Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Використання комп’ютерних технологій для формування комунікативної компетенції студентів(2016) Михайлова, Неля Олексіївна; Кохан, Олена МиколаївнаУ статті проаналізовано досвід використання мультимедійних засобів як основи для створення мовного середовища в процесі навчання іноземним мовам і визначено основні методологічні та дидактичні вимоги щодо використання мультимедійних технологій у процесі викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах. The article analyses the experience of multimedia usage as a basis for creating language environment in teaching foreign languages. It also defines basic methodological and didactic requirements for using multimedia technology in teaching foreign languages at higher education establishments.Документ Ефективність використання ІКТ для формування іншомовної комунікативної компетенції(2014) Никитенко, Ольга ВасилівнаСтаття присвячена питанню формування іншомовної компетенції студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Розглядається доцільність, ефективність та можливості застосування ІКТ на заняттях з іноземної мови з метою досягнення результату навчання.Документ Мультимедійні технології як допоміжний інструмент у викладанні іноземної мови(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаАвтор аналізує зміст новітніх мультимедійних технологій навчання іноземної мови з використанням мультимедійних засобів. Засоби мультимедіа забезпечують гнучкість та інтеграцію різних типів мультимедійної навчальної інформації. Студенти-економісти стають суб’єктами комунікативного спілкування з викладачем у навчальному процесі де використовуються мережні технології, що сприяє розвитку їх самостійності і творчому підходу у навчальній діяльності. The author analyzes the content of the modern technologies teaching with using of the multimedia means. Facilities provide multimedia flexibility and integration of different types of multimedia educational information. Students-economists become the subjects of the communicative socializing with a teacher in an educational process where network technologies are used, that assists development of their independence and creative approach in educational activity.Документ Мультимедійна презентація як перспективний напрям навчання іноземної мови(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаУ статті розглядається використання такого виду мультимедіа як презентація у навчанні іноземних мов студентів економічних спеціальностей. Автор аналізує зміст новітніх мультимедійних технологій навчання іноземної мови з використанням мультимедійних засобів. The problem of usage such type of multimedia technologies as presentation in the process of the foreign languages teaching by students of the economic faculty is viewed in this article. The author analyzes the content of the modern technologies teaching with using of the multimedia means.Документ Особливості використання комп’ютерних технологій у вивченні іноземних мов(2013) Левурда, Олег Анатолійович; Власенко, Людмила ВасилівнаУ статті проаналізовано досвід використання мультимедійних засобів як основи для створення мовного середовища в процесі навчання іноземним мовам і визначено основні методологічні та дидактичні вимоги щодо використання мультимедійних технологій у процесі викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах. The article analyses the experience of multimedia usage as a basis for creating language environment in teaching foreign languages. It also defines basic methodological and didactic requirements for using multimedia technology in teaching foreign languages at higher education establishments.Документ Викладання іноземної мови у вищих технічних навчальних закладах засобами мультимедійних технологій(2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила ІванівнаСтрімкий соціальний, економічний і технічний розвиток суспільства ставить нові завдання перед системою вищої освіти. Виявляється недостатнім дати студенту певну суму знань, яку можна закласти в стандарти, навчальні посібники, тощо. Необхідно розвивати у студента самостійне, гнучке, варіативне, критичне мислення. Мультимедійні технології – найпотужніше джерело пізнавальної активності студентів, розвитку їх творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників. Swift social, economic and technical development of the society sets new tasks before the system of higher education. It appears insufficient to give to a student the certain sum of knowledge, which can be put in standards, textbooks and others. It is necessary to develop independent, flexible, variant, critical thinking of a student. Multimedia technologies are the most powerful source of cognitive activity of students, they can develop their creative capabilities, interests, abilities and skills and other intellectual factors.Документ Електронний словник та його особливості у сучасній лексикографії(2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Ковальчук, Ольга СергіївнаУ статті авторами розглянуто деякі класифікації електронних словників, що дозволило узагальнити їх специфічні особливості. Також визначено переваги електронного словника в порівнянні зі словником на друкованій основі.Документ Застосування мультимедійних технологій у процесі навчання іноземним мовам(2010) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила ІванівнаЗастосування в навчальному процесі засобів мультимедіа – один із напрямів удосконалення системи освіти, який активно сприяє поліпшенню якості всієї системи вищої освіти. Використання засобів мультимедіа в навчальному процесі вищої школи спричинене вимогами практики викладання навчальних дисциплін, інтенсифікацією навчальної діяльності студентів, усім управлінням навчальним процесом.Документ Комп'ютеризоване навчання іноземних мов з використанням автоматизованих навчальних курсів(2005) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила ІванівнаСучасні умови висувають нові вимоги до організації навчального процесу. В даній статті автори розглянули можливості застосування мультимедійних технологій в процесі оволодіння іноземною мовою.Документ Мультимедійні технології у процесі викладання дисципліни «іноземна мова» у вищих технічних навчальних закладах(2011) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила ІванівнаСтрімкий соціальний, економічний і технічний розвиток суспільства ставить нові завдання перед системою вищої освіти. Виявляється недостатнім дати студенту певну суму знань, яку можна закласти в стандарти, навчальні посібники, тощо. Необхідно розвивати у студента самостійне, гнучке, варіативне, критичне мислення. Мультимедійні технології – найпотужніше джерело пізнавальної активності студентів, розвитку їх творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників.