Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчих здібностей студентів в умовах модульно-рейтингового навчання: психологічний аспект
    (2005) Нікітіна, Ірина Всеволодівна
    У статті наводиться психолого-педагогічний аналіз модульно-рейтингової системи організації навчального процесу, показані деякі оптимальні засоби розвитку творчого потенціалу студентів в умовах стандартизації освіти згідно вимог Болонського процесу. Особливий акцент зроблено на ефективності спільного продукування викладачем і студентами творчих інтелектуальних способів вирішення нестандартних стуацій професійної діяльності. Особлива увага приділяється ролі та психолого-педагогічній компетенції сучасного викладача у вирішенні суперечності між стандартизацією навчальної діяльності та створенням творчого середовища для самореалізації індівдуальних можливостей кожного студента.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості оптимізації розвитку творчого потенціалу студента технічного університету
    (2007) Нікітіна, Ірина Всеволодівна
    Стаття присвячена проблемі особливостей оптимізації розвитку здібностей студента технічного університету. Аналізуються та визначаються психологічні фактори та детермінанти психологічних закономірностей, як необхідна умова реалізації її розвивальної мети, враховується необхідність диференційованого підходу до визначення рейтингової оцінки студентів з різним розвитком інтелекту.
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійної мотивації студента як детермінанти його творчого розвитку і працевлаштування
    (2010) Нікітіна, Ірина Всеволодівна; Мартич, Віталій Володимирович
    У статті аналізуються проблеми формування професійної мотивації студента у взаємозв’язку із розвитком його творчого потенціалу. Представлено результати психологічного дослідження і проведено їхню інтерпретацію стосовно особливостей професійної мотивації студентів і перспективи працевлаштування. Розроблено практичні рекомендації щодо управління процесом формування професійної мотивації студентів, спрямованого на працевлаштування.