Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та перспективи розвитку малого підприємництва в умовах пандемії COVID-19
    (2021) Тимченко, Олександр Іванович
    Стаття присвячена дослідженню проблем і перспектив розвитку малого підприємництва в умовах пандемії COVID-19. Зокрема зазначено, що пандемієя гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричинила значні людські, соціальні, економічні втрати і вимагала застосування безпрецедентних заходів протидії. Запровадження урядом карантинних заходів, локдаунів і вимог соціального дистанціювання вивело мале підприємництво на межу виживання. До традиційних труднощів розвитку малого підприємництва додалися нові, пов’язані із сучасними глобальними викликами: зупинення діяльності, дефіцит ліквідності, масштабне скорочення та звуження структури споживчого попиту, розірвання ланцюгів створення доданої вартості і постачання, втрата внутрішнього ринку збуту, невизначеність на зовнішніх ринках, насамперед щодо посткарантинних обсягів, строків та можливостей відновлення експорту. Проаналізовано заходи підтримки малого підприємнитва з подалання наслідків пандемії COVID-19 в Україні та Європейських країн і США. Оскільки основною перевагою малого підприємництва є здатність швидко адаптуватися до змін, тому реакція та дії малого бізнесу під час кризи повинні бути миттєвими. Адже будь-яка криза – це можливість для трансформації і розвитку бізнесу. У кризовий період зміняться переваги і попит споживачів, з’являться нові ніші для бізнесу, нові пріоритети бізнес-стратегій. Запропоновано основні антикризові заходи подолання наслідків пандемії COVID-19 та пріоритетні напрямки підтримки та розвитку малого підприємництва: зменшення втручання державних органів, усунення адміністративних бар’єрів; системне зниження корупції; модернізація податкової системи; підвищення доступності для малого підприємництва фінансування в банківському і небанківському секторах; розширення можливостей зовнішньоекономічної діяльності; підвищення рівня цифровізації, збільшення обсягів електронної комерції; запуск та популяризація державних онлайн-платформ, за допомогою яких буде надано інформаційну підтримку суб’єктам малого підприємництва із пошуку ділових партнерів та фінансування як в Україні, так і за кордоном.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний стан та тенденції розвитку ринку молока та молочної продукції України
    (2011) Малигіна, Валентина Дмитрівна; Кійко, Вікторія Вікторівна
    В даній статті проаналізовано сучасний стан вітчизняного ринку молока та молочних продуктів, виділені проблеми та перспективи його подальшого розвитку. This article analyzes the current state of the domestic market for milk and dairy products, identifies the problems and prospects for its further development.
  • Ескіз
    Документ
    Санація, реструктуризація, реорганізація як взаємопов’язані елементи антикризового менеджменту на підприємствах хорчової промисловості
    (2011) Тур, Олеся Василівна
    Стаття присвячена визначенню взаємозв’язку між санацією, реструктуризацією, реорганізацією, як елементів антикризового менеджменту на підприємствах харчової промисловості. Автором запропоновано теоретичні підходи до антикризового менеджменту, що дасть змогу господарюючим суб’єктам розробляти заходи подолання кризових явищ.
  • Ескіз
    Документ
    Генезис і сучасна парадигма понять «криза» та «антикризове управління»
    (2013) Еш, Світлана Миколаївна
    У статті досліджено сутність понять «криза» та «антикризове управління», узагальнено їх визначення на рівні господарюючих суб'єктів, обґрунтовано підходи до розкриття суті «кризи» та антикризового управління в ринковому середовищі. In article of estimation essence ideas «crisis» and «anti-crisis management», generalize definitions on level economic fellows, substantiates point of view of lay bare the truth crisis and anti-crisis management at the market surroundings.