Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Проблеми та перспективи розвитку малого підприємництва в умовах пандемії COVID-19(2021) Тимченко, Олександр ІвановичСтаття присвячена дослідженню проблем і перспектив розвитку малого підприємництва в умовах пандемії COVID-19. Зокрема зазначено, що пандемієя гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричинила значні людські, соціальні, економічні втрати і вимагала застосування безпрецедентних заходів протидії. Запровадження урядом карантинних заходів, локдаунів і вимог соціального дистанціювання вивело мале підприємництво на межу виживання. До традиційних труднощів розвитку малого підприємництва додалися нові, пов’язані із сучасними глобальними викликами: зупинення діяльності, дефіцит ліквідності, масштабне скорочення та звуження структури споживчого попиту, розірвання ланцюгів створення доданої вартості і постачання, втрата внутрішнього ринку збуту, невизначеність на зовнішніх ринках, насамперед щодо посткарантинних обсягів, строків та можливостей відновлення експорту. Проаналізовано заходи підтримки малого підприємнитва з подалання наслідків пандемії COVID-19 в Україні та Європейських країн і США. Оскільки основною перевагою малого підприємництва є здатність швидко адаптуватися до змін, тому реакція та дії малого бізнесу під час кризи повинні бути миттєвими. Адже будь-яка криза – це можливість для трансформації і розвитку бізнесу. У кризовий період зміняться переваги і попит споживачів, з’являться нові ніші для бізнесу, нові пріоритети бізнес-стратегій. Запропоновано основні антикризові заходи подолання наслідків пандемії COVID-19 та пріоритетні напрямки підтримки та розвитку малого підприємництва: зменшення втручання державних органів, усунення адміністративних бар’єрів; системне зниження корупції; модернізація податкової системи; підвищення доступності для малого підприємництва фінансування в банківському і небанківському секторах; розширення можливостей зовнішньоекономічної діяльності; підвищення рівня цифровізації, збільшення обсягів електронної комерції; запуск та популяризація державних онлайн-платформ, за допомогою яких буде надано інформаційну підтримку суб’єктам малого підприємництва із пошуку ділових партнерів та фінансування як в Україні, так і за кордоном.Документ Стан та перспективи розвитку малого бізнесу в харчовій промисловості України(2002) Тимченко, Олександр ІвановичРозкрито сучасний стан, проаналізовано основні показники та розкрито перспективи розвитку малого бізнесу в харчовій промисловості України Reveals current status, analysis of key indicators and revealed prospects of small businesses in the food industry in UkraineДокумент Про розвиток депозитного страхування в Україні(2001) Говорушко, Тамара Андріївна; Тимченко, Олександр ІвановичРозглядаються практичні аспекти формування системи депозитного страхування в Україні та пропонуються напрямки її удосконалення. Practical aspects of deposit insurance system formation in Ukraine are under consideration and proposed the aims of its improvement.Документ Економічний механізм розвитку малого підприємництва(2007) Тимченко, Олександр ІвановичСтаття присвячена теоретичному обґрунтуванню сутності економічної категорії „економічний механізм”, розглянуто проблеми формування економічного механізму, складові економічного механізму та його удосконалення щодо розвитку малого підприємництва.Документ Розвиток малих підприємств харчової промисловості в регіонах України(2006) Тимченко, Олександр ІвановичСтаття присвячена проблемам розвитку малих підприємств харчової промисловості за видами економічної діяльності у регіонах України. Зокрема проведено аналіз стану регіонального розвитку малих підприємств та розраховано загальну рейтингову оцінку розвитку малих харчових підприємств у регіонах на основі коефіцієнтів по основних показниках діяльності та суми зайнятих регіонами місць за певними показниками починаючи з максимального значення. За отриманими результатами зроблено відповідні висновки.