices, shells, prognoses of development of country’s economy that complicates the acceptance of strategic administrative decisions. The algorithm of information retrieval for the enterprise of meat processing industry is offered. Modern tasks of the existent associations of meat processors and producers of meat products of Ukraine must be oriented on defence and help to the enterprises, and also to assist the improvement of their communication in relation to different situations with the aim of increasing the market competitiveness. Web sites of well-known enterprises-leaders of meat processing industry are the company "Globino", Public Corporation “Yatran”, PJSC "Koziatynskyi meat processing plant", PJSC "Kremenchukmiaso", PJSC "APK0Invest” and others were educed some general characteristics of information marked on them were investigated. At the same time, much attention was paid to information that improved the image of meat processing plants due to placing on web sites.Документ Сучасні тенденції розвитку м’ясопереробної галузі України(2017) Бергер, Аліна ДмитрівнаУ статті досліджуються сучасний стан та перспективи розвитку м’ясопереробної галузі України. Виявлено такі негативні тенденції у розвитку тваринництва як сировинної бази м’ясопереробної галузі за період 1990–2015 років: зниження обсягів виробництва яловичини, зміни у структурі обсягів виробництва м’яса за видами, збитковість вирощування великої рогатої худоби, птиці; скорочення державної підтримки розвитку тваринництва. Ці тенденції відобразилися на сучасному стані м’ясопереробної галузі за період 1990–2015 років: незабезпеченість вітчизняною якісною сировиною у достатній кількості; зниження обсягів виробництва м’яса, ковбасних виробів, м’ясних консервів; фактичне відставання споживання м’яса на одну особу в рік від раціональної норми споживання МОЗ; суттєве підвищення цін на м’ясо та м’ясні продукти тощо.The article examines the current state and prospects of development of meat industry. Revealed the following negative trends in livestock a source of raw materials meat processing industry for the period 1990–2015 years: the decline in beef production, changes in the structure of meat production by speciesgrowing loss of cattle, poultry; reduction of government support livestock development. These trends are reflected in the present state of meat processing industry for the period 1990–2015 years: no domestic supply of quality raw materials in sufficient quantity; reduced production of meat, sausages, canned meat; actual backlog meat consumption per person per year on rational consumption norms of Ministry of Health; a significant increase in prices for meat and meat products and soon.Документ Методичний підхід до обрання цінової стратегії на підприємствах м’ясопереробної галузі(2019) Бергер, Аліна ДмитрівнаПри виробництві м'ясної продукції на процес ціноутворення впливає безліч чинників, що може мати різні наслідки для формування загальних результатів діяльності та обґрунтування стратегічних управлінських рішень. Цінова конкуренція серед вітчизняних підприємств м'ясопереробної галузі вимагає постійного зосередження уваги на підвищенні ефективності цінової політики. Виходячи із сучасних умов діяльності підприємств м'ясопереробної галузі: високий рівень цінової конкуренції, широкий асортимент продукції понад 100 найменувань, наявність високого рівня збитковості підприємств розроблено матрицю «Ефективність діяльності підприємства Інтегральний показник ефективності цінової політики», за допомогою якої визначаються подальші дії підприємства щодо удосконалення цінової політики. Запропоновано методичний підхід до обрання цінової стратегії підприємства м’ясопереробної галузі на підставі розташування у квадраті вищезазначеної матриці для забезпечення стабільного економічного розвитку підприємства. Апробація методичного підходу здійснено за фактичними даними 2017 року п’яти м’ясокомбінатів. Проаналізовано поширені цінові стратегії, які використовуються підприємствами м’ясопереробної галузі у сучасних умовах функціонування ринку, за критеріями: характерні особливості, забезпечення конкурентних переваг, умови застосування стратегії. Визначено, які саме цінові стратегії є актуальними для застосування в залежності від існуючого положення підприємства у матриці. Результатом даного методичного підходу є звернення уваги керівництва підприємства на серйозні «приховані» проблеми у питаннях цінової політики, обрання ефективної цінової стратегії з впливом на загальну стратегію розвитку і загальні економічні показники діяльності.Price competition among the domestic enterprises of meat processing industry requires the permanent concentrating of attention on the increase of price policy efficiency. At the production of meat goods, many factors are influenced on the process of pricing that can have different consequences for forming of final general results of activity and ground of strategic administrative decisions. Taking into account the modern terms of enterprises’ activity of meat processing industry (high level of price competition, wide assortment of products over 100 names, presence of high level of enterprises’ unprofitableness) the matrix is worked out "Efficiency of the enterprise’s activity the Integral index of efficiency of price policy" with the help of which the further actions of enterprise are determined in relation to the improvement of price policy. The methodical approach to the selection of price strategy of the enterprise of meat processing industry on the basis of location in the square of the above-mentioned matrix for providing stable economic development of the enterprise. Approbation of methodical approach is carried out on actual data of 2017 on five meat-processing plants. Widespread price strategies that is used by the enterprises of meat processing industry in modern operating of market conditions are analyzed, on criteria: characteristic features, providing of competitive conditions, condition of strategy application. The main price strategies are actual for application in accordance with the existent position of enterprise in the matrix are determined. The result of this methodical approach is paying attention of enterprise’s guidance on the serious "hidden" problems in the questions of price policy, electing of effective price strategy with influence on general strategy of development and general economic indicators of activityДокумент Методичний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємств м’ясопереробної галузі(2018) Бергер, Аліна ДмитрівнаУ роботі проаналізовано сутність дефініції «маркетинговий потенціал» та узагальнено існуючі теоретичні підходи до розкриття цього поняття. Обґрунтовано, що маркетинговий потенціал повинен мати збалансовану структуру для інтенсивності відповідних дій та використання ресурсів з метою забезпечення ефективної маркетингової діяльності.Розглянуто взаємозв’язок маркетингового потенціалу та маркетингової діяльності підприємства. Визначені основні чинники, що формують маркетинговий потенціал м’ясопереробного підприємства. Узагальнено наукові здобутки щодо визначення структури маркетингового потенціалу підприємства. Обґрунтовані 18 показників, що характеризують складові маркетингового потенціалу підприємств м’ясопереробної галузі: товарний потенціал; ціновий потенціал; збутовий потенціал; комунікаційний потенціал; потенціал персоналу в сфері маркетингу; фінансове забезпечення маркетингової діяльності. Запропоновано алгоритм розрахунку складової маркетингового потенціалу підприємства. Розроблено методичний підхід до оцінки маркетингового потенціалу за допомогою інтегрального показника на підставі його складових. Розкриті питання, які залишаються невирішеними для проведення подальших досліджень формування маркетингового потенціалу підприємств м’ясопереробної галузі. The article analyzes the essence of the definition of "marketing potential" and generalizes the existing theoretical approaches to the disclosure of its concept. It is substantiated that marketing potential should have a balanced structure for the intensity of corresponding actions and the use of resources in order to ensure effective marketing activity. Interaction of marketing potential and marketing activity of the enterprise is considered. The main factors shaping the marketing potential of the meat processing enterprise are determined. Generalized scientific achievements in determining the structure of the marketing potential of the enterprise. There are 18 indicators that characterize the components of the marketing potential of enterprises of the meat processing industry: commodity potential; price potential; sales potential; communication potential; the potential of marketing personnel; financial support of marketing activity. The algorithm of calculation of component of marketing potential of the enterprise is offered. The methodical approach to the estimation of marketing potential with the help of the integral indicator on the basis of its components is developed. Issues that remain unresolved for further research on the formation of marketing potential of enterprises in the meat processing industry are discussed.