Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Управління конкурентним потенціалом підприємств харчової промисловості на зовнішніх ринках(2022) Шереметинська (Горобець), Оксана Валеріївна; Петрусь, Альона АнатоліївнаВизначено основні характеристики, та напрями розвитку конкурентного потенціалу в розрізі його складових. Розглянуто конкурентний потенціал через призму конкурентних переваг та потенційних можливостей. Розглянуто теоретичні аспекти способів забезпечення та підвищення рівня конкурентного потенціалу, як одного з напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку. Обґрунтовано необхідність управління конкурентним потенціалом підприємств харчової промисловості на зовнішніх ринках, що є чинником підвищення їх конкурентоспроможності. The main characteristics and directions of development of competitive potential in the context of its components are determined. Competitive potential through the prism of competitive advantages and potential opportunities is considered. Theoretical aspects of ways to ensure and increase the level of competitive potential as one of the ways to increase the competitiveness of the enterprise in the foreign market are considered. The necessity of managing the competitive potential of food industry enterprises in foreign markets, which is a factor in increasing their competitiveness, is substantiated. The main directions of formation, increase, provision and maintenance of competitive potential in foreign markets are singled out.Документ Long-range directions for strengthening the competitiveness of confectionery enterprises in Ukrаine(2019) Strashynska, LarysaThe article defines the essence of the competitiveness of food products from the point of view of both the manufacturer and the consumer, and also focuses on the main factors influencing the competitiveness of products. The level of perception of food products by consumersis analyzed and the main groups of domestic products by the level of competitiveness are distinguished - a group of competitive products, a group of products of long-range competitiveness and a group of products with a low prospect of competitiveness. The domestic market of confectionery products was investigated by volume of production and consumption, and the main factors of demand reduction were revealed. The structure of export of confectionery products by commodity groups is considered and the share of export regions is determined. У статті визначено сутність конкурентоспроможності продовольчих товарів з точки зору як виробника, так і споживача, а також акцентовано увагу на основних чинниках, що впливають на конкурентоспроможність продукції. Проаналізовано рівні сприйняття споживачами конкурентоспроможності продовольчої продукції та виокремлено основні групи вітчизняної продукції за рівнем конкурентоспроможності – групу конкурентоспроможної продукції, групу продукції перспективної конкурентоспроможності і групу продукції з низькою перспективою створення конкурентоспроможності. Досліджено вітчизняний ринок кондитерських виробів за обсягами виробництва та споживання та виявлено основні чинники зниження попиту. Розглянута структура експорту кондитерських виробів за товарними групами та визначено частки регіонів експорту.Документ Формування конкурентного потенціалу промислових підприємств(2015) Рябенко, Володимир ВолодимировичДосліджено основні проблеми, з якими зіштовхнулися промислові підприємства в сучасних умовах. Шляхом узагальнення результатів наукових досліджень визначено сутність конкурентного потенціалу підприємства та його основних складових. Обґрунтовано сутність формування конкурентного потенціалу, яка полягає у створенні системи стратегічних ресурсів та відмітних компетенцій, ідентифікації ринкових можливостей, а також забезпеченні такого результату їхньої взаємодії, щоб досягти синергетичного ефекту у забезпеченні високого рівня конкурентоспроможності підприємства. Доведено визначальну роль конкурентного потенціалу у досягненні цілей підприємства. Визначено особливості формування конкурентного потенціалу в умовах кризи. Запропоновано основні напрямки формування конкурентного потенціалу. The basic problems faced by industrial enterprises in modern conditions are investigated. By generalizing the results of scientific research defines the essence of competitive potential of the enterprise and its main components. Formation of competitive potential - is to create a system of strategic resources and distinctive competencies, identifying market possibilities and providing such a result their cooperation to achieve synergies in ensuring a high level of competitiveness. Proven the decisive role of the competitive potential in achieving the company's aims. The features of formation of the competitive potential in the conditions of crisis. Basic directions of forming of competition potential are offered.Документ Сутність стратегічного управління конкурентним потенціалом підприємства(2015) Матвєєв, Володимир ВолодимировичУ статті розглянуто сутність стратегічного управління конкурентним потенціалом підприємства. Проаналізовано існуючі підходи до стратегічного управління конкурентним потенціалом підприємства. Визначено основні принципи формування та механізми функціонування конкурентного потенціалу. Досліджено параметри управління та наведено схему стратегічного управління конкурентним потенціалом підприємства. In the article considered the essence of strategic management of competitive potential of the enterprise. Analyzed existing approaches to strategic management of competitive potential of the enterprise. Defined the basic principles of formation and functioning mechanisms of competitive potential. Investigated the parameters of management and given scheme of strategic management of competitive potential of the enterprise.Документ Теоретичні засади визначення конкурентного потенціалу підприємства(2013) Матвєєв, Володимир ВолодимировичУ статті розглянуто підходи науковців щодо сутності поняття «конкурентний потенціал підприємства», його значення у формуванні і забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Також проаналізовано походження терміну «потенціал», підходи до інтерпретації поняття «потенціал підприємства», елементи ресурсного потенціалу підприємства. Зазначено, що конкурентний потенціал підприємства має особливості та рівні. Запропоновано авторське тлумачення конкурентного потенціалу підприємства, як сукупність показників або факторів підприємства, що характеризують його силу, джерела, можливості, засоби, запаси, здібності, ресурси і багато інших виробничих резервів, які створюють, зберігають й розвивають стійкі конкурентні переваги на ринку, сприяють досягнення поставлених стратегічних конкурентних цілей, забезпечуючи йому високий конкурентний статус. The article discusses approaches scientists about the nature of the concept of "competitive potential of the enterprise," its importance in shaping and delivering the enterprise's competitiveness. Also analyzed the origin of the term "potential", approaches to the interpretation of the concept of "potential of the enterprise", elements of the resource potential of the enterprise. Noted that the competitive potential of the enterprise has features and levels. Proposed the author's interpretation of the competitive potential of the enterprise, as a set of indicators or factors of the enterprise, describing its power, source, features, tools, supplies, skills, resources, and many other industrial reserves that create, maintain and develop a sustainable competitive advantage in the market, contributing to the achieving of strategic competitive goals, providing it with high competitive status.Документ Методи оцінки конкурентного потенціалу підприємства(2013) Матвєєв, Володимир ВолодимировичРозглянуто основні методи і підходи оцінки конкурентного потенціалу підприємства, які використовуються зарубіжними й вітчизняними дослідниками, та надано їх аналіз. Considered the basic methods and approaches for assessing the competitive potential of the enterprises used by foreign and local researchers and presented their analysis.Документ Система понять, які характеризують конкурентний стан підприємства(2014) Матвєєв, Володимир ВолодимировичУ статті проаналізовано зміст та взаємозв’язки основних понять, які характеризують конкурентний стан підприємства. Констатовано, що взаємозв’язок категорій теорії конкуренції можна описати як складну відкриту систему факторів, які пов'язані та взаємодіють між собою відповідно до цілей підприємства в конкретних умовах управління ними. In the article, going is analyzed near the content and relations between main terms describing firm's competitive status are analyzed. Stated that the relationship between the theory of competition categories can be described as a complex open system factors that are involved and interact with each other in accordance with the objectives of the enterprise in a particular management.