Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи суті рейтингу конкурентоспроможності продукції підприємств-виробників молочних консервів
    (2008) Гнатенко, Олена Андріївна
    Розглянуто теоретичні основи суті рейтингу конкурентоспроможності продукції підприємств-виробників молочних консервів та запропоновано авторське бачення даних понять. Theoretical bases of essence of rating of competitiveness of products of enterprises-producers of sucklings can food are considered and author vision of these concepts is offered.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційне забезпечення визначення конкурентоспроможності страхової послуги у ринковому середовищі
    (2013) Гнатенко, Олена Андріївна
    Розглянуто інформаційне забезпечення визначення конкурентоспроможності страхової послуги у ринковому середовищі. Запропонована модель збору та обробки інформації страхової компанії про досліджувану страхову послугу для її управління. Розкрито кілька напрямків аналізу конкурентно-аналітичної інформації. The informative providing of determination of competitiveness of insurance favour is considered in a market environment. The offered model of collection and treatment of information of insurance company is about the probed insurance favour for its management. A few directions of analysis are exposed competition analytical to information.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні основи оцінки рейтингу конкурентоспроможності продукції
    (2007) Гнатенко, Олена Андріївна
    Розглянуто методичні основи оцінки рейтингу конкурентоспроможності продукції. Представлена будова загальної схеми рейтингового аналізу, виявлення його сутності та призначення. Methodical basises with rating analysis of competitiveness products have considered. Structure of common scheme of rating analysis have been presented, determine of essence and appointment it.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування рейтингового управління конкурентоспроможністю продукції підприємств-виробників молочних консервів
    (2007) Гнатенко, Олена Андріївна
    Розглянуто рейтингове управління конкурентоспроможністю молококонсервної продукції, запропонована його технологічна схема. Представлені стратегії, які суб’єкт рейтингового управління конкурентоспроможністю продукції на основі даних про стан продукту та зовнішнього середовища розробляє загальну стратегію виробництва і реалізації продукції. The rating management of sucklings food products is considered a competitiveness, offered him flowsheet. Presented strategies which the subject of rating management of products a competitiveness on the basis of information about the state of product and external environment develops general strategy of production and realization of products.