Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова діджитал-стратегія розвитку послуг
    (2023) Капінус, Лариса Василівна; Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    У статті розглянуто теоретичні основи формування діджитал-стратегії на сучасному етапі розвитку цифрової економіки. Встановлено, що цифрова комунікація через інтернет-канали та цифрові носії поза Мережею забезпечує просування товарів і послуг на ринок. Розкрито сутність поняття «цифровий мар- кетинг» як виду маркетингу, який дозволяє охопити онлайн- та офлайн-споживачів, що використовують планшети, мобільні телефони, грають в ігри, завантажують застосунки, та поняття «діджитал-стратегія» як складову цифрового маркетингу, яка розробляється на аналітичних даних, що дозволяють робити точні висновки про ефективність різних каналів просування. Встановлено етапи розроблення діджитал-страте- гії за допомогою використання різних на вибір каналів: електронна пошта, інфлюенс-маркетинг; соціальні мережі; дисплейна або медійна реклама; пошуковий маркетинг; відеоігри; відеореклама; інфографіка. Од- нією з ідей завоювання лояльності споживачів та впізнаваності бренду є створення підприємством гуртків (добровільних об'єднань за інтересами), які б дозволяли формувати, розвивати та поглиблювати знання людей з певного виду діяльності, перетворюючи їх на цільову аудиторію. Метою статті є формування пропозицій щодо розроблення digital-стратегії для гуртків, що працюють на ринку України, з метою по- інформування та залучення цільової аудиторії. Було виявлено, що одним із каналів діджитал-маркетингу є мобільні застосунки, які користуються попитом серед населення. Для того, щоб перевірити доцільність впровадження ідеї інформаційно-рекламного додатку для гуртків за допомогою аналітичного методу було досліджено потребу гуртків та їхньої цільової аудиторії у пошуку інформації про діяльність гуртків. До- сліджено співвідношення зареєстрованих в Україні та Німеччині гуртків через пошукову систему Google. Відповідно до проведеного дослідження можна стверджувати, що такі підприємства, як гуртки, спортивні секції тощо потребують платформу для поширення обізнаності про діяльність серед населення. Запро- поновано діджитал-стратегію поінформування та залучення клієнтів за допомогою створення мобільно- го застосунку з подібним функціоналом, як у маркетплейсів, та його поєднання з соціальною мережею «Інстаграм». Такий додаток повинен стати гідним конкурентом системі пошуку Google Maps, пошуковій системі SEO, таргетованій рекламі в соціальних мережах таких, як Instagram, в сфері рекламування та по- ширення інформації про діяльність культурно-творчих гуртків, як на українському ринку, так і на ринку інших країн, наприклад ринку Німеччини.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості роботи готелю «HERMITAGE BOUTIQUE-HOTEL» в умовах сьогодення та шляхи його удосконалення
    (2023) Ущаповський, Артем Олегович; Кирпіченкова, Оксана Миколаївна
    В статті розглядається особливість роботи бутік-готелю «Hermitage Boutique-Hotel» в умовах сьогодення. Проаналізовано організаційну структуру закладу, наведено характеристику номерного фонду та послуг, які надаються гостям. Також досліджено сегмент споживачів бутік-готелю. На основі аналізу літературних джерел інформації розроблено та представлено SWOT-аналіз бутік-готелю «Hermitage BoutiqueHotel». Охарактеризовано шляхи покращення роботи бутік-готелю для зміцнення його конкурентних позицій на ринку готельних послуг України. The article examines the peculiarity of the work of the Hermitage Boutique-Hotel in today's conditions. The organizational structure of the institution is analyzed, the description of the room stock and services provided to guests is given. The segment of boutique hotel consumers was also investigated. Based on the analysis of literary sources of information, a SWOT analysis of the boutique hotel "Hermitage Boutique-Hotel" was developed and presented. Ways to improve the work of a boutique hotel to strengthen its competitive position in the hotel services market of Ukraine are characterized.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку ринку послуг в сучасних умовах розвитку економіки
    (2013) ‪Пойта, Ірина Олександрівна
    Article is devoted to the analysis of patterns and trends in sustainable market in conditions of economy globalization. The main advantages and disadvantages of market services in Ukraine and prospects in the future are outlined. Prospects for development of services are related to the possibilities of institutional support for new and more complex forms of social professional and intellectual life. Стаття присвячена проведенню аналізу закономірностей та сталих тенденцій розвитку ринку послуг в умовах глобалізації економіки. Розглянуто основні переваги і недоліки розвитку ринку послуг в Україні та перспективи у майбутньому. Перспективи розвитку послуг пов’язані з можливостями інституціонального забезпечення нових більш складних форм соціального професійного, інтелектуального життя.
  • Ескіз
    Документ
    Тренажери-імітатори для гірськолижного відпочинку
    (2017) Коваль, Ольга Андріївна; Гуць, Віктор Степанович
    В роботі розглянута сучасна тенденція розширення спектру послуг в сфері зимового відпочинку. Врахову- ючи щорічно зростаючий попит на зимові види відпочинку, однозначно цікавою та перспективною є ідея створення штучних гірськолижних курортів з повною або частковою імітацією трас для катання на лижах, сноубордах та іншому гірськолижному спорядженні. Суттєвою перевагою такої ідеї є повна незалежність від погодних умов, також важливим фактом є те, що за умови створення штучного гірськолижного ком- плексу можлива його експлуатація протягом всього року з можливістю забезпечення комфортних умов для туристів. В роботі проаналізовані та порівняні сучасні тренажери-імітатори гірськолижних спусків, наведені їхні комплексні хaрактеристики, враховуючи отримані дані сформульована пропозиція викори- стання обладнання для забезпечення різних типів потреб. In this work the current modern trend of expansion of the range of services in the field of winter recreation is discussed. Taking into account the increasing demand for winter recreation, by far the more interesting and promising is the idea of creating an artificial ski resorts with full or partial simulation runs for skiing, snowboarding and other ski equipment. A significant advantage of this idea is full independence from weather conditions, also important is the fact that when creating the artificial ski complex possible its operation throughout the year with the ability to provide comfortable conditions for tourists. The modern ski slopes simulators are analyzed and compared, their complex characteristics are given, given the data obtained has been proposed the use of equipment to provide different types of needs.
  • Ескіз
    Документ
    Тренажери-імітатори як напрямок розвитку гірськолижного відпочинку
    (2016) Гаєвська, Інна Расихівна; Коваль, Ольга Андріївна
    В роботі розглянута сучасна тенденція (ідея, напрямок) розширення спектру послуг в сфері зимового відпочинку, проаналізовані та порівняні сучасні тренажери-імітатори гірськолижних спусків, наведені їхні комплексні хaрактеристики, враховуючи отримані дані сформульована пропозиція використання. In this work the current trend (idea, direction) of expansion of the range of services in the field of winter recreation is discussed, the modern ski slopes simulators are analyzed and compared, their complex characteristics are given, given the data obtained has been proposed the use of equipment to provide different types of needs.
  • Ескіз
    Документ
    Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва
    (2016) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій Олександрович
    У статті досліджена специфіка процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропонована структура даного елементу, сформульовані пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування. The paper explores the specificity of service process as the separate element of marketing-mix, proposes the structure of this element, formulates the propositions of its optimization and also provides the schematic display of service process.
  • Ескіз
    Документ
    Сільськогосподарська кооперація: проблеми, шляхи розв’язання
    (2010) Мосіюк, Ігор Пилипович; Кудінова, Ірина Петрівна
    Розглядаються основні проблеми утворення сільськогосподарських кооперативів. Наводиться характеристика послуг сервісних кооперативів в залежності від форми їх організації. Agrarian economic sector cooperation relation formation blocking main problems are considered. Agricultural service cooperatives non profit activity character substantiation dependably on juridical status of their founders is conducted.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг
    (2015) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій Олександрович
    У статті проаналізовано існуючі елементи продуктової політики та запропоновано додаткові елементи. За допомогою синтезу усіх проаналізованих елементів, складових та чинників подано модель продуктової політики підприємств сфери послуг як систему взаємодії елементів, покликану забезпечити відповідний рівень задоволеності споживача. The article analyzes the existing elements of product policy and suggests the new ones to be added. Synthesizing all these elements analyzed, along with other components and factors of influence, the model of product policy for a service enterprise is presented as the system of interacting elements which is supposed to satisfy the consumer demands.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка комунікативної політики підприємств сфери послуг
    (2014) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    У роботі аналізуються особливості комунікативної політики сфери послуг з урахуванням специфіки послуг, систематизуються існуючі підходи до розроблення заходів просування послуг як інструменту залучення споживачів, збільшення частки ринку та прибутків. Пропонується бачення поняття відчутності послуги та конкретизуються шляхи її підвищення при реалізації комунікативної політики. The specified features of the communication policy in the sphere of services taking into account the services' specificity are analyzed, the existing approaches to the development of services' promotion as a tool of customers' attraction, market share and profits increasing are systematized. The vision of concept of services' tangibility is proposed and the ways of its increasing attached to the realization of communication policy.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні аспекти розуміння специфіки маркетингу сфери послуг та їх практичне значення
    (2014) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    Проаналізовані погляди міжнародних наукових шкіл маркетингу на проблеми та перспективи маркетингової діяльності у сфері послуг, досліджені та систематизовані існуючі підходи до розуміння специфіки маркетингу послуг з урахуванням особливостей торгівлі послугами та сучасних вимог, в тому числі необхідності нейтралізації негативних чинників, викликаних існуючими особливостями сфери послуг та максимізацією позитивних характеристик. На основі існуючих поглядів і підходів запропоновано тривимірну багатофакторну модель маркетингу послуг, яка враховує необхідну сукупність набору маркетингових інструментів, що діють у тримірному просторі, а також особливості сприйняття споживачем наявних характеристик послуг, які пропонуються. The views of international scientific schools of marketing on the problems and perspectives of marketing activity in the sphere of services are analyzed, the existing approaches to understanding of the specificity services' marketing allowing for the specificity of trade in services and modern requirements, including the necessity of neutralization of negative factors, that take place because of the specificity of services' sphere and maximization of the positive factors are investigated and systematized. By the existing views and approaches the three-dimensional multifactor model of marketing in services is proposed, this model considers the whole necessary set of marketing instruments, which take place in the three-dimensional space, and also the specificity of consumer's perception of the available characteristics of services, which are proposed.