Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні положення проблеми інтеріоризації гуманітарних знань в навчальній діяльності студентів філологічних спеціальностей педагогічного університету
    (2015) Сіняговська, Інга Юріївна
    В статті розглянуто та проаналізовано основні положення проблеми інтеріоризації гуманітарних знань в навчальній діяльності студентів філологічних спеціальностей педагогічного університету. Окреслено основні методологічні підходи до розробки феномену, визначено провідну дидактичну умову та сукупність супідрядних дидактичних умов, представлено дидактичну модель системи інтеріоризації гуманітарних знань в навчальній діяльності студентів філологічних спеціальностей педагогічного університету The principal concepts of students’ educational activities interiorization in the higher pedagogical educational establishments are reviewed and analyzed in the article. The basic methodological approaches to the phenomenon development are outlined, the principal didactic condition and combination of the subordinate conditions are defined and the didactic model of students’ educational activities in the higher pedagogical educational establishments system is presented.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці
    (2015) Сіняговська, Інга Юріївна
    У статті розглянуто та проаналізовано основні положення дослідження проблеми інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці. Окреслено основні методологічні підходи до дослідження феномену. The principal concepts of interiorization in the psychological-and-pedagogical science are reviewed and analyzed in the article. The basic methodological approaches to the phenomenon development are outlined.