Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Інноваційний розвиток України в умовах корупційного ризику(2015) П'янкова, Оксана ВасилівнаУ статті визначено інновацію як пріоритетний чинник стійкого розвитку, актуалізовано проблему інноваційного розвитку в умовах значного корупційного ризику, досліджено результати Глобального інноваційного індексу та Індексу корупційного ризику для країн-світових лідерів, регіональних лідерів, України. Проаналізовано структуру індексів і динаміку показників, визначено «слабкі» й «сильні» підіндекси Глобального інноваційного індексу та Індексу корупційного ризику економіки України. Виявлено від ’ємну кореляцію рівня розвитку й реалі зації інноваційного потенціалу та корупційного ризику, сформовано пропозиціїщодо інноваційного розвитку країни в умовах корупційного ризику.Документ Реалізація експортного потенціалу національних аграрних підприємств(2013) Коваль, Богдан Ігорович; П'янкова, Оксана ВасилівнаOne of the priority directions of the development and presentation of Ukraine in the world is agriculture. Relevance of research due to the fact that in today's global world economy development effective management of the implementation of the export potential of domestic enterprises is one of the key factors for the successful operation national economy and the development of competitive advantage in foreign markets. Одним з пріоритетних напрямків розвитку та презентації України у світі є сільське господарство. Актуальність дослідження у зв'язку з тим, що в сучасному глобальному світі економіки розвитку ефективного управління реалізації експортного потенціалу вітчизняних підприємств є одним з ключових чинників для успішної роботи національної економіки і розвиток конкурентних переваг на зовнішніх ринках.Документ Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування(2009) П'янкова, Оксана ВасилівнаВ статті розглянуто категорію ідентичності бренду, її структуру, особливості побудови ідентичності брендів продуктів харчування. In article considered a category of identity of a brand, structure, features of construction of identity of brands of a foodstuff.Документ Особливості застосування транспортної логістики підприємствами харчової промисловості України(2008) П'янкова, Оксана Василівна; Куниця, Людмила ІванівнаРозглянуто особливості форм та видів транспортного забезпечення підприємств харчової промисловості. In article is considered particularities of the forms and type of the transport service enterprise to food industry.Документ Обґрунтування напрямів розвитку брендів підприємств молочної промисловості відповідно до «піраміди ієрархії потреб споживачів у продуктах харчування та напоях, що представлені під брендами»(2012) П'янкова, Оксана ВасилівнаСтаття присвячена питанням вибору напрямів розвитку брендів підприємств молочної галузі. Виявлені економічні мотиви покупки брендованих товарів та ефекти споживчої поведінки, розроблені пропозиції по напрямах та рівнях спрямованості зусиль щодо забезпечення продовольчої культури населення та культури споживання брендованої продукції. The article deals with the development of brands to choose the direction of the dairy industry. There are economic reasons for the acquisition of branded products and the effects of consumer behavior, the proposals on ways and levels of effort to ensure food culture of the people and the culture of consumption of branded products.Документ Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі(2010) Болотіна, Ірина Миколаївна; П'янкова, Оксана ВасилівнаВ статті розглянуто підходи до оцінки брендів, переваги та недоліки використання окремих методів оцінки, особливості використання на практиціДокумент Позиціонування як елемент ефективного управління портфелем брендів(2008) П'янкова, Оксана ВасилівнаРозглянуто окремі складові управління портфелем брендів, проаналізовано причини коригування портфелю, досліджено позиції та взаємозв’язки складових сучасного портфелю, запропоновано коригування портфелю торгових марок з подальшим репозиціонуванням складових у відповідності до парасолькового бренду.Документ Оцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості України(2010) П'янкова, Оксана ВасилівнаВ статті висвітлено результати досліджень щодо оцінки брендів вітчизняними агенціями, проаналізовано позиції брендів підприємств харчової промисловості у «Рейтингу корпоративних брендів»Документ Основні етапи розташування і розвиток брендингу у світі(2009) П'янкова, Оксана ВасилівнаВ статті розглянуто еволюцію брендінгу у світі, досліджено етимологію понять, виділено періоди розвитку брендінгу: від клейміння товарів до парадигми лідерства бренда, проаналізовано еволюцію функцій брендаДокумент Криза: загроза чи можливість для брендів?(2011) П'янкова, Оксана ВасилівнаВ статті досліджено вплив кризових явищ на розвиток брендів продуктів харчування та напоїв, проаналізовано зміни у споживчій поведінці та ставленні до брендів, виявлено основні тенденції коригування брендової структури українського ринку, розглянуто антикризові заходи брендингу підприємств харчової промисловості.