Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
42 результатів
Результати пошуку
Документ Модель управління розвитком підприємств хлібопекарської галузі(2023) Дунда, Світлана Петрівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаСтаття присвячена визначенню теоретичних основ формування моделі управління розвитком підприємств хлібопекарської галузі та обґрунтуванню її складових. Найбільш значимими елементами запропонованої моделі є визначення цілі та стратегії розвитку. Визначено напрями розвитку хлібопекарських підприємств через стратегії концентрованого, інтегрованого або диверсифікованого зростання. Обґрунтовано необхідність реалізації інтенсивного шляху розвитку хлібопекарських підприємств на інноваційній основі. Доведено, що досягнення хлібопекарськими підприємствами економічного та соціального ефекту можливе за умови використання різного роду інновацій, вдосконалення управління розвитком через управлінські функції, формування та реалізацію стратегії розвитку підприємства.Документ Розроблення та прийняття управлінських рішень суб’єктів господарювання(2019) Шереметинська (Горобець), Оксана Валеріївна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаПерспективність та привабливість розвитку дитячого харчування в Україні обумовлене можливістю зростання обсягів його виробництва і реалізації за рахунок розширення контингенту споживачів та освоєння нових сегментів ринку. Попит на ринку цієї продукції в Україні обумовлений, в першу чергу, незадоволеною потребою в продуктах дитячого харчування при зростаючому попиті на них. The prospects and attractiveness of the development of baby food in Ukraine is due to the possibility of increasing the volume of its production and sale due to the expansion of the consumer contingent and the development of new market segments. Demand on the market for these products in Ukraine is due, first of all, to the unsatisfied need for baby food products with growing demand for them.Документ Особливості управління ризиками при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності(2019) Шереметинська (Горобець), Оксана Валеріївна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаУ статті вивчаються питання ризиковості та невизначеності ринкового середовища при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності вітчизняними підприємствами. Досліджено теоретичні підходи до визначення категорії ризиків зовнішньоекономічної діяльності підприємства, розглянута та систематизована класифікація найпоширеніших видів ризиків, що зустрічаються при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності. Проаналізовано та узагальнено основні методичні підходи до управління ризиками в ЗЕД з встановленням найбільш оптимальних методів управління ризиками в зовнішньоекономічній діяльності, а також х комбінації. Вивчено базові інструменти мінімізації ризиків в зовнішньоекономічній діяльності, що використовуються в сучасному економічному просторі з метою їх використання в поточній господарській діяльності. Запропоновані ряд рекомендацій щодо вибору найефективніших методів та підходів до управління ризиками в зовнішньоекономічній діяльності підприємства в умовах невизначеності, з врахуванням переваг та недоліків, а також можливості їх комбінування. The article examines the issues of riskiness and uncertainty of the market environment in the implementation of foreign economic activity by domestic enterprises. Theoretical approaches to determining the category of risks of foreign economic activity of the enterprise, the classification and classification of the most common types of risks encountered in the implementation of foreign economic activity are examined. The main methodological approaches to risk management in the FEA are analyzed and summarized, with the identification of the most optimal methods of risk management in foreign economic activity, as well as x combinations. Basic instruments of risk minimization in foreign economic activity, which are used in the modern economic space for the purpose of their use in current economic activity, are studied. A number of recommendations are offered on the choice of the most effective methods and approaches to risk management in the foreign economic activity of the enterprise in the uncertain environment, taking into account the advantages and disadvantages, as well as the possibility of combining them.Документ Стан та перспективи розвитку ринку алкогольних напоїв в Україні та світі(2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Анчифорова, Анастасія СергіївнаУ статті наведено результати досліджень динаміки експортних та імпортних поставок алкогольних напоїв з та в Україну. Встановлено, що світовий алкогольний ринок стрімко набирає оберти. В свою чергу в Україні ситуація є протилежною. Виявлено, що, найбільш активно розвиваються товари міцної групи (особливо нішові). Досліджено площі засаджені виноградниками у провідник країнах-виробниках вина. Встановлено, що найбільше виноградників розташовано в Іспанії, на другому місці виноградники Франції, третьому – Італії. Саме щорічне зростання площ виноградників та темпів світового попиту на різні види вин сприяло особливо активному розвитку ринку вина в Європі. Розглянуто стан ринку алкогольних напоїв України, проаналізовано структурні зрушення на ньому. Серед виробників алкогольної продукції в Україні лідерами є «Баядера Груп», «Оболонь», «Carlsberg Україна», «САН ІнБев Україна» та Eastern Beverage Trading Україна. Визначено фактори впливу на стан ринку лікеро-горілчаної продукції. Досліджено динаміку зростання ставок акцизного податку на горілку і лікеро-горілчану продукцію. Визначено товари, які є найбільш конкурентоспроможними на світових ринках алкогольної продукції. The article presents the results of research into the dynamics of export and import deliveries of alcoholic beverages from and to Ukraine. It has been established that the world alcohol market is rapidly gaining momentum. In turn, the situation in Ukraine is the opposite. It was found that the goods of the durable group (especially niche ones) are developing most actively. The areas planted with vineyards in the leading wine-producing countries were studied. It has been established that the largest number of vineyards are located in Spain, followed by vineyards in France and third in Italy. It was the annual growth of vineyard areas and the rate of global demand for various types of wine that contributed to the particularly active development of the wine market in Europe. The state of the market of alcoholic beverages of Ukraine was considered, structural shifts in it were analyzed. Bayadera Group, Obolon, Carlsberg Ukraine, SAN InBev Ukraine and Eastern Beverage Trading Ukraine are the leaders among producers of alcoholic products in Ukraine. Factors affecting the state of the liquor and vodka market were identified. The dynamics of growth of excise tax rates on vodka and liquor-vodka products were studied. The products that areДокумент Особливості ринку побутової техніки в Україні та світі(2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Бачинська, Анна ОлександрівнаУ статті досліджено особливості ринку побутової техніки в Україні та світі. Визначено основні тенденції його розвитку. Встановлено, що світовий ринок побутової техніки характеризується великомасштабним виробництвом, високими темпами розвитку технічного прогресу, зростанням продуктивності праці, значними витратами на наукові та дослідні роботи. Розглянуто український ринок побутової техніки, встановлено, що він повністю залежить від імпортованих товарів та наведена його характеристика. Проаналізовано зміну попиту на кухонні витяжки в Україні протягом 2017-2018 р та наведено його динаміку. Встановлено найбільші канали збуту побутової техніки в Україні. Серед них великі мережні оператори «Фокстрот. Техніка для дому», «Comfy» та «Технополіс», інтернет гіганти Rozetka.ua, Comfy, Eldorado та інтернет магазини з відвідуваністю від 100 тисяч до 2 мільйонів – elmir.ua, brain.com, aks.ua, telemart.ua itbox.ua. The article examines the peculiarities of the home appliances market in Ukraine and the world. The main trends of its development are defined. It has been established that the world market of household appliances is characterized by large-scale production, high rates of development of technical progress, growth of labor productivity, significant expenses for scientific and research work. The Ukrainian market of household appliances is considered, it is established that it is completely dependent on imported goods, and its characteristics are given. The change in demand for kitchen hoods in Ukraine during 2017-2018 is analyzed and its dynamics are given. The largest sales channels for household appliances in Ukraine have been established. Among them are the large network operators Foxtrot. Home appliances", "Comfy" and "Technopolis", Internet giants Rozetka.ua, Comfy, Eldorado and online stores with visits from 100 thousand to 2 million - elmir.ua, brain.com, aks.ua, telemart.ua itbox .ua.Документ Управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішньому ринку(2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Вовченко, Марина ЛеонідівнаУ статті наведено результати досліджень факторів конкурентоспроможності фірми, а саме визначено, що головними факторами є характер інноваційної діяльності, рівень продуктивності праці, ефективність управління, адаптивність, забезпеченість ресурсами, організація збуту продукції, частка ринку, яку займає фірма. Розглянуто способи формування конкурентних переваг, що залежать від системи чинників, які створюють сприятливе або несприятливе середовище для їх досягнення і утримання. Визначено базові стратегії конкуренції, а саме стратегію зниження витрат, стратегію диференціації, стратегію сегментування. Визначено, що суттєвим аспектом є вплив державного регулювання на конкурентоспроможність, Досліджено етапи оцінки та підвищення конкурентоспроможності підприємств на зовнішніх ринках. Проаналізовано напрямки, реалізація яких дозволить підвищити конкурентоспроможність підприємства на зовнішніх ринках. The article presents the results of research of the factors of competitiveness of the firm, namely, it is determined that the main factors are the nature of innovation, the level of productivity, management efficiency, adaptability, resource availability, organization of sales, market share occupied by the firm. The ways of formation of competitive advantages depending on the system of factors that create favorable or unfavorable environment for their achievement and maintenance are considered Basic competition strategies, namely cost reduction strategy, differentiation strategy, segmentation strategy, are identified. It is determined that a significant aspect is the influence of state regulation on competitiveness, The stages of estimation and increase of competitiveness of enterprises in foreign markets are investigated. The directions, realization of which will allow to increase the competitiveness of the enterprise in foreign markets, are analyzed.Документ Формування стратегії управління експортним потенціалом підприємства(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Герасимчук, Дмитро АндрійовичУ статті досліджено основні засади стратегічного управління експортним потенціалом підприємства у сучасних умовах господарювання, враховуючи глобалізаційні виклики та інтеграцію України у світові ринки. Крім цього, визначені основні чинники, які впливають на формування експортного потенціалу підприємства, зокрема внутрішні чинники та зовнішні. Обґрунтовано роль експортної діяльності у теперішніх умовах ведення бізнесу, а також визначена необхідність розробки стратегічних засад управління експортним потенціалом сучасних підприємств. Проаналізовано фінансово-економічний стан та зовнішньоекономічну діяльність ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат» за останніх три роки. Розроблено основні стратегічні пропозиції щодо нарощування та підвищення ефективності управління експортним потенціалом досліджуваного підприємства, а також розраховано економічну ефективність запропонованих стратегічних заходів, виходячи із можливостей виходу підприємства на зовнішні ринки. In the article the basic principles of strategic management of enterprises export potential in the current economic conditions, given the challenges of globalization and the integration of Ukraine into world markets. In addition, the basic factors that influence the formation of export potential of the company, including internal and external factors. The role of exports in the current business environment and identified the need to develop strategic bases of export potential of modern enterprises. The analysis of financial and economic situation and foreign economic activity of PJSC "Zolotonosha Butter Plant" in the last three years. Developed key strategic proposals for increasing and improving the management of export potential of investigated enterprises, and calculated the cost-effectiveness of proposed policy measures, based on exit opportunities on foreign markets.Документ Сучасні тенденції та проблеми розвитку пивного ринку України(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Бабко, Анастасія ОлександрівнаВ статті досліджено сучасний стан розвитку пивоварної галузі в Україні. Проведено аналіз обсягів виробництва пивної продукції , виявлено основних лідерів по виробництву пива. In this article have been investigated the modern condition in the development of brewing industry in Ukraine. Has been performed the analysis of production volumes of beer products, have been identified the key leaders of beer production.Документ Стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку молока та молочних продуктів(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Стеценко, Дмитро ОлександровичДосліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку молока, проаналізовано обсяги виробництва молочної продукції, а також її географічну та продуктову структуру експорту й імпорту. Виявлено потенційні ринки збуту та окреслено можливі стратегії їх освоєння. Condition and tendency of domestic milk market is researched, production of dairy products, its geographical and product structure of export and import is analyzed. Potential markets and possible strategies for their development are outlined.Документ Просування продукції підприємств пивобезалкогольної галузі на зовнішні ринки(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Тоболін, Олександр ВолодимировичУ статті розкрито особливості побудови стратегії просування продукції на зовнішніх ринках. Досліджено стратегії та методи просування. Визначено, що побудова стратегії просування потребує комплексного підходу та врахування специфіки умов ведення бізнесу в конкретних країнах. Проведено аналіз ринку безалкогольних напоїв України та розглянуто конкуренти на зовнішньому ринку. Висвітлено процес просування продукції силами ПАТ "Оболонь". The article describes features of the strategy of products promotion in foreign markets. Strategies and methods of promotion were researched. It was determined that building promotion strategy requires an integrated approach and taking into account the specifics of doing business in specific countries. The analysis of the soft drink market in Ukraine was made and main competitors in the international market were considered. The article also depicts the process of product promotion of PJSC "Obolon".