Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
16 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні підходи до визначення маркетингової активності підприємства(2017) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаРозглянуто маркетингова активність підприємства як складова ділової активності. Охарактеризовано сутність поняття «ділова активність» та «маркетингова активність». Наведено класифікаційні ознаки маркетингової активності та її види. Запропоновано система показників, за якими може визначатися маркетингова активність. Описано способи оцінювання та аналізу маркетингової активності підприємства. It consider the marketing activity of the enterprise as part of business activity. Is characterized the essence of the notion of "business activity" and "marketing activity". Classification signs of marketing activity and its types are given. A system of indicators on which marketing activity can be determined is proposed. The methods of evaluation and analysis of the marketing activity of the enterprise are described.Документ Оцінювання можливостей підприємства щодо утримання споживачів(2016) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаУ статті обґрунтовано етапи, за якими досліджуються можливості підприємства щодо утримання клієнтів. Доведено необхідність визначення характеристик цільових споживачів продукції підприємства. Наведено формули, за якими здійснюється розрахунок та аналіз рівня пізнаваності, придбання продукції та довіри до окремих марок. Розглянуто визначення задоволеності/незадоволеності споживачів торговою маркою. Розкрито методи розрахунку рівня утримання споживачів. Запропоновано способи утримання клієнтів підприємства. In the article the stages that examine the possibility of the company on customer retention. The necessity of determining the characteristics of the target consumer products company. Contains formulas on which the calculation and analysis of reconcilability, acquisition of products and trust some brands. Definition of satisfaction / dissatisfaction with consumer brand. Reveals the methods of calculating the retention of customers. Ways retention enterprises.Документ Формування пріоритетів розвитку підприємства на основі форсайтингу(2015) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаРозглянуто підходи до створення стратегічного бачення як підґрунтя щодо формування майбутнього. Розкрито зміст поняття «форсайт». Визначено етапи розвитку форсайтингових досліджень та можливості їх застосування в Україні. Доведено доцільність використання технології форсайтингу для розроблення пріоритетів розвитку підприємства. Сформульовано етапи формування пріоритетних напрямів розвитку компанії. Запропоновано методи для аналізу ситуації і пошуку рішень. Examine the approaches to the creation of a strategic vision as a basis for shaping the future. Reveal the content of the concept of "foresight". Definition of stages of foresights research development and the possibility of their use in Ukraine. Prove the expediency of using technology to foresights for develop priorities development the company. Formulated the steps of forming the priorities development of the company. Propose methods to analyze the situation and find solutions.Документ Використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Кабак, Марина Андріївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаРозглянуто сутність поняття «емоційний маркетинг». Подано теоретичні підходи до використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств. Essence of concept "emotional marketing" is considered. The theoretical going is given near the use of principles of the emotional marketing in activity of vine making enterprises.Документ Підвищення ефективності фінансового впливу на розвиток промисловості України (на прикладі харчової промисловості)(2003) Федоренко, Валентин Григорович; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаДана стаття присвячена підвищенню ефективності фінансового впливу на розвиток промисловості України (на прикладі харчової промисловості).Документ Основні напрямки активізації резервів функціонуючого підприємства(2004) Гаврилова, Тетяна ВасилівнаСтаття присвячена питанням розробки організаційно-економічних механізмів, які б були у змозі забезпечити підвищення конкурентноздатності функціонуючих підприємств та конкурентоспроможності їх продукції, тобто обгрунтуванню концепції управління резервами функціонуючого підприємства. Article is devoted to questions of development of organizational - economic mechanisms which might provide increase of competitiveness of the functioning enterprises and competitiveness of their production, that is a substantiation of the concept of management by reserves of the functioning enterprise.Документ Управлінські аспекти активізації діяльності підприємств в стратегічному напряму їх розвитку(2005) Гаврилова, Тетяна ВасилівнаРозглянуті питання сутності стратегічного управління та стратегічного планування, методичні підходи щодо їх аналізу та оцінки, які дають змогу виявити та розробити найдоцільніші організаційно-економічні механізми, які забезпечать конкурентноздатність підприємства та конкурентоспроможність їх продукції. The questions of the essence of strategic management and strategic planning, methodical approaches to the analysis and evaluation to identify and develop suitable organizational and economic mechanisms that will ensure the company's competitiveness and the competitiveness of their products.Документ Податкове регулювання, як механізм зовнішньої активізації діяльності підприємства та податкове планування як механізм внутрішньої активізації діяльності підприємства(2007) Гаврилова, Тетяна ВасилівнаДана стаття присвячена питанням розробки податкових механізмів, які б були у змозі забезпечити активізацію діяльності підприємства. This article is dedicated to the development of tax incentives that have been able to revitalize the enterprise.Документ Оцінка результатів діяльності підприємства та реалізації активності(2007) Гаврилова, Тетяна ВасилівнаДана стаття присвячена питанням оцінки результатів діяльності підприємства та реалізації активності. Запропоновано модель оцінки результатів діяльності підприємства. This article is devoted to the issues of enterprise's activities results and of activity realization. The model of enterprise's activities results estimation is proposed.Документ Активність підприємств харчової промисловості в економічній системі України(2007) Гаврилова, Тетяна ВасилівнаПредставлена стаття являє собою стислий опис проблем активності діяльності підприємств загалом та підприємств харчової промисловості зокрема. В статті наведені основні теоретичні позиції щодо активності діяльності підприємства та здійснений аналіз сучасного стану активності діяльності підприємств харчової промисловості. Presented clause represents the brief description of problems of activity of activity of the enterprises in general and the enterprises of the food-processing industry in particular. In clause the resulted basic theoretical positions concerning activity of activity of the enterprise and the carried out analysis of a modern condition of activity of activity of the enterprises of the food-processing industry.