Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
18 результатів
Результати пошуку
Документ Організація оплати праці, облік і соціальні гарантії забезпечення рівня життя працівників в умовах ринку(2002) Ткаченко, Надія МарківнаУ статті викладено основні принципи організації оплати праці в ринкових умовах з погляду автора (їх 8). Наведено основні показники праці та заробітної плати, що підлягають обліку, основу організації оплати праці, єдину тарифну сітку оплати праці оплати праці робітників і службовців за загальними (скрізьними) професіями і посадами, співвідношення по першій групі коефіцієнтів за галузями. Розглянуті тарифні ставки, посадові оклади, розрахунок заробітної плати робітників промислово-виробничого персоналу на 2002 р. (хлібобулочний цех); затяжний процес переходу до ринкової економіки та заходи підвищення ефективності використання робочого часу (їх 7); наведена кореспонденція рахунків бухгалтерського обліку нарахування різних видів оплати праці та утримань і відрахувань із заробітної плати. The article presents the basic principles of remuneration in market conditions from the viewpoint of the author (of 8). The basic values and wages subject to accounting , the basis of remuneration, single tariff scale pay wages of workers and employees under the general ( skriznymy ) professions and positions , the ratio of the first group of ratios by industry. Considered wage rates , salaries , payroll workers of industrial personnel for 2002 ( bakery shop) ; protracted process of transition to a market economy and efficiency measures of working time (of 7 ) shows the correspondence of accounts charge different types of wages and deductions and deductions from wages.Документ Класифікація рахунків бухгалтерського обліку(1995) Ткаченко, Надія МарківнаУ статті викладено ознаки класифікації рахунків бухгалтерського обліку, групування господарських засобів, коштів та джерел, господарських процесів та їх результатів. Наведена класифікація бухгалтерських рахунків за економічним змістом; групування рахунків за їх призначенням та структурою (5 груп). Наведено приклад бухгалтерського обліку витрат майбутніх періодів, розподілених протягом трьох місяців. Наведено приклад бухгалтерського обліку одержання орендної плати від орендаря орендодавцем. Наведено класифікацію бухгалтерських рахунків за їх призначенням і структурою. The article features the classification of accounts , group, business tools, resources and sources of business processes and their results. The above classification of accounts by the economic content , grouping accounts for their intended purpose and structure (5 groups). An example of accounting prepaid expenses , divided over three months. An example of accounting receipt of rent from the tenant the landlord. The classification of accounts for their intended purpose and structure.Документ Автоматизація бухгалтерського та податкового обліку(2006) Ткаченко, Надія МарківнаДосліджена складність ведення бухгалтерського та податкового обліку в Україні, можливості, завдання, перехід до автоматизованого обліку. Викладені особливості різних програмних продуктів є ціллю впровадження автоматизації бухгалтерського та податкового обліку, їх недоліки . Investigated the complexity of accounting and taxation in Ukraine, opportunities, tasks, switching to automated. Outlined the features of various software products is the goal of automating the implementation of accounting and taxation, their advantages and disadvantages.Документ Збір на обов’язкове державне пенсійне страхування: правове регулювання і бухгалтерський облік(1999) Ткаченко, Надія МарківнаУ статті досліджено розмір пенсій в Україні, заборгованість з їх виплат, нестачу коштів для виплат пенсій, погашення заборгованості, призначення пенсій без урахування стажу роботи, розмір мінімальної і максимальної пенсії, кількість пенсіонерів в Україні, середній розмір пенсій на одного пенсіонера, щомісячна потреба коштів для виплати пенсій, відношення до максимальної пенсії (разів). Запропоновано схему операцій бухгалтерського обліку на обов’язкове державне пенсійне страхування.Документ Нарахування амортизації основних засобів відповідно до податкового та бухгалтерського обліку(2001) Ткаченко, Надія МарківнаУ статті визначено головні вимоги і правила нарахування амортизації основних засобів у бухгалтерському та податковому обліку. Проведено дослідження термінів експлуатації основних засобів за методом рівномірного нараху-вання амортизації на первісну вартість і за методом нарахування амортизації до балансової залишкової вартості основних засобів. Проведено дослідження ефективності використання методів амортизації за П(С)БО 7 "Основні засоби". The article outlines the main requirements and rules of depreciation of fixed assets in accounting and tax accounting. The research service life of fixed assets for a uniform method of calculating depreciation on the original cost and the method of depreciation to the carrying net book value of fixed assets. A study of the effectiveness of the methods of depreciation for P (S) 7 "Fixed Assets".Документ Організація бухгалтерського фінансового обліку(2001) Ткаченко, Надія МарківнаУ статті розглянуто питання регулювання бухгалтерського обліку керівними органами, викладено організацію бухгалтерського фінансового обліку на застосуванні загальноприйнятих у міжнародній практиці передумов і принципів, згруповані основі напрямки організації бухгалтерського обліку на підприємстві. The article deals with the issue of accounting governing bodies are set out accounting accounting organization on the application of generally accepted international practice conditions and principles are grouped based on areas of accounting in the enterprise.Документ Реформування системи бухгалтерського обліку в Україні з використанням міжнародних стандартів(2001) Ткаченко, Надія МарківнаУ статті розглянуто програму реформування системи бухгалтерського обліку в Україні із застосуванням міжнародних стандартів, які сприяють гармонізації фінансової звітності у всьому світі, суб’єкти та об’єкти гармонізації, користувачі фінансових звітів. Визначені направлення проведення національної реформи бухгалтерського обліку. The article deals with the application of accounting reform in Ukraine of the International Standards that facilitate harmonization of financial reporting worldwide harmonization of subjects and objects, users of financial statements. Determined the direction of the national accounting reform.Документ Облік та порядок визначення розміру збитків від нестач і втрат матеріальних цінностей(1999) Ткаченко, Надія МарківнаУ статті проведеною інвентаризацією встановлена нестача виробничих запасів на складі, виконано розрахунок нестачі за рахунок винної особи і відображення у бухгалтерському обліку. Встановлена нестача. розкрадання тварин у сільському господарстві (нестача тварин внаслідок стихійного лиха, хвороби і вини матеріально відповідальної особи, нестача тварин у торгівлі) і запропоновано відображення у бухгалтерському обліку вищенаведених операцій та перевірку. In this paper established an inventory shortage of inventory in stock, the calculation performed by a lack of perpetrator and reflection in accounting. Installed shortage. theft of animals in agriculture (lack of animals due to natural disasters, disease, and guilt financially responsible person, the lack of animals in the trade) and asked to reflect on the above accounting transactions and checks.Документ Бухгалтерський та податковий облік орендованих основних засобів(1999) Ткаченко, Надія МарківнаУ статті досліджено нормативну базу бухгалтерського податкового обліку орендованих основних засобів. Визначено поняття «лізинг», механізм здійснення лізингових операцій, спрямованих на інвестування власних чи залучених фінансових коштів, виникнення орендних відносин як між суб’єктами підприємницької діяльності так і між не суб’єктами; умови укладання орендного договору, необхідність проведення інвентаризації при здачі в оренду майна, уточнена залишкова вартість основних засобів (кореспонденцією рахунків бух. обліку), визначено розмір річної орендної плати цілісні майнові комплекси; у разі оренди нерухомого майна, орендованого нежитлового приміщення, яке є частиною, розмір місячної орендної плати, суму орендної плати; кореспонденцію рахунків при використанні об’єктів оренди: для виробничих потреб; для невиробничих потреб; для будівництва. The article examines the regulatory framework of accounting tax accounting leased assets. The concept of "leasing", the mechanism of leasing transactions aimed at investing their own or borrowed funds, the emergence of rent relations both between business entities and between entities not, if the conclusion of the lease, the need to inventory when rental property specified residual value of fixed assets (correspondence accounts thump. account), determined the annual rent of integral property complexes, in the case of rental property, leased residential premises, which are part of, the monthly rent, the amount of rent, correspondence accounts for using objects of lease: for industrial purposes, for non-productive purposes, for construction.Документ Бухгалтерський облік незавершеного виробництва, незавершених робіт (послуг)(1999) Ткаченко, Надія МарківнаУ статті досліджено один з найбільш складних розділів бухгалтерського обліку - незавершене виробництво (продукція(роботи, послуги), у виробничих (навчальних) майстернях-заготівки (деталі, вузли, агрегати), вироби, обробка, складення яких ще не закінчені, готові вироби; у підсобних сільськогосподарських установах; при капітальних ремонтах незакінчених та ін. Запропонована кореспонденція рахунків бухгалтерського обліку незавершеного виробництва та закінчених етапів робіт у сумі фактичних витрат; суму прийнятих до оплати рахунків та ін.. у таблиці наведено порядок відображення бухгалтерського обліку господарських операцій (7 операцій). This article investigates one of the most difficult sections of Accounting - work in progress (products (works, services) in production (training) workshops, timber (parts, components, devices) products, processing, compilation of which is not yet finished, finished products; subsidiary in agricultural institutions, with major repairs and others pending. The proposed correspondence accounts of work in progress and finished stages of work in the amount of actual expenses, the amount accepted for payment of bills, etc. .. The following table shows the order of the accounting of business transactions (7 operations).