Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Ставлення споживачів до використання військової та патріотичної тематики в назвах українських брендів
    (2023) Капінус, Лариса Василівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    У статті розглянуто важливість назви бренду як важливого маркетингового інструменту, що впливає на сприйняття і ставлення споживачів до товару. Враховуючи військову агресію російської федерації проти Укра-їни та піднесену національно-визвольну боротьбу українців за свої території, багато виробників харчових про-дуктів почали використовувати військово-патріотичну тематику в назвах своїх брендів. З боку українського суспільств в деяких випадках виникало засудження маркетингових комунікацій брендів, які використовували в рекламі образи, назви, слогани Збройних Сил України. Саме тому метою дослідження стало вивчення ставлення споживачів до використання військової та патріотичної тематики в назвах брендів харчової промисловості. За допомогою онлайн-опитування через Google-Form та використання програмного забезпечення IBM SPSS Statistics було виявлено негативне ставлення респондентів до присутності в торговельних мережах України харчових продуктів, що вироблені в російській федерації. Українці позитивно ставляться до перейменування харчових брендів, які у своїх назвах містили російські мотиви, образи, символи. Більшість опитаних нейтрально ставляться до використання військової тематики в назвах брендів, тому виробникам краще з обережністю створювати рекламний шум чи привертати увагу до товару, використовуючи військову тематику в назвах брендів, аби не спотворити власний імідж. rception and attitudes towards a product. Given the military aggression of the Russian Federation against Ukraine and the sublime national liberation struggle of Ukrainians for their territories, many food producers have begun to use military and patriotic themes in their brand names. In some cases, Ukrainian society condemned the marketing communications of brands that used images, names, and slogans of the Armed Forces of Ukraine in their advertising. That is why the purpose of the study was to examine consumer attitudes towards the use of military and patriotic themes in the names of food industry brands. An online survey via Google-Form and IBM SPSS Statistics software revealed a negative attitude of respondents towards the presence of food products produced in the russian federation in Ukrainian retail chains. A significant number of respondents have a negative attitude toward the presence of russian words, images, and narratives in the names of Ukrainian food products. However, only a third would not buy such a product even if there was no alternative, with Generation X and Baby Boomer respondents being more categorical in this regard. The study showed that Ukrainians have a positive attitude towards renaming food brands that contained Russian motifs, images, and symbols in their names, which demonstrates their national consciousness, patriotism, and the need to support Ukrainian identity and independence, especially in the situation of military aggression by the Russian Federation. In addition, the association with negative Russian images and symbols can cause rejection among consumers, and rebranding will reduce the level of negative emotions and increase positive perception of products. Most respondents are neutral about the use of military themes in brand names, but the share of respondents with a negative attitude outweighs the share of respondents with a positive attitude. Therefore, manufacturers should be careful about creating advertising noise or drawing attention to their products by using military themes in brand names, so as not to distort their own image.
  • Ескіз
    Документ
    Критерії оцінювання активності маркетингової поведінки підприємств на онлайн-ринку
    (2021) Капінус, Лариса Василівна
    Статтю присвячено вивченню оцінювання активності маркетингової поведінки підприємств на онлайн-ринку. Обґрунтовано причини реакційної маркетингової діяльності підприємств на поточні впливи маркетингового онлайн-середовища. У рамках розвитку маркетингової поведінкової теорії підприємств на онлайн-ринку запропоновано показники, на основі яких вивчаються маркетингові поведінкові дії підприємств на онлайн-ринку: «комплекс маркетингових онлайн-інструментів комунікації» та «сила залучення споживачів». Кожен із показників має набір із 16 критеріїв та власну шкалу оцінювання. Описано сутність та характерні особливості кожного з критеріїв, оцінювання яких передбачає загальну оцінку по двох основних показниках: використання маркетингових онлайн-інструментів комунікацій та сила залучення споживачів. Визначено ключові маркетингові складники активної поведінки підприємств в онлайн середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Доцільність впровадження клієнтоцентризму на підприємстві
    (2008) Капінус, Лариса Василівна
    В статті розглядаються основи концепції клієнтоцентризму, яка базується на вивченні запитів споживачів, орієнтації на споживачів та партнерстві зі споживачами. Проведений взаємозв’язок між клієнтоорієнтованістю та управлінням взаємовідносинами зі споживачам (CRM). The object of the article is to review the clientcentrism principles. This theory is based on study of the consumers needs, catering for the users, the partnership with buyers. The text shows interrelationship idea of clientcentrism with consumer relationship management (CRM).
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження ставлення споживачів до товару за допомогою інтеграційних моделей
    (2008) Капінус, Лариса Василівна
    В статті розглянуті теоретичні підходи щодо оцінювання ставлення споживачів до торговельної марки як важливого чиннику впливу на формування процесу прийняття рішення про покупку. Для отримання інформації про ставлення споживачів до товару використано інтеграційні (багатофакторні) моделі. The article reviews theory issues about attitude of consumer to the trade mark. It is so important for the buying process. Multifactor models are used for information about attitude of consumer to the trade mark.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка характеру поведінки споживачів
    (2008) Капінус, Лариса Василівна
    В статті описана методика оцінки характеру поведінки споживачів. Використавши даний методичний підхід, що базується на основі методу аналізу ієрархій, оцінено домінуючий тип поведінки молоді на українському ринку холодних чаїв. The object of the article is research method for study the consumer’s behavior. This theory is based on the method of analysis hierarchies. The text shows prepotent type of the young people behaviors in the cool tea market.
  • Ескіз
    Документ
    Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу як форма просування товару
    (2012) Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса Василівна; Муковоз, С. О.
    Розглянуто сутність, значення та структуру інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу (ІМКМП) як форми просування товарів. Уточнено основні прийоми та інструментарій зовнішніх та внутрішніх засобів ІМКМП, що дало можливість запропонувати дієві засоби стимулювання купівельної активності задля підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Іt is described the essence of value and structure of the integrated marketing communications in the places of sale (IMCPS) as forms of advancement of commodities. Basic receptions and tool of external and internal facilities of IMCPP are specified, that gave an opportunity to offer effective facilities of stimulation of purchasing activity for increasing of the efficiency of marketing activity of the enterprise.