Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Суть, зміст та основні принципи систем управління якістю продукції в молочній галузі
    (2014) Матвєєв, Володимир Володимирович; Поперечний, Богдан Михайлович
    В статті розглянуто суть, зміст та основні принципи систем управління якістю продукції в молочній галузі, вивчено поняття якості у харчовій промисловості, охарактеризовано сім основоположних принципів якості товару, досліджено чотири типи методів, які застосовують для управління якістю. Подано схему «Петлі якості», яка включає етапи забезпечення якості продукції, згруповано комплекс міжнародних стандартів у системі якості у харчовій промисловості, описано систему НАССР, яка повністю відповідає вимогам менеджменту якості за стандартами ISO 9000 : 2000 у молочній галузі та зображено структуру формування системи НАССР на молокопереробних підприємствах. The paper considers the nature, content and basic principles of quality management in the dairy industry, studied the concept of quality in the food industry, described the seven fundamental principles of quality goods, studied four types of methods used for quality control. Posted scheme "loops quality", which comprises the steps of providing quality products grouped set of international standards in quality in the food industry HACCP system is described, which fully meets the requirements of quality management standards ISO 9000: 2000 in the dairy industry and shows a structure forming HACCP on dairy enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративна соціальна відповідальність як фактор підвищення конкурентного потенціалу підприємства
    (2014) Матвєєв, Володимир Володимирович
    У статті розглянуто сутність поняття «корпоративна соціальна відповідальність». Проаналізовано роль корпоративної соціальної відповідальності у підвищенні конкурентного потенціалу підприємства. The article discusses the essence of the concept of "corporate social responsibility". Analyzed the role of corporate social responsibility in improving the competitive potential of the company.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні засади визначення конкурентного потенціалу підприємства
    (2013) Матвєєв, Володимир Володимирович
    У статті розглянуто підходи науковців щодо сутності поняття «конкурентний потенціал підприємства», його значення у формуванні і забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Також проаналізовано походження терміну «потенціал», підходи до інтерпретації поняття «потенціал підприємства», елементи ресурсного потенціалу підприємства. Зазначено, що конкурентний потенціал підприємства має особливості та рівні. Запропоновано авторське тлумачення конкурентного потенціалу підприємства, як сукупність показників або факторів підприємства, що характеризують його силу, джерела, можливості, засоби, запаси, здібності, ресурси і багато інших виробничих резервів, які створюють, зберігають й розвивають стійкі конкурентні переваги на ринку, сприяють досягнення поставлених стратегічних конкурентних цілей, забезпечуючи йому високий конкурентний статус. The article discusses approaches scientists about the nature of the concept of "competitive potential of the enterprise," its importance in shaping and delivering the enterprise's competitiveness. Also analyzed the origin of the term "potential", approaches to the interpretation of the concept of "potential of the enterprise", elements of the resource potential of the enterprise. Noted that the competitive potential of the enterprise has features and levels. Proposed the author's interpretation of the competitive potential of the enterprise, as a set of indicators or factors of the enterprise, describing its power, source, features, tools, supplies, skills, resources, and many other industrial reserves that create, maintain and develop a sustainable competitive advantage in the market, contributing to the achieving of strategic competitive goals, providing it with high competitive status.
  • Ескіз
    Документ
    Система понять, які характеризують конкурентний стан підприємства
    (2014) Матвєєв, Володимир Володимирович
    У статті проаналізовано зміст та взаємозв’язки основних понять, які характеризують конкурентний стан підприємства. Констатовано, що взаємозв’язок категорій теорії конкуренції можна описати як складну відкриту систему факторів, які пов'язані та взаємодіють між собою відповідно до цілей підприємства в конкретних умовах управління ними. In the article, going is analyzed near the content and relations between main terms describing firm's competitive status are analyzed. Stated that the relationship between the theory of competition categories can be described as a complex open system factors that are involved and interact with each other in accordance with the objectives of the enterprise in a particular management.