Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Основні напрями підвищення товарної політики підприємства при виході на зовнішні ринки
    (2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Ковальська, Вікторія Вікторівна
    У статті було здійснено оцінку товарної політики підприємств при виході на зовнішній ринок, визначено чинники впливу та запропоновано напрямки її підвищення. The article evaluated the product policy of enterprises when entering the foreign market, determined the factors of influence and proposed directions for its improvement.
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження ефективних товарних стратегій на підприємстві
    (2021) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Старолєтова, Тетяна Андріївна
    У статті розглядаються питання формування та впровадження товарної стратегії на підприємстві. Розглянуто сутність, класифікацію та процеси розроблення понять ‟стратегія інновації”, ‟стратегія варіації” та ‟стратегія елімінації”. Визначено місце товарних стратегій в загальній стратегії підприємства, окреслені проблемні моменти формування товарної стратегії.
  • Ескіз
    Документ
    Формування асортиментної політики на підприємстві
    (2016) Труш, Юлия Леонидовна; Гриценко, Алина Александровна
    На сьогодні у розвитку вітчизняної економіки все більшого значення для виробників набуває управління асортиментом продукції, яку випускає підприємство, його якість, глибина та насиченість. Тому, одним із головних напрямів діяльності підприємства є створення ефективної асортиментної політики. Велике значення цей напрямок відіграє в умовах, коли до товарного асортименту з боку споживача висуваються досить високі вимоги щодо ціни, якості, дизайнерської упаковки, широти асортименту, а також реклами. Тож, питання ефективного формування товарної політики є актуальним, адже саме товар є результатом діяльності підприємства, джерелом його прибутків та базою функціонування й розвитку. Today in the development of the national economy increasingly important for producers acquires management range of products manufactured at the enterprise, its quality, depth and richness. Therefore, one of the main directions of enterprise activity is creation of effective assortment policy. Great importance to this direction plays in the conditions, when the product portfolio from the consumer placed high enough requirements on price, quality, designer packaging, breadth of assortment, and also advertising. Therefore, the effective formation of commodity policy is relevant, because the product is a result of activity of the enterprise, the source of profits and a base of functioning and development.
  • Ескіз
    Документ
    Performance evaluation of the assortment and nomenclature of goods of the enterprise
    (2013) Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Belova, Tatyana; Kiporuk, A.
    The article is devoted to the issues of formation of commodity policy of the enterprise, in particular, the problem of definition of rational composition and structure of the products; the result of research became the proposed system of indicators for the assessment of the status and dynamics of changes in assortment and nomenclature of the products manufactured by the enterprise. Стаття присвячена питанням формування товарної політики підприємства, зокрема, проблемі визначення раціонального складу та структури асортименту продукції; результатом досліджень стала запропонована система показників оцінювання стану та динамічності змін у асортименті та номенклатурі продукції, що виробляється підприємством.
  • Ескіз
    Документ
    Different matrixes of Boston Consulting Group
    (2012) Belova, Tatyana; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga; Gavrilova, Tatyana
    The article deals with the questions of validity of different usage of classical Boston consulting group matrix; given the analysis of adapted effectiveness of Boston Consulting Group matrix and offered its new variety; it is improved the methodology of evaluation of the balanced degree of the enterprise’s commodity portfolio on basis of Boston Consulting Group matrix.
  • Ескіз
    Документ
    Практичні аспекти застосування матриці бостонської консультативної групи
    (2012) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна
    Розглянуто особливості практичного застосування матриці Бостон консалтинг груп, її переваги та недоліки; проведено аналіз обґрунтованості результатів отриманих за адаптованою матрицею БКГ та, як наслідок, розроблено та запроваджено до застосування модифіковану матрицю БКГ як різновид класичного її варіанту; удосконалено методику оцінювання ступеню збалансованості товарного портфеля підприємства. Researches of the article is conducted relatively of practical questions of application of classic matrix of the Boston Consulting Group and validity of the use of its variety – the adapted matrix. These researches are reflected, that efficiency of application of this matrix in the situation of irrationality of structure of commodity assortment goes down considerably. As a result has been offered to using the modified matrix BCG for the scientific researches and practical activity of enterprises. Basis of construction of matrix are indexes of «rates of growth of volumes of sales of strategic production units » and «profitability of strategic production units». In the article were considered the questions of interpretation of results of researches on the basis of varieties of matrix BCG. . As a result has been offered improved method of estimation of
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи щодо оцінювання параметрів товарної номенклатури та асортименту продукції
    (2011) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Фещенко, І. М.
    Розглянуто проблеми формування раціонального складу та структури асортименту продукції; запропоновано систему показників оцінювання стану та динамічності змін у асортименті та номенклатурі продукції, що виробляється підприємством.
  • Ескіз
    Документ
    Товарна політика та проблеми її формування
    (2012) Васютинська, Юлія Олегівна
    В статті розглянуто підходи до визначення поняття «товарна політика» та запропоновано своє визначення. Сформульовано завдання та необхідні умови формування товарної політики, окреслено основні проблеми її формування в сучасних умовах.