Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Мовленнєвий етикет як складова соціокультурного аспекту(2008) Березовська, Ольга Владиславівна; Власенко, Людмила ВасилівнаУ статті розглядається використання англійських фільмів на уроках, як один з можливих шляхів для розвитку усного етикету. Також розглядається важливість використання фільмів для кращого ознайомлення студентів із культурою англомовних країн. Considered in this article are the using authentic English films at English lessons as one of the possible way for the development of verbal etiquette. Also we consider the importance of authentic films to make the acquaintance with the culture of the English-speaking countries.Документ Особливості формування іншомовної компетенції в аудіюванні(2010) Власенко, Людмила Василівна; Мірочник, Віра ВадимівнаУ статті аналізуються основні особливості аудіювання, які с важливою складовою мовленнєвої діяльності; акцентується увага на необхідності та способах розвитку аудіювання при вдосконаленні комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів. This article reveals the basic features of listening comprehension that are very constituent of communicative activity; listening comprehension is analyzed, and attention is concentrated on the importance of its development in the teaching of future specialists.Документ Навчання монологічного мовлення(2008) Власенко, Людмила ВасилівнаУ статті розглядається проблема монологічного мовлення. Головним завданням при вивченні монологічного мовлення є бажання людини вплинути на іншу людину. Для монологу характерним є не обмінюватися думками, а передавати інформацію від однієї людини інші. This article describes the problem of monologue speech. The main tasks during the teaching of monologue speech are making the influence on other people and understand them. The main feature of monologue speech is not only changing of thoughts but also transfer the information from one person to other.Документ Особливості навчання аудіювання як виду мовленнєвої діяльності(Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2012) Власенко, Людмила Василівна; Левурда, Олег АнатолійовичУ статті аналізуються основні особливості аудіювання, які с важливою складовою мовленнєвої діяльності; акцентується увага на необхідності та способах розвитку аудіювання при вдосконаленні комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів. This article reveals the basic features of listening comprehension that are very constituent of communicative activity; listening comprehension is analyzed, and attention is concentrated on the importance of its development in the teaching of future specialists.Документ Психологічні особливості навчання аудіюванню іноземною мовою(Полтава: Громадська асоціація “Аграрна наука і практика”, 2008) Власенко, Людмила Василівна; Кияшко, Оксана ВасилівнаУ статті аналізуються основні особливості аудіювання, які с важливою складовою мовленнєвої діяльності; акцентується увага на необхідності та способах розвитку аудіювання при вдосконаленні комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів. This article reveals the basic features of listening comprehension that are very constituent of communicative activity; listening comprehension is analyzed, and attention is concentrated on the importance of its development in the teaching of future specialists.Документ What is the role of educational games?(2012) Vlasenko, Ludmila; Sulima, IrinaThis article reveals the basic features of teaching educational games; educational games are analyzed and attention is concentrated on the importance of their development in the teaching of students.Документ Навчання аудіювання у вищому навчальному закладі(2011) Власенко, Людмила ВасилівнаУ статті аналізуються основні особливості аудіювання, які с важливою складовою мовленнєвої діяльності; акцентується увага на необхідності та способах розвитку аудіювання при вдосконаленні комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів. This article reveals the basic features of listening comprehension that are very constituent of communicative activity; listening comprehension is analyzed, and attention is concentrated on the importance of its development in the teaching of future specialists.