Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
18 результатів
Результати пошуку
Документ Сутність та етапи комерційної діяльності підприємства(2018) Розумей, Світлана Борисівна; Голь, Аліна ОлександрівнаУ статті розглянуті підходи щодо формування етапів комерційної діяльності підприємства, здійснено їх узагальнення та систематизацію. Визначено основні методи дослідження, які використовуються для аналізу комерційної діяльності на кожному з етапів. Проведено аналіз комерційної діяльності посередницького підприємства. За результатами дослідження надані висновки. In the article describes different approaches to formation the stages of commercial activity of the enterprise, made a generalization and systematization of these stages. On the example of the wholesale enterprise conducted researches and analysis basic stages of commercial activity. According to the results of the researches determined the conclusions.Документ Основні напрями підвищення товарної політики підприємства при виході на зовнішні ринки(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Ковальська, Вікторія ВікторівнаУ статті було здійснено оцінку товарної політики підприємств при виході на зовнішній ринок, визначено чинники впливу та запропоновано напрямки її підвищення. The article evaluated the product policy of enterprises when entering the foreign market, determined the factors of influence and proposed directions for its improvement.Документ Споживчий ринок пива та сучасні тренди його розвитку(2019) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаУ статті проаналізовано вітчизняний cпоживчий ринок пива на основі вторинних продажів більш, ніж у 2000 магазинах за даними 16 національних українських роздрібних мереж в натуральному і вартісному вираженні. Визначено, що зростання ринку пива у грошовому вираженні обумовлено в основному інфляційними процесами і підвищенням відпускної ціни продукції на полицях. Визначені найбільш затребувані серед покупців види пива та окреслені зміни у споживчих перевагах. Проаналізовані лідери ринку (бренди) за обсягами продажів у натуральному вираженні національних роздрібних мереж. На основі аналізу обґрунтовано, що пивний ринок продовжує укрупнюватися, що підтверджує зростання частки перших п’ятнадцяти брендів. Проаналізовано найбільших виробників пива, частки яких на пивному ринку залишаються стабільними з незначними відхиленнями. Акцентовано увагу на найбільших національних торговельних мережах за категорією «Пиво», серед яких лідерство належить «АТБ», «Сільпо» та «Фора» відповідно. Визначено, що трендом останніх років стало крафтове пиво, яке вирізняється широкою палітрою смаків та може виготовлятися на невеликих підприємствах в обмеженій кількості. Проаналізовано діяльність мережі «МОРЕ ПИВА» щодо запуску проекту «Гурман Меню» для залучення уваги споживачів та формування їх лояльності до торгової марки. Перспективність ніші крафтового пива підтверджує діяльність й інших підприємств галузі, зокрема ТОВ «Уманьпиво» з оригінальною лінійкою крафтових сортів. Доведено, що на фоні підвищення акцизу та зростаючої конкуренції на пивному ринку, єдиним шляхом успішного функціонування підприємств залишається формування лояльності споживачів, а крафтове пивоваріння може стати традицією, що є необхідною умовою для зародження і розвитку пивної культури. The article analyzes the domestic consumer beer market from the secondary sales perspectives of more than 2000 stores according to 16 national Ukrainian retail chains in terms of value and volume. It is determined that the growth of the beer market in terms of value is mainly due to inflationary processes and an increase in the selling price of products on the shelves. The most popular types of beer and the changes in consumer preferences are identified. Market leaders (brands) by sales in terms of national retail chains are analyzed. Based on the analysis, it is substantiated that the beer market continues to grow, confirming the growth of the share of the top fifteen brands. The largest producers of beer, whose shares in the beer market remain stable with minor deviations, are analyzed. The focus is on the largest national trading networks in the Beer category, among which lead ‘ATB’, ‘Silpo’ and ‘Fora’. It has been determined that the trend of recent years has become craft beer, which has a wide palette of flavors and can be produced by small enterprises in a limited number. The activity of the ‘More Pyva’ network by launching the ‘Gourmet Menu’ project is analyzed to attract the attention of consumers and to form their brand loyalty. The prospects of craft beer niche is confirmed by the activity of other enterprises in the industry, in particular, LLC "Umanpyvo" with an original line of craft varieties. It is proved that against the background of tax increase and growing competition in the beer market, the only way for enterprises to operate successfully is to form consumer loyalty, and craft brewing can become a tradition, which is a prerequisite for the emergence and development of beer cultureДокумент Режим роботи - ощадливий(1999) Смірнов, Вадим Семенович; Мазуренко, Олександр Григорович; Черниш, В.; Марченко, B. C.Аналіз роботи переробних підприємств свідчить: правильне витрачання енергоресурсів сприяє їх екологічній стабільності. Враховуючи це, в УДУХТ розроблено методику та створено пакет программ комп'ютерного розрахунку енергозаощаджуючих режимів функціонування технологічного обладнання. The analysis of the processing plants suggests that the proper expenditure of energy contributes to their environmental sustainability. considering This, in UDUHT the technique and created a package of computer programs calculating the energy saving modes of operation technological equipment.Документ Класифікація продуктів екструзійної технології та можливості розширення їх асортименту(ХДУХТ, 2006) Рудавська, Ганна Богданівна; Аннєнкова, Надія БорисівнаРозглянуто проблеми формування асортименту екструдованих продуктів, доведено доцільність використання рослинних та тваринних добавок при їх виробництві, розроблено товарознавчу класифікацію продуктів екструзії. The problems of formation of the range of extruded products, proven the usefulness of supplements of plant and animal origin in their production, designed tovarovednyh classification extrusion products.Документ Структурувaня керувальних концептів прийняття рішень в умовах асортиментного виробничого плану(2014) Іващук, Вячеслав Віталійович; Ладанюк, Анатолій ПетровичУ статті визначено загальні проблеми застосування комерційних систем організації виробництва при їх експлуатації в умовах розширення виробничого асортименту. Виконано аналіз будови систем організації виробництва. Оцінено алгоритмічну будову сучасних комерційних програмних пакетів. Розроблено методику побудови моделі характеристик продукту у вигляді когнітивної мапи.. Вказано на можливість практичного застосування моделі для керування виробничим ассортиментом і планування технічних завдань по відділенням виробництва в умовах зміни асортименту продукту. The article describes a technique of production subsystem algorithmization. The general problem of using the commercial systems of industrial engineering for expanding product assortment has been defined The analysis of production structure organization has been done. The assessment of algorithmic structure of modern commercial software packages has been conducted. The method of constructing a product model in the form of cognitive map has been presented. The model can be used for planning the technical tasks for production sections in conditions of changing assortment. Possibility of practical use of product line control model has been specifiedДокумент Клементина Авдикович-Глінська – видатна постать кондитерського світу України 20-х років ХХ ст.(2010) Коцюбанська, Ольга ОлександрівнаНа основі архівних матеріалів ХІХ–ХХ ст. розглянуто постать Клементини Авдикович-Глинської, видатної особистості кондитерського світу України, та її автобіографічний нарис «Історія однієї фабрики». On the base of archive sources of the second part of XIX-beginning of XX century the author has investigated the role of Clementine Avdikovich-Glinska as a personage of confectioner's world of Ukraine, and her autobiographical work «The history of one factory».Документ Інновації в асортименті розсільних сирів(РВВ НЛТУ, 2008) Рябченко, Наталія ОлександрівнаРозглянуто питання щодо інновацій в асортименті та упакуванні м'яких розсільних сирів. Обґрунтовано доцільність і перспективність застосування дієтичної добавки "Ламідан" у виробництві м'яких розсільних сирів. The questions of assortment and innovation in packaging soft brined cheeses. The expediency and prospects of using dietary supplements "Lamidan" in the production of soft brined cheeses.Документ Асортимент і якість м’яких розсільних сирів на ринку України(2008) Рябченко, Наталія ОлександрівнаПроаналізовано ринок м'яких розсільних сирів, його частка в загальному виробництві сирів. Представлено аналіз виробництва м'яких розсільних сирів та їх класифікація. Досліджено асортимент розсільних сирів, який складається в основному з імпортних розсільних сирів. In the article the data about the market of brine soft cheeses, the share of brine cheeses in the market among other cheeses; manufacture and classification of the cheeses. Assortment of soft brine cheeses have researched. Analysis of assortment of brine soft cheeses, which are sold in the market of the Ukraine dairy product, states that it is formed mainly off the import cheeses. Special attention is allotted to properties of soft brine cheeses such as organoleptic and physical and chemical properties of brine cheeses.Документ Структурно-механічні властивості як складова якості м'яких розсільних сирів(2009) Гуць, Віктор Степанович; Губеня, Олексій Олександрович; Рябченко, Наталія ОлександрівнаВ статті проаналізовано чинники, які впливають на консистенцію м’яких розсільних сирів, досліджені їх фізико-хімічні показники якосты, визначено силу різання, та встановлені раціональні швидкості нарізання м’яких розсільних сирів. In the article there is the data about the factor which influence on the consistency of the soft brine cheeses, researched their physical & chemical properties, defined force of cutting and rational speed of cutting of the soft brine cheeses.