Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Сутність стратегічного управління конкурентним потенціалом підприємства(2015) Матвєєв, Володимир ВолодимировичУ статті розглянуто сутність стратегічного управління конкурентним потенціалом підприємства. Проаналізовано існуючі підходи до стратегічного управління конкурентним потенціалом підприємства. Визначено основні принципи формування та механізми функціонування конкурентного потенціалу. Досліджено параметри управління та наведено схему стратегічного управління конкурентним потенціалом підприємства. In the article considered the essence of strategic management of competitive potential of the enterprise. Analyzed existing approaches to strategic management of competitive potential of the enterprise. Defined the basic principles of formation and functioning mechanisms of competitive potential. Investigated the parameters of management and given scheme of strategic management of competitive potential of the enterprise.Документ Суть, зміст та основні принципи систем управління якістю продукції в молочній галузі(2014) Матвєєв, Володимир Володимирович; Поперечний, Богдан МихайловичВ статті розглянуто суть, зміст та основні принципи систем управління якістю продукції в молочній галузі, вивчено поняття якості у харчовій промисловості, охарактеризовано сім основоположних принципів якості товару, досліджено чотири типи методів, які застосовують для управління якістю. Подано схему «Петлі якості», яка включає етапи забезпечення якості продукції, згруповано комплекс міжнародних стандартів у системі якості у харчовій промисловості, описано систему НАССР, яка повністю відповідає вимогам менеджменту якості за стандартами ISO 9000 : 2000 у молочній галузі та зображено структуру формування системи НАССР на молокопереробних підприємствах. The paper considers the nature, content and basic principles of quality management in the dairy industry, studied the concept of quality in the food industry, described the seven fundamental principles of quality goods, studied four types of methods used for quality control. Posted scheme "loops quality", which comprises the steps of providing quality products grouped set of international standards in quality in the food industry HACCP system is described, which fully meets the requirements of quality management standards ISO 9000: 2000 in the dairy industry and shows a structure forming HACCP on dairy enterprises.Документ Експортний потенціал підприємства: сутність і особливості формування(2015) Матвєєв, Володимир Володимирович; Ярмоленко, І. К.У статті проаналізовано існуючі підходи до тлумачення сутності експортного потенціалу підприємства та доведено, що проблема категоріальної визначеності експортного потенціалу підприємства обумовлена складністю його формування як системного явища, що виникає на ґрунті зчеплення та взаємодії потенціалів підприємства (виробничої системи) і зовнішнього ринку (системи міжнародного обміну). Розглянуто фактори впливу на експортний потенціал підприємства, які повною мірою враховують особливості як внутрішнього, так і зовнішнього середовища функціонування підприємства.Документ Винний туризм як рекламний фактор й інструмент для стимулювання розвитку конкурентного потенціалу виноробних підприємств України(2015) Матвєєв, Володимир ВолодимировичСтаття присвячена аналізу сучасного стану та перспектив розвитку винного туризму у світі і в Україні, розкрито його основні принципи та види. Виявлено та описано сегменти споживачів, що зацікавлені у розвитку та поширенню винного туризму. Досліджено ключові характеристики винних турів, які цікавлять респондентів. This article analyzes the current state and prospects of development of wine tourism in the world and in Ukraine, are disclosed its basic principles and views. Discovered and described segments of consumers who are interested in the development and distribution of wine tourism. Investigated the key characteristics of wine tours which interest respondents.Документ Шляхи підвищення конкурентного потенціалу виноробних підприємств України(НТУУ «КПІ», 2015) Матвєєв, Володимир ВолодимировичУ статті проаналізовано тенденції розвитку виноробної галузі України. Виявлено фактори, які сприяють якості вина, зокрема терруар, виноград, робота енолога. Розглянуто основні чинники, які стримують розвиток вітчизняних підприємств як на внутрішньому, так і на світовому ринку, а саме: сировинні, техніко-технологічні, організаційні, економічні, правові. Запропоновано рекомендації щодо підвищення конкурентного потенціалу виноробних підприємств України.Документ Проблема використання географічних зазначень та найменувань українськими виноробами(2014) Міненко, Михайло Анатолійович; Матвєєв, Володимир ВолодимировичВ статті дається оцінка питанню вживання географічних зазначень і найменувань у традиційних родових назвах української виноробної продукції в умовах створення Україною зони вільної торгівлі з ЄС. Поставлені завдання, які потребують вирішення для стабільного розвитку виноробної галузі України. In conditions of market competition, individualization of wine making is provided not only by the use of trade marks. A substantial role is played by special characteristics of the product connected with geographical location of its production. Natural or human factors characteristic for special geographical location predetermine special characteristics of wine which distinguish it from homogeneous products of other producers. When making their choice, consumers of such a product should take into account its origin. As European winemakers face greater competition from new producers, the problem of geographical names as the basis of marketing strategy of European companies, it is the matter of negotiations between the European Union and third countries. Thus, in conditions of free trade zone creation between Ukraine and the EU, the conflict arises between the names of Ukrainian trade marks and European geographical names. It is also necessary to mention, that winemakers do not have legal rights to use registered names, because Ukrainian requirements contradict international legislation and it is Ukraine that is interested in the creation of the free trade zone. If the Ukrainian producers really want to take advantage of all possibilities the free trade zone provides and become wealthy and pasperous, they must satisfy all the requirements of its creation. However, the problem of geographical sings and names protection of Ukrainian wine products is only a top of the iceberg. After becoming a member of the World Trade Organization and with the prospect of creation of free trade zone with the EU, the Ukrainian wine market must become a part of the world wine market with more fierce competition.Документ Корпоративна соціальна відповідальність як фактор підвищення конкурентного потенціалу підприємства(2014) Матвєєв, Володимир ВолодимировичУ статті розглянуто сутність поняття «корпоративна соціальна відповідальність». Проаналізовано роль корпоративної соціальної відповідальності у підвищенні конкурентного потенціалу підприємства. The article discusses the essence of the concept of "corporate social responsibility". Analyzed the role of corporate social responsibility in improving the competitive potential of the company.Документ Структурний аналіз забезпечення виноробних підприємств України сировиною(2014) Матвєєв, Володимир ВолодимировичУ статті проаналізовано тенденції розвитку виноробної галузі України та її окремих виноградарських регіонів. Досліджено потенційну потужність господарств України в досягненні високого рівня конкурентоспроможності виноградної продукції на внутрішньому і зовнішньому ринках. Розглянуто основні проблеми виноградарсько-виноробної галузі України та окремих регіонів. Запропоновано основні шляхи покращення економічного становища вітчизняних підприємств галузі. Analyzed in the article trends of the wine industry of Ukraine and its individual vineyard regions. Researched the potential power farms in Ukraine high level of competitiveness grape products in domestic and foreign markets. Examined the main problem of viticulture, wine industry of Ukraine and some regions. Found that among the many wineries problems that require urgent solution, along with the creation of an effective system of financing production, sustainable economic relations between agricultural units, processing enterprises, trade, adequate state support, poor quality of products, an important role is the stabilization and development of raw material base. Argued that given the political and economic situation in Ukraine, despite the fact that today viticulture and winemaking Crimea fell from a segment of the field of agriculture Ukraine, during the period of uncertainty other regions have to fill this niche in Wine agribusiness segment complex of Ukraine.Документ Оцінка конкурентного потенціалу виноробства України(2014) Матвєєв, Володимир ВолодимировичВ статті розглянуто стан ринку винопродукції і товарів-субститутів, проаналізовано структурні зміни на ньому за період 2005-2013 роки. Визначено чинники впливу на стан конкурентного потенціалу виноробства України. Надано рекомендації щодо пріоритетних напрямків розвитку виноробних підприємств. In the article reviewed the state of the market of wine products and substitute products, analyzed structural changes on it for the period 2005-2013 years. Defined the factors of influence on the state of the competitive potential of winemaking Ukraine. Recommendations are given for priority directions of development of wineries.Документ Теоретичні засади визначення конкурентного потенціалу підприємства(2013) Матвєєв, Володимир ВолодимировичУ статті розглянуто підходи науковців щодо сутності поняття «конкурентний потенціал підприємства», його значення у формуванні і забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Також проаналізовано походження терміну «потенціал», підходи до інтерпретації поняття «потенціал підприємства», елементи ресурсного потенціалу підприємства. Зазначено, що конкурентний потенціал підприємства має особливості та рівні. Запропоновано авторське тлумачення конкурентного потенціалу підприємства, як сукупність показників або факторів підприємства, що характеризують його силу, джерела, можливості, засоби, запаси, здібності, ресурси і багато інших виробничих резервів, які створюють, зберігають й розвивають стійкі конкурентні переваги на ринку, сприяють досягнення поставлених стратегічних конкурентних цілей, забезпечуючи йому високий конкурентний статус. The article discusses approaches scientists about the nature of the concept of "competitive potential of the enterprise," its importance in shaping and delivering the enterprise's competitiveness. Also analyzed the origin of the term "potential", approaches to the interpretation of the concept of "potential of the enterprise", elements of the resource potential of the enterprise. Noted that the competitive potential of the enterprise has features and levels. Proposed the author's interpretation of the competitive potential of the enterprise, as a set of indicators or factors of the enterprise, describing its power, source, features, tools, supplies, skills, resources, and many other industrial reserves that create, maintain and develop a sustainable competitive advantage in the market, contributing to the achieving of strategic competitive goals, providing it with high competitive status.